Rewimo, mooie mozaïek wand!quote:
Nee, hier net ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige bij wie Fok weer aan het klootviolen is?
Ik word dr gek van, smileys in zesvoud, telkens een of andere scriptmelding, overflow meldingenquote:
Je eend is wel stuk!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb er maar eentje
Ik ging net even de woonkamer stofzuigen, daarna moest ik hoesten tot ik ging kokhalzen
Wat word je toch een dweil van een tijdje ziek zijn, gatverdamme.
Hoezo eend is stuk?quote:
Hihihiquote:Op woensdag 24 november 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, nog maar rustig aan doen dan maar he!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouhou, waarom heb ik t nog wel?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij staat bij mij stil naar rechts te turen!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo eend is stuk?
Ik zie gewoon duckie dansen met mijter?
Jaahaaaquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Oh ik moet duidelijk teruglezen. Wat is er met Nok d'r baan?
*zoeken gaat*
Maes, kon de mevrouw van de jurk dinsdag?
Oh hallo debiel zegquote:Op woensdag 24 november 2010 14:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jaahaaa![]()
En het is me niet gelukt een zaak te regelen die morgen aldaar een paradijsvogelplant kan leveren. Die hou je van me tegoed
Heb je die pm nog gezien?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, Duck wiebelt wel, maar smilies kutten nog steeds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahahahaha!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg ook chatberichten van Senes op een of andere manier.
" Dit is een teveel Pietensmilie-bericht"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat je chatberichten kan versturen via Fok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef Strega het volgende:
Rewimo, mooie mozaïek wand!Fijn van de verzekering.
Rot van je colon, moet je morgen opgenomen worden?!
Nou, maar duimen dat je thuis mag blijvenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je
Ik weet nog niet of ik morgen opgenomen word. Afwachten maar
Ik probeer met je te sjetten maar je doet t niequote:
Awquote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef Dizer het volgende:
Hoi
Ik heb mijn sig aangepast. Dus wat extra liefde naar Greys.
gewoon omdat het kan en wil en omdat ze het verdient heeft![]()
!!!
Wa's dat voor spul?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand nog wat oud papier?
[ afbeelding ]
Jij mag door voor de wasmachinequote:Op woensdag 24 november 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, hij gaat naar Egypte.
Does een wilde gok
Christenen schoppen rellen in Caïroquote:Christenen in Egypte hebben uit protest tegen het onderbreken van de bouw van een kerk in Caïro auto's vernield en ruiten ingeslagen, waarna zij de confrontatie met de politie zochten. Een christelijke demonstrant kwam om het leven, 25 mensen raakten gewond. Er werden 85 arrestaties verricht. Dat heeft een bron bij de politie woensdag gezegd.
De rellen ontstonden voor een gebouw van de gemeente in de buitenwijk Giza, nabij de piramides, en waren een reactie op het onderbreken van de bouw van een kerk op last van de autoriteiten. Die zeiden dat de christelijke gemeente zich niet aan haar bouwvergunning had gehouden.
Mja, maar ik baal er wel onwijs van. Het is toch te debiel voor woorden dat ik niet ff een kutterig afwasje kan doenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon delegeren, Qwea, wat niet gaat, dat gaat niet
Ik ga een clubje oprichten. Mee doen?quote:
Op de afsluitdijk binnen een uur 3 auto's in de vangrailquote:
Hier heeft het niet echt gehageld. Klein beetje maarquote:Op woensdag 24 november 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op de afsluitdijk binnen een uur 3 auto's in de vangraildoor de hagel
Word ik erelid?quote:
Ja hoorquote:
Wij zijn ook best liefquote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor
Was gewoon een paar druppeltjes in een emmer gister
En die opmerkingen van jullie vond ik juist lief ergens diep van binnen
Daar speelt qltel ook graag meequote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef Strega het volgende:
Hier drie hagelkorrels![]()
Pagan is al uuuren in de weer buiten met z'n nieuwe kettingzaag
Wat extra geld is nooit wegquote:
Heul liefquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn ook best lief![]()
Ik ga heel ff liggen, ben hondsberoerd van de dropjes, celebrations en marsepein
Jij had er heul niks mee te makenquote:
quote:
Jep!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar speelt qltel ook graag meeMannendingen doen hè?
Nee joh! Om half 7 ging de wekker en om 8 uur was ik op het werk.quote:
Hoest met jou? Weer een bietje beter?quote:
Ik merk zeker al verschil ja!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoest met jou? Weer een bietje beter?
Neuh, dan betaal je weer een percentage commissie en iedere keer transactiekosten. En nu hadden we geen commissie en een gegarandeerde buyback rate. Ze kopen het voor hetzelfde terug als waar wij het nu voor gekocht hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:01 schreef APK het volgende:
Ll, krijg je niet een veel betere wisselkoers als je dat bokkiewokkiegeld in Egypte uit de muur trekt?
Wat een fijne baas heb je.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik merk zeker al verschil ja!
Mijn kussen doet niet meer zeer aan mijn hoofd 's nachts, dat scheelt al een hele berg.
Ben nog steeds een dweil, maar zolang ik maar vooruitgang merk ben ik blij.
Mag van de baas niet eerder terug komen dan maandag, dus ik krijg echt alle tijd om bij te trekken en dat is wel heel fijn
Relaxed van je baasquote:Op woensdag 24 november 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik merk zeker al verschil ja!
Mijn kussen doet niet meer zeer aan mijn hoofd 's nachts, dat scheelt al een hele berg.
Ben nog steeds een dweil, maar zolang ik maar vooruitgang merk ben ik blij.
Mag van de baas niet eerder terug komen dan maandag, dus ik krijg echt alle tijd om bij te trekken en dat is wel heel fijn
Ik ben niet jaloers.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
voor Cat en Greys
Ik heb een ijsje EN warme chocomel![]()
* vrouw is *
Ziek in je hoofd telt nietquote:
Die jongen doet echt alles voor een zoentje he?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ziek in je hoofd telt niet
Maar goed:
Wutquote:Op woensdag 24 november 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ziek in je hoofd telt niet
Maar goed:
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
voor Cat en Greys
Ik heb een ijsje EN warme chocomel![]()
* vrouw is *
Niks joh, je bent de liefste FF-er van allemaal, ga nu maar weer braaf spelen, goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ik heb van die mini-pakjes gekocht, anders neem ik 1 kop en loopt de rest zelf wegquote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]Warme chocomel! Must have!
Ik moet zo nog ff snel boodschappen doen, dan ga ik het ook halen!
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niks joh, je bent de liefste FF-er van allemaal, ga nu maar weer braaf spelen, goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wil je dan?quote:
Mannen die zichzelf groot vindenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen klein kind![]()
Ik zal es met jou spelen anders![]()
Monopolyquote:Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mannen die zichzelf groot vinden
Wat wil je spelen dan?Ik ben dol op spelletjes
Dan moet je een Sinterklaasgedicht voor Tombo schrijven in de wedstrijdtopicsquote:
Dus volgens google had je per euro 7,69 EGP moeten krijgen en je kreeg maar 6,46?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, dan betaal je weer een percentage commissie en iedere keer transactiekosten. En nu hadden we geen commissie en een gegarandeerde buyback rate. Ze kopen het voor hetzelfde terug als waar wij het nu voor gekocht hebben.
En het viel wel mee volgens mij. Volgens Google is 1 euro 7,69 EGP, en wij hebben ze voor 6,46 gekocht.
Scherp!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je een Sinterklaasgedicht voor Tombo schrijven in de wedstrijdtopics
Ja maar ook al pin jij hanteert de bank never nooit die 7,69 volgens mij. En dan krijg je nog dit genaai:quote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dus volgens google had je per euro 7,69 EGP moeten krijgen en je kreeg maar 6,46?
quote:Met uw Betaalpas betalen en geld opnemen
Kosten: ¤ 2,00 opnamekosten per transactie + 1,0% koersopslag
Ml, ik snap geen flikker van die zinquote:Op woensdag 24 november 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je een Sinterklaasgedicht voor Tombo schrijven in de wedstrijdtopics
Cash meenemen, doe je nu ookquote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ook al pin jij hanteert de bank never nooit die 7,69 volgens mij. En dan krijg je nog dit genaai:
Er zijn vast betere manieren jaquote:Op woensdag 24 november 2010 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Cash meenemen, doe je nu ook
Ach maakt het uit, het is toch al gewisseld en nu kun je lekker Monopoly spelen met die vaatdoeken om aan het geld te wennen
Spreek je al een paar woorden Egyptisch?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn vast betere manieren jaIk heb me er nl. ook heul niet in verdiept wat nou het voordeligste was. Was vanmiddag in de stad dus toen meteen ff langs het GWK gelopen
Merhabaquote:Op woensdag 24 november 2010 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Spreek je al een paar woorden Egyptisch?
Dan kan je de nieuwste elektr. versie van Monopoly winnen, piemelquote:Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ml, ik snap geen flikker van die zin![]()
Wedstrijdtopic? Gedichten? Wat heeft dat met spelletjes met Tombo doen te maken? Of met Monopoly
Ik ben héél slecht in gedichtenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je de nieuwste elektr. versie van Monopoly winnen, piemel
Als je een Sinterklaasgedicht voor een medeFOK!-er schrijft.
In élk subforum staat er een topic over
FOK! Sint gedichten actie!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben héél slecht in gedichten
Ik dacht eigenlijk dat ze ook Arabisch in Turkije sprakenquote:
Moet je er wel even rekening mee houden dat 'jou' soms duidelijker is dan 'je'quote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
FOK! Sint gedichten actie!
Da's de versie in F&F. Met welgeteld nul inzendingen
In andere subfora zijn er gelukkig wel al wat inzendingen.
Maar ik ga vanavond eens op een gedicht broeden voor een van jullie
Ik ook, voor Ingquote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK! Sint gedichten actie!
Da's de versie in F&F. Met welgeteld nul inzendingen
In andere subfora zijn er gelukkig wel al wat inzendingen.
Maar ik ga vanavond eens op een gedicht broeden voor een van jullie
Voor 's ochtends moet je vooral 'ashwa' onthouden (koffie).quote:Op woensdag 24 november 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze ook Arabisch in Turkije sprakenMaar Turks is wel echt een aparte taal, maar goed, het zal wel gebaseerd zijn op. Volgens mij is Merhaba of een verbastering er van ook gewoon goedendag in 't arabisch
Dat is fijn weer wakkert wordenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je er wel even rekening mee houden dat 'jou' soms duidelijker is dan 'je'
Ik schrijf meequote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor 's ochtends moet je vooral 'ashwa' onthouden (koffie).
En jij kunt 's avonds bij het eten wel eens vragen om 'kalewie'
bier in blauwe flesjesquote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik schrijf mee![]()
Wat is kalewie dan?
Niertjesquote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik schrijf mee![]()
Wat is kalewie dan?
Niertjesquote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
NiertjesDus vergeet dat maar weer
Maar die koffie klopt echt!
Volgens mij bestaat Egyptisch helemaal niet, effe op google kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze ook Arabisch in Turkije sprakenMaar Turks is wel echt een aparte taal, maar goed, het zal wel gebaseerd zijn op. Volgens mij is Merhaba of een verbastering er van ook gewoon goedendag in 't arabisch
Ga maar vast oefenen: "Tisahtaasjar bieros"quote:De officiële taal van Egypte is het Arabisch. Maar op straat spreekt men voornamelijk in een Egyptisch dialect. In de meeste toeristische gebieden in Egypte, zoals de grote steden en de badplaatsen langs de Rode Zee, wordt wel een woordje Engels of Frans gesproken. De Egyptenaren die naar school gaan krijgen Engelse les.
Het Arabische schrift bestaat uit 28 letters en wordt van rechts naar links geschreven. Arabische cijfers worden van links naar rechts geschreven. Ongeveer 98% van de bevolking spreekt Arabisch, het overige deel spreekt Koptisch, Nubisch en in de Siwa-oase wordt Berbers gesproken.
Egyptenaren zullen erg enthousiast reageren als u een woordje Arabisch spreekt. Neem hiervoor een taalgidsje mee. Dit is ook handig om bijvoorbeeld de busnummers te begrijpen of om te weten op welke dag een bepaald evenement is.
Een paar tips: sommige begroetingen of andere woorden spreek je anders uit tegen een vrouw dan tegen een man. Hetzelfde geldt voor moslims en kopten. Hier een aantal belangrijke woorden en cijfers:
Ja / aywa
Nee / la
Goed / kwayyis
Slecht / misj kwayyis
Alstublieft / min fadlak (tegen een man) EN min fadlik (tegen een vrouw)
Graag gedaan / ‘afwan
Dank u / sjukran
Hallo / as-salamu aleikum (tegen moslims) EN saeeda (tegen kopten)
Welkom / ahlan wa-sahlan
Dag / ma’a salaama
Goedemorgen / sabaa el-kheer
Goedeavond / masaa el-kheer
0 sifr
1 wahid
2 itnayn
3 talaata
4 arbah
5 chamsa
6 sitta
7 sabah
8 tamanya
9 tesah
10 asjara
11 hidaasjar
12 itnaasjar
13 talataasjar
14 arbahtaasjar
15 chamastaasjar
16 sittaasjar
17 sabahtaasjar
18 tamantaasjar
19 tisahtaasjar
20 asjreen
Wat is dat voor een schijtland, joh!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
Dan moet ie die 19 bier wel allemaal tegelijk opdrinken, want je mag er niet met bier over straat lopen
Het is niet overal zo'n sodom en gomorra als waar jij heen gaatquote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat voor een schijtland, joh!
Kijk dit zijn bruikbare tipsquote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
En als je ergens kunt kiezen tussen local Stella en Stella Export qua bier, neem dan toch die laatste maar, ondanks het feit dat het duurder is.
Die local is vaak viezig en vlekkerig (troebel) en elke keer dat je er eentje krijgt is de kwaliteit weer anders. Dus da's een beetje tricky.quote:
Daar mag je 's middags officieel niet eens alcohol kopen en als er verkiezingen zijn (bijna jaarlijks) mag er drie dagen niet gedronken wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Het is niet overal zo'n sodom en gomorra als waar jij heen gaat
Wutquote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Daar mag je 's middags officieel niet eens alcohol kopen en als er verkiezingen zijn (bijna jaarlijks) mag er drie dagen niet gedronken worden
Bijna alles moet ook om 01.00u dicht tegenwoordig, maar daar ben ik inmiddels wel blij mee
Koh Chang wordt volgens mij genoemd, daar gaat ze coke staan snuiven in de zee geloof ik, de rest weet ik niet meer.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
APK, ga je eigenlijk ook naar eilandjes/plekken die in Backpack genoemd worden?
Thailand dusquote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
WutWaar
Het zijn daar nu verkiezingen geloof ik
Enniewee, ik ben nog ff naar school
Da's dat partyparadijs toch? Waar ze met die Tom weer heeft afgesproken en eigenlijk liever achter die ander aan gaat. En geen coke snuiven in zee, blow roken met je enkels in het water met je rug naar de zee omdat het strand er zo uitgestrekt is dat als er iemand naar je toe komt om te kijken wat je doet je het bewijs al lang en breed hebt laten zwemmenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
Koh Chang wordt volgens mij genoemd, daar gaat ze coke staan snuiven in de zee geloof ik, de rest weet ik niet meer.
Heb je het boek al uit?
Gezellig, ga jij een lijstje maken voor een boekenclub met leesavondjes?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Heej, ik heb Backpack ook in de kast!
Ik ook, maar ik heb hem sinds de middelbare school niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Heej, ik heb Backpack ook in de kast!
Dat partyparadijs is Koh Phangan, van de full moon party, dat komt toch niet in dat boek voor?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
Da's dat partyparadijs toch? Waar ze met die Tom weer heeft afgesproken en eigenlijk liever achter die ander aan gaat. En geen coke snuiven in zee, blow roken met je enkels in het water met je rug naar de zee omdat het strand er zo uitgestrekt is dat als er iemand naar je toe komt om te kijken wat je doet je het bewijs al lang en breed hebt laten zwemmen
Oh nou die plek waar ze met die Tom gaat lopen feesten en elke avond (hele dag) stomdronken is dat klonk nogal als een partygebeuren vergeleken met de andere plekken waar ze wasquote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dat partyparadijs is Koh Phangan, van de full moon party, dat komt toch niet in dat boek voor?
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
Gezellig, ga jij een lijstje maken voor een boekenclub met leesavondjes?![]()
Tombo's boekenclub!
Ja niet intrappen hoor!quote:
Nee, het houdt een keer op hequote:Op woensdag 24 november 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja niet intrappen hoor!
Als hij al geen ovenschotel van je durf aan te pakken, durf ie ook heus geen boekenclub!
Dat weet ik allemaal niet meer joh, wij lezen minstens 15 boeken op vakantie en Tom en Max zijn al heel lang geledenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Oh nou die plek waar ze met die Tom gaat lopen feesten en elke avond (hele dag) stomdronken is dat klonk nogal als een partygebeuren vergeleken met de andere plekken waar ze wasVandaar.
Dat ene klonk mooi, waar ze langs de rivier gingen fietsenMaar ik kan me die naam niet herinneren, even opzoeken straks. En dat eilandje waar ze Max gaat zoeken nadat ze toch bij die Tom weg is gelopen.
Oh nou neem me vooral niet kwalijk, vraag er dan niet naarquote:Op woensdag 24 november 2010 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet meer joh, wij lezen minstens 15 boeken op vakantie en Tom en Max zijn al heel lang geleden
Jij vroeg het hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Oh nou neem me vooral niet kwalijk, vraag er dan niet naar
Het interesseerde me oprecht of jullie straks naar plekken gaan uit dat boek. En zo gek lijkt het me niet dat ik al die plaatsnamen niet ken als ik er nooit geweest ben. Dus dan beschrijf ik die plekken a/d hand van stukjes uit dat boek, verder kom ik niet.quote:
Kom je ook bij mij afwassen? Mijn schone borden zijn op.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:48 schreef tombolafan het volgende:
Hoi GB
Afwas bijna af, eten bijna klaar
Ja hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Hee Catje, voel je je weer wat beter vandaag?
Top!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor.Nog een bietje slapjes en zo, maar dat komt vast omdat ik anderhalve dag nauwelijks gegeten heb.
Vandaag gewoon gewerkt, lekker op tijd naar huis (dat was wel fijn) en net een bord bloemkool met zalm en aardappeltjes op. Smaakte me alweer bijna zo goed als normaal.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben aan het koken en ga zo ook nog bakken, maar ik wil Qwea alvast bedanken voor de geweldige kaart en de thee![]()
![]()
Kutquote:Op woensdag 24 november 2010 19:12 schreef Bamba het volgende:
Hoe is het met je Crohn Qwea? Heb je d'r momenteel veel last van?
MUIS MUIS MUIS MUIS MUIS MUIS MUISquote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Muis006 het volgende:
Elieshoi! Hoe is het met je elleboog?
hendig jaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ging je hart er van een xtje over slaan?
Da's flink kut dan! Heb je d'r extra medicijnen voor nu? Hopelijk gaat het snel beter zeg!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
KutIk voel me echt vet kut. Vet duizelig en alsof ik stomdronken ben. Geen drank of pillen gehad niet
En mijn buik en rug doen pijn. Verder leef ik nog![]()
Hoest met jou?!
Hi Bambaquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Muis006 het volgende:
Elieshoi! Hoe is het met je elleboog?
*gaat verhuizen*quote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en mn afwas is af en het eten is op
(nu heb ik dus weer afwas)
En Cat, als je dichterbij zou wonen zou ik komen helpen
Jeetjequote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef Maes het volgende:
![]()
Wij krijgen zo meteen de 4e aannemer die offerte gaat uitbrengen. Nou ja nummer 3 heeft tot nu toe niks van zich laten horen. Ooit, ooit krijg ik die nieuwe badkamer
Ben blij dat we nog niet met een prutser in zee zijn gegaan. De eerste was veels te duur, nummer 2 had het te druk, nummer 3 is van de aardbodem verdwenen en nu dus nummer 4.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetjevoor onze aannemers is het te ver rijden denk ik maar dat is wel erg.
Spreek jezelf moed inquote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooooo mn eten is op, nu nog ff energie bij elkaar rapen om te gaan bakken en dan de afwas te doen, de luiheid begint al weer toe te slaan
Buuuuuuh geen zinquote:
quote:
Oh dat doe ik elke vrijdag, lekker uitslapen in een vers bed op zaterdagquote:Op woensdag 24 november 2010 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook lui hier, maar ik ga er ff niet aan toe geven.
Ik ga het bed verschonen
Ja inderdaad dat blijft het engste helaas.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben blij dat we nog niet met een prutser in zee zijn gegaan. De eerste was veels te duur, nummer 2 had het te druk, nummer 3 is van de aardbodem verdwenen en nu dus nummer 4.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat doe ik elke vrijdag, lekker uitslapen in een vers bed op zaterdag
Als jij een lumineus idee hebt voor een man in de 70 alleenstaand tv kijkend-sport kijkend en vrijwilligerswerk doende?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Iemand een lumineus idee voor een kerstcadeau voor een meisje van 27, dierenartsassistente, single, op zichzelf wonend?
Als ik die vind dan hou ik hem zelfquote:
Een profiel op Lexaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Iemand een lumineus idee voor een kerstcadeau voor een meisje van 27, dierenartsassistente, single, op zichzelf wonend?
Lastig... ligt eraan hoeveel het mag kosten, een abonnement op een sportblad?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als jij een lumineus idee hebt voor een man in de 70 alleenstaand tv kijkend-sport kijkend en vrijwilligerswerk doende?
Iets voor in huis?
Die ene (die lekkerequote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef Maes het volgende:
![]()
Wij krijgen zo meteen de 4e aannemer die offerte gaat uitbrengen. Nou ja nummer 3 heeft tot nu toe niks van zich laten horen. Ooit, ooit krijg ik die nieuwe badkamer
Lush Lush Lush Lushquote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Bwehehehe, nee, ik gok dat Meneer Maes liever geen Lekkere Aannemer bij Maes haar leidingen in de buurt heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene (die lekkere) die kan niet?
Die ook bij ons is geweest?
hallo, ik kom even ploppenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwehehehe, nee, ik gok dat Meneer Maes liever geen Lekkere Aannemer bij Maes haar leidingen in de buurt heeft.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hallo, ik kom even ploppen
[ afbeelding ]
Dan vergis je je, want die is al vaker bij hen thuis aan de gang geweestquote:Op woensdag 24 november 2010 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwehehehe, nee, ik gok dat Meneer Maes liever geen Lekkere Aannemer bij Maes haar leidingen in de buurt heeft.
Oeh la laaaaa.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vergis je je, want die is al vaker bij hen thuis aan de gang geweest
Oh, een goeie!quote:
extra crispyquote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef Bamba het volgende:
Getverdemme, Gizmo komt net naar binnen met een muis..Hij was al wel dood gelukkig, maar het kraakte allemaal toen hij 'm in z'n bek had![]()
Ja, het wordt een Lush-jelly en een puffquote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja Lush natuurlijk , een Jelly heb je al voor 5 euro en das een topkado![]()
Zooooooo die cake staat in de oven en de afwas is af.
Ik had alleen niet genoeg eieren voor 2 cakes, dus nu bak ik 1 tulband en gaat die door de helft, de baas neemt dan een halve mee naar Amsterdam morgen
Das geweldig leuk, cheap en simpel, doemijdieookmaarquote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het wordt een Lush-jelly en een puff
Mooi, ben ik klaar voor sinterkerst
Die haartjes!quote:
Ja, maar das puur het "voor ieder een cadeau"-cadeau, voor mn lootje moet ik nog ietsquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das geweldig leuk, cheap en simpel, doemijdieookmaar![]()
Als die olifant op je bed poept....quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat een lief babyfantje, ruilen voor Sjon Muis??????
Je denkt toch niet dat die ook in bed mag slapen????????quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Als die olifant op je bed poept....
Maar deze kan zeker niet onder de bankquote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Als die olifant op je bed poept....
Oh jij slimmerd, daar had ik nog niet aan gedacht, goede ruil manquote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar deze kan zeker niet onder de bank
Das discriminatie!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die ook in bed mag slapen????????
Dan neem ik wel een groter bed !quote:
In de woonkamer past ie wel hoorquote:
Oooooh ik hoop dat ik morgen wakker word en dat de hele stad wit isquote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Het sneeuwt in Numansdorp en in Scheveningen!
http://scheveningendenhaa(...)KXuqUCFQGHDgodWH90YAquote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Nou daar woon ik toch vrij dichtbij maar niks hier hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://scheveningendenhaa(...)KXuqUCFQGHDgodWH90YA
waar dan?
Kwamen smsjes binnen op de radioquote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou daar woon ik toch vrij dichtbij maar niks hier hoor
Ja maar die helpen ook niets.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_R, hoe is het nu? Heb je nou die sterkere medicatie?
Alles, ja?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik echt nooit, ik gooi t dr allemaal uit
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Heb je die (ex)-goede vriend al gebeld dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Tof, scheelt weer!quote:
Join the club, ik weet wat je wilt typen. Wil je me pmen wat je nu aan medicatie hebt? Dan laat ik je weten wat ik heb wat WEL werkt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja maar die helpen ook niets.
Ik durf niet te typen wat ik zo nu en dan denk.
Het is hem helemaal duidelijk jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je die (ex)-goede vriend al gebeld dan?
Oh echt? Dat heb ik ff gemist!quote:
Hij gaf me gelijk en zei sorryquote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik ff gemist!
Heb je hem telefonisch gesproken ja? Snapt ie het?
En ga je nog op de honden passen, is het uitgepraat?
quote:
Zag jij het ook even in een flits voor je?quote:
Je doet me wat aaaaanquote:
Het gaat elk jaar wel een keer misquote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Zag jij het ook even in een flits voor je?
SeSa's die luid vloekend en tierend en rood aangelopen hun kado's tegen de muur aan flikkeren omdat het inpakken niet lukt?
Hihihihihihi ja!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag jij het ook even in een flits voor je?
SeSa's die luid vloekend en tierend en rood aangelopen hun kado's tegen de muur aan flikkeren omdat het inpakken niet lukt?
NIET!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat elk jaar wel een keer mis
Heuj, ik heb ook zo vaak precies zó vlak voor Kerst en Sinterklaas enzo gezeten hoorquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj, ik heb ook zo vaak precies zó vlak voor Kerst en Sinterklaas enzo gezeten hoor
Ik heb wat afgevloekt. Kutkado's altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |