Vind ik nog iets te weinig. Bovendien was ik om die tijd nog niet wakkerquote:
Dat is beter, shield zit er nog op. Ik stuur je pm. Gewoon standaard oordopjes inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef dutchman79 het volgende:
40 euro incl verzenden als je het shied erop laat.
Past er gewoon iedere hoofdtelefoon op met standaard 3,5 mm cinch aansluiting of moet dit zo'n speciaal Apple geval zijn ?
Hey, dacht dat jij hem gister wilde halen, maar toen hoorde ik niets meer. Dat tientje maakt mij niks uit, wil hem gewoon snel kwijt... Pm me anders even.quote:Op maandag 29 november 2010 09:36 schreef Eyjaf het volgende:
We hadden afgesproken dat ik het van hem zou overnemen (je postte nadat onze nummers waren verstuurd naar elkander) en toen hij jouw post zag heb ik het gevoel dat hij mij totaal links laat liggen en meteen zijn telefoonnummer naar jou heeft verstuurd. Sorry hoor, maar zo komt het over
.
Sorry, was paar dagen in het buitenland. Vind het prima, stuur hem dan wel in een bubbelenvelop. Check PMquote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef Uchiha1911 het volgende:
30 euro inclusief als je de shield erop laat
Uiteraard origineel Apple, maar voor 15 euro koop je niet eens een Sweex.quote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef EcktenBaas het volgende:
Als je het originele plastic doosje er nog bij hebt bied ik ¤19,- inclusief.
Als je het alleen maar in een bubbeltjes enveloppe kan sturen zonder het doosje bied ik ¤15,- inclusief.
Neem aan dat het een echte originele iPod Nano is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |