SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
ik ben ook gewoon goedquote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef elby1988 het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer in 1 keer goed
1-0 voor Giedquote:Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in Dynamo Stadion een 1115-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd. De coach van Dynamo had voor een 4-4-2-formatie gekozen. De volgende spelers kwamen het veld op: van Groningen - van Groningen, van Groningen, van Groningen, van Groningen - van Groningen, van Groningen, van Groningen, van Groningen - van Groningen, van Groningen.
PRT speelde in een interessante 3-4-3-formatie. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
quote:01-12-2010 17:00 (1/44) TheKoek - Koning.Keizer.Admi
Hmm ik bal tegen een ploeg met 75 hatstats. Die gaan we eens oprollen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:18 schreef Flappekz het volgende:
De bekerwedstrijden staan in het schema! Ik speel tegen het broertje van Koekie:
[..]
Nah, ik krijg gewoon nog een zware kluif ookquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm ik bal tegen een ploeg met 75 hatstats. Die gaan we eens oprollen.
Ik ook, ik speel tegen een ploeg die als achtste is geeindigd in de achtste divisiequote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm ik bal tegen een ploeg met 75 hatstats. Die gaan we eens oprollen.
Klopt, lager kan je niet zinkenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik ook, ik speel tegen een ploeg die als achtste is geeindigd in de achtste divisie
Ik geloof dat je tegenwoordig niet meer lager kan...
Je moet ook zijn laatste 3 competitie duels analyserenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef elby1988 het volgende:
Ik moet dus tegen iemand anders dan Alltid zei![]()
Iemand met 111 hatstats.. Moet kunnen met behoud van training!
Wordt wel lastig hoor! gemiddeld een waardeloog hoog middenveld.. Poepoe..
Edit: O wacht.. het is natuurlijk de enige wedstrijd die week.. Kan dus gewoon met basis 11 spelen
Die opstellingen!!quote:
ik moet naar Duckstadquote:Op woensdag 24 november 2010 17:18 schreef Flappekz het volgende:
De bekerwedstrijden staan in het schema! Ik speel tegen het broertje van Koekie:
[..]
Deed ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 17:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet ook zijn laatste 3 competitie duels analyseren
quote:Eén van m'n vaste waardes op het middenveld. Ik wil hem best te koop zetten voor een goed bod.
Beste prestatie: 7,5 *
Laatste wedstrijd: 6,5 *
Tibo Van Den Bosch
24 jaar en 96 dagen, TSI = 79 240
redelijk in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft matig ervaring en is een rampzalig leider
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 22
Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Daarom noem ik het ook nooit vriendschappelijk, maar een oefenwedstrijd. Schoppen moet je ook oefenenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg het is een vriendschappelijke wedstrijd hoor
Ik weet niet wat mijn Prentjes bezield... Ik werd 4e in de GL cupquote:Op woensdag 24 november 2010 18:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeg het is een vriendschappelijke wedstrijd hoor
Ja he! Dat dacht ik ook. Nu maar hopen dat ie m voor een beetje normale prijs verkopen wil.quote:
Daar kan ik toch geen ruk mee.....quote:Yip van den Bosch (304301756)
17 jaar en 54 dagen, volgende verjaardag: 21-01-2011
Geboren in: Netherlands
matig in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Aquas United (sinds 07-11-2010 (13/43), 2w 3d)
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 290 ¤/week 4 640 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Jammer van zijn 54 dagen. Als dat 10 ofzo was kon je hem nog best trainen ( ook puur voor het geld wanneer hij 19 is ).quote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja he! Dat dacht ik ook. Nu maar hopen dat ie m voor een beetje normale prijs verkopen wil.
Kwam ik maar weinig 17 jarige tegen heeft 1 er van slecht verdedigen....
[..]
Daar kan ik toch geen ruk mee.....
Neuh ik heb denk ik wel meerdere betere trainies.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jammer van zijn 54 dagen. Als dat 10 ofzo was kon je hem nog best trainen ( ook puur voor het geld wanneer hij 19 is ).
5 sterren 21 en supernatural....... Ja vast.quote:OK. He's my goalkeeper and he have 5 stars
Habilidades actuales
Porter: supernatural
Defense: horrible
Plays: disaster
Lateral: horrible
Passes: horrible
Anottation: disaster
Ball Stand: disaster
TSI: 35100
I hope it's what you need
Een keeper van 21 al bovennatuurlijk (supernatural) en dan maar 5 sterren halen lijkt mij onmogelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:19 schreef Drassss het volgende:
Ik volg je niet helemaal?Lijkt me een prima speler?
Mijn 20 jarige keeper is wonderbaarlijk en haalt ook 4.5 ster / 5 sterquote:Op woensdag 24 november 2010 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een keeper van 21 al bovennatuurlijk (supernatural) en dan maar 5 sterren halen lijkt mij onmogelijk.
Mijn wereldklasse keeper (1 niveau lager) haalt er al 7.
Dan kan het toch juist niet dat hij 2 niveau's hoger zit en nog maar 5 sterren haalt?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn 20 jarige keeper is wonderbaarlijk en haalt ook 4.5 ster / 5 sterHij heeft nog geen ervaring he.
Tja 0 ervaring en 0 verdedigen dan kan je wel een verschil krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan het toch juist niet dat hij 2 niveau's hoger zit en nog maar 5 sterren haalt?
quote:Henk van den Bosch (246047334)
23 jaar en 69 dagen, TSI = 7 910
goed in vorm, conditie uitstekend
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend
Vleugelspel: slecht
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: waardeloos
Zoveel?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja 0 ervaring en 0 verdedigen dan kan je wel een verschil krijgen natuurlijk.
Je kan hem altijd te koop laten zetten, en als het niet klopt, of je wilt hem toch niet, dan bied je gewoon niet...quote:Op woensdag 24 november 2010 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een keeper van 21 al bovennatuurlijk (supernatural) en dan maar 5 sterren halen lijkt mij onmogelijk.
Mijn wereldklasse keeper (1 niveau lager) haalt er al 7.
Mooie wissel is dat. Zo'n gast heb ik ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
Deze wil ik ook wel!! Al is t maar voor mn B team. Een famillie team zonder mn pa kan natuurlijk niet!
[..]
Klopt maar leg dat is uit in je beste spaans als je geen spaans spreekt en hij geen engels.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:33 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Je kan hem altijd te koop laten zetten, en als het niet klopt, of je wilt hem toch niet, dan bied je gewoon niet...
Mwa zo een mooie wissel is t niet als je m vergelijkt met die reusachtige van net.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mooie wissel is dat. Zo'n gast heb ik ook.
Ja oke, maar je kan geen reusachtige op de bank neerzettenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa zo een mooie wissel is t niet als je m vergelijkt met die reusachtige van net.
Nee dat niet maar het verschil is meteen zo groot als ikmn pa als wissel gebruik. Snappie.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke, maar je kan geen reusachtige op de bank neerzettenOf je moet echt geld teveel hebben
Grappig.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:23-11-2010 (16/43) Rembroek HVSV '05 1 603 000 ¤ 4 250
21-09-2010 (7/43) Rapid AAchen Rembroek 400 000 ¤ 1 060
Heb je het hoogste bod al binnen?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:50 schreef Voszy het volgende:
Damnit, dan krijgt een van je U20-spelers een +3 in zijn laatste wedstrijd voor jou :S.
Hehe, moet ik weer helpenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar leg dat is uit in je beste spaans als je geen spaans spreekt en hij geen engels.
Maar goed ik ga m waarschijnlijk wel kopen.Moet toch een keeper hebben en omdat ie pas 21 is kan ik m ook nog als verdedigen trainie gebruiken op woensdag.
Nee, er is nog niet op geboden, ik had hem pas net te koop gezet.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je het hoogste bod al binnen?
Nee dank je, ik heb google vertaler aardig onder de knie. Ik lul tegenwoordig Italiaans, Spaans en Frans.quote:
AAh goedzo, als het niet lukt hoor ik het welquote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb google vertaler aardig onder de knie. Ik lul tegenwoordig Italiaans, Spaans en Frans.
Heb je veel geld? Zo ja dan zelf ver boven zn tv bieden en m nog houden anders leid je veel verlies. Of heb je een goede vraagprijs?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef Voszy het volgende:
[..]
Nee, er is nog niet op geboden, ik had hem pas net te koop gezet.
Dan weet ik inm waar ik aan moet kloppen. Thxquote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
AAh goedzo, als het niet lukt hoor ik het wel..
Misschien eens een taalcursusje volgen via mij ?
Vraagprijs is 6 miljoen, dus die is prima.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je veel geld? Zo ja dan zelf ver boven zn tv bieden en m nog houden anders leid je veel verlies. Of heb je een goede vraagprijs?
Ow wat klaag je dan!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Voszy het volgende:
[..]
Vraagprijs is 6 miljoen, dus die is prima.
Doen of niet?quote:Joost van den Bosch (295632656)
19 jaar en 74 dagen, volgende verjaardag: 01-01-2011
defending : inadequate
playmaqking : solid
winger : passable
scoring : poor
passing : poor
gelukkig valt de blessure van Bennie mee.. die kan hopelijk woensdag spelen en dan moet ik maar 442 met 2 vleugelspelers doen...quote:
Nee, mijn Maleisisch is niet wat het geweest isquote:Op woensdag 24 november 2010 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan weet ik inm waar ik aan moet kloppen. Thx(spreek je toevallig ook Maleis?)
Nou ik ben zo lesdycties als 10 andere dus dat wordt m toch niet.
Ik zag hem er wel voor 7 uitgaan anders hoor, hij heeft formidabel ervaring, goede spec en mooie stats.quote:
Als je hem nog kan trainen en er wat winst uit kan halen? Gewoon pakken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Een manager vraagt 3 ton voor deze speler :
[..]
Doen of niet?
He jammer.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Nee, mijn Maleisisch is niet wat het geweest is.. Dyslexie is no issue
Hmzzz das wel jammer dan. Heb je zelf een miljoen? Zo ja 7 miljoen bieden als er iemand 6 geboden heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef Voszy het volgende:
[..]
Ik zag hem er wel voor 7 uitgaan anders hoor, hij heeft formidabel ervaring, goede spec en mooie stats.
Hij heeft m er al opgezet. De hatrick deense kronen zijn duidelijk niet het zelfde als irl. Ik had zn vraagprijs omgerekend en kwam op 3 ton maar bij hattrick is t 2 ton.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je hem nog kan trainen en er wat winst uit kan halen? Gewoon pakken.
quote:Hoogste bod: 26 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
Stats?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stats?![]()
Goffer ik ben blij!!! Ik had toen ik net begon te zoeken gister, 6 ton geboden op een uitstekend spits met goed passen (23jaar). Wordt ik 1 minuut voor tijd nog overboden!
Niet bijzonder hoorquote:18 jaar en 101 dagen, TSI = 980
redelijk in vorm, conditie zwak
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Ach wij als familie kneusjes hebben ze niet voor het uitzoeken dus dan ga je ook zulke spelers trainen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
[..]
Niet bijzonder hoordeze gast liet ik je een paar dagen terug zien.
Gekocht voor 5kquote:Kornel van den Bosch (306453349)
17 jaar en 33 dagen, volgende verjaardag: 11-02-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 24-11-2010 (16/43), )
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 270 ¤/week
4 320 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Dat snap ik. Ik heb nog mazzel met deze trainie maar ook ik heb geboden op spelers zoals jij hier boven poste.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Drassss het volgende:
Ja goed, maar die gast is op zijn 19de wel wat tonnen waard heJe moet dat soort spelers puur als extra zakcentje zien.
Ik kan wel weer een oude speler dumpen ( b-speler ), zodat mijn gemiddelde leeftijd weer wat zaktquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik heb nog mazzel met deze trainie maar ook ik heb geboden op spelers zoals jij hier boven poste.
Ja ik zie net dat ik voor 1k een gast heb gekocht die ik beter meteen weer kan ontslaan...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan wel weer een oude speler dumpen ( b-speler ), zodat mijn gemiddelde leeftijd weer wat zakt
Oke top, goed begin qua training!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik zie net dat ik voor 1k een gast heb gekocht die ik beter meteen weer kan ontslaan...
Nog 22 minuten (hoop ik) en dan heb ik mn 1e A trainie binnen!
Ja idd hij boost t meteen een flink stuk met zn briljant verdedigen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke top, goed begin qua training!
SPOILER: mn miskleun voor 1k :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen mail ontvangenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Drassss het volgende:
Ik heb net nog 2 managers gemaild of ik hun CM's misschien mag kopen![]()
1 ervan heeft net een afschuwelijke tik van +3 gekregen dus misschien wil hij hem nu wel verpatsen
quote:Piet Van Den Bosch (267883133)
20 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 24-01-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Stijn united
(sinds 07-12-2009 (14/40), 3s 2w 2d)
Total Skill Index (TSI): 15 850
Loon: 4 956 ¤ (4 130 ¤) /week inclusief 20% bonus
79 296 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Deadline: 24-11-2010 21:56 (0m)
Vraagprijs: 1 500 000 ¤
Hoogste bod: 1 761 000 ¤ door RKDEO
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef MrMoon het volgende:
Ik hoop deze speler morgen binnen te hengelen.. dan heb ik mn eerste tweeling..
ik ben helaas niet beschikbaar op moment van deadline..
Als ik zn tv zo bekijk ga je dat wel redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja ik zit er aan te denken om een 'belachelijk' bod van 25k te plaatsen oid..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik zn tv zo bekijk ga je dat wel redden.
Dat kan je ook doen. Winst maak je toch wel met m.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik zit er aan te denken om een 'belachelijk' bod van 25k te plaatsen oid..
Gewoon lappen. Over 2/3 seizoenen heb je dat er gewoon uit.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nou ja precies, dat dacht ik dus ook al..
Binnen 1 seizoen al.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lappen. Over 2/3 seizoenen heb je dat er gewoon uit.
had ik al gedaanquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lappen. Over 2/3 seizoenen heb je dat er gewoon uit.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef MrMoon het volgende:
Drassss je loopt een speler mis
Prent op proef bij Dynamo Dresden
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef MrMoon het volgende:
Drassss je loopt een speler mis
Prent op proef bij Dynamo Dresden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |