quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Fijn ook dat boek wat je gemaakt hebt voor je zoon. Lijkt mij wel bijzonder
En raar is dat met muziek he? (ken het van de uitvaartmuziek van mijn vader, die komt ook soms zomaar ineens op t goede moment langs)
Ik had een hoop platen waarvan ik dacht waarom staat die niet in de lijst.quote:
TAV : snel naar huis...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
vanaf de nieuwe bank
![]()
Ze stonden me al op te wachten toen ik thuis kwam, en hij stond zo binnen. Hangt heerlijk, staat stoer en hij is echt heel grootmaar het past prima en aangezien we op de bank wonen mag het
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
vanaf de nieuwe bank
![]()
Ze stonden me al op te wachten toen ik thuis kwam, en hij stond zo binnen. Hangt heerlijk, staat stoer en hij is echt heel grootmaar het past prima en aangezien we op de bank wonen mag het
![]()
![]()
Die kregen we er 'gratis' bij. Bank is lekker stevig qua zit, maar de kussentjes maken het lekker comfiquote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een héérlijke bank, SunLeuke kussentjes ook.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:22 schreef golfer het volgende:
Top2000 dus.
Hoezo ouwe meuk gekozen:
Animals - House of the rising sun (1964)
Simon & Garfunkel - Homeward bound (1966)
Doors - The end (1967)
Procol Harum - A whiter shade of pale (1967)
Jimi Hendrix Experience - The wind cries mary (1967)
Otis Redding - The dock of the bay (1968)
Moody Blues - Nights in white satin (1968)
Janis Joplin - Mercedes Benz (1970)
Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971)
Creedence Clearwater Revival - I put a spell on you (1972)
Rolling Stones - Angie (1973)
Santana - Samba pa ti (1973)
Joe Cocker - You are so beautiful (1975)
Pink Floyd - Wish you were here (1975)
Ramses Shaffy - Laat me (1978)
wat wordt die knul verwend zegquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Drie dozen legoEen busstation, een Toy Story 3 vrachtauto en een piratenbootje
heel leuk dat jullie nu goed contact hebben. nou ja, beter dan hoe het eerst was.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Heb net een hele fijn msn-sessie met zoon F. achter de rug, bij wie allerlei vragen omhoog komen na het lezen van het 'mama vertel 's boek' wat ik een tijd terug in heb zitten vullen op zijn verzoek.
Makes my day
ik begrijp heel goed waaromquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, 'lekker', ik blijf iig m'n KFC chickenwings op dinsdag eten ja![]()
![]()
ik denk altijd dat ik dat niet zal hebben. voelde ook niet iets speciaals toen ik in Korea op reis ging. denk dat als ik mijn bio fam ooit zou zien het vooral gek zou zijn of dat het misschien niet eens tot me door kan dringen dat dat familie isquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb mijn grootouders ook nooit echt gekend... aangezien ze 13.000 km verderop woonden... maar elke keer als ik mijn oma's zag had ik wel direct zo'n 'bloedverwant'gevoel waar we het een paar dagen geleden over hadden...
wat een geweldige bank!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en Sam ligt nu helemaal in de ene hoek, en ik zit in de ander
Je bent er toch wel op gaan zitten voor je hem kocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij is hooghad ik me helemaal niet gerealiseerd, maar de zitting zit echt wel wat hoger dan die van de vorige bank (ook voor die was ingezakt
). Is niet erg, we hebben beiden geen korte beentjes gelukkig
Liggen, denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er toch wel op gaan zitten voor je hem kocht?
In je eigen huis is t toch andersquote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er toch wel op gaan zitten voor je hem kocht?
Ze heeft twee zoons, hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
heel leuk dat jullie nu goed contact hebben. nou ja, beter dan hoe het eerst was.
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In je eigen huis is t toch anders
Onze bank is hier veel groter dan daar leek, en ook dieper... (kun je er helemaal op wegkruipen)
Dus Sam is ook in zijn nopjes dus sun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Klinkt net zo blij met de nieuwe bank als die heren van onsquote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die lag net al snurkend een 'meneertje wijdbeens' te doen
![]()
![]()
Nu staat hij op de bank te spelen met zijn fluffy Ikea bal die hij van deheeft gekregen
![]()
En idd, we hebben vooral test gelegenmaar natuurlijk ook gezeten, en dat was prima, maar was het gewoon weer vergeten denk ik
Oh vanavond weer!? dat wist ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat zou heerlijk zijn DE.. Maar ik zit weer van 17.30 tot minimaal 21.30 gesprekken met ouders te voeren. Ben pas rond 22.00 thuis vrees ik
Maar dan drink ik mooi een glaasje port in mijn knusse hoekje op de bank![]()
Helaas.. 2 avonden en minimaal 31 gesprekken, wegens scheiding officieel wat meer, maar had ook al weer een afmelding vandaag.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh vanavond weer!? dat wist ik nietdacht dat je er al klaar mee was.
Nou ja dan bij thuiskomst idd lekker op je bank duiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd dezelfde tochquote:Op woensdag 24 november 2010 13:22 schreef golfer het volgende:
Top2000 dus.
Hoezo ouwe meuk gekozen:
Animals - House of the rising sun (1964)
Simon & Garfunkel - Homeward bound (1966)
Doors - The end (1967)
Procol Harum - A whiter shade of pale (1967)
Jimi Hendrix Experience - The wind cries mary (1967)
Otis Redding - The dock of the bay (1968)
Janis Joplin - Mercedes Benz (1970)
Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971)
Creedence Clearwater Revival - I put a spell on you (1972)
Rolling Stones - Angie (1973)
Santana - Samba pa ti (1973)
Joe Cocker - You are so beautiful (1975)
Ramses Shaffy - Laat me (1978)
Verstandig.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
Beatles - Strawberry fields forever (1967)
Beatles - Hey Jude (1968)
Beatles - Here comes the sun (1969)
John Lennon - Working class hero (1970)
Jackson 5 - ABC (1970)
Led Zeppelin - Immigrant song (1971)
John Lennon - Imagine (1971)
Paul McCartney & Wings - Mrs. Vandebilt (1974)
David Bowie - Heroes (1977)
Frank Zappa - Dancin' fool (1979)
Alan Parsons Project - Old and wise (1982)
Genesis - Jesus he knows me (1992)
Jeff Buckley - Hallelujah (1994)
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
'Martelingen waren maar grapjes'Reframing en positieve affirmatie, mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Precies. En daarnaast, wie heeft er nou niet eens voor de grap gemarteld? Doodnormaal toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Reframing en positieve affirmatie, mensen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas.. 2 avonden en minimaal 31 gesprekken, wegens scheiding officieel wat meer, maar had ook al weer een afmelding vandaag.wat annoying idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Het is 1 van hun betere nummers. Zwaar underrated.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verstandig.![]()
Het enige nummer wat vaak de top 10 haalt zonder ooit in de top 40 / tipparade te hebben gestaan.
Op naar de 69quote:Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam en ik zijn echt goed aan het testen geslagen! We zitten nu in positie nr8
Met F. heb ik altijd een goed kontakt gehad, je verward hem met zoon Q. in Aus denk ikquote:Op woensdag 24 november 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
heel leuk dat jullie nu goed contact hebben. nou ja, beter dan hoe het eerst was.
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Helaas.. 2 avonden en minimaal 31 gesprekken, wegens scheiding officieel wat meer, maar had ook al weer een afmelding vandaag.Lastig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja idd ik dacht ff dat F in Aus zat maar nu weet ik ineens weer de naam van je zoon in Aus, sorry.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met F. heb ik altijd een goed kontakt gehad, je verward hem met zoon Q. in Aus denk ik
Heel tofquote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en Sam ligt nu helemaal in de ene hoek, en ik zit in de ander
zoo gaafquote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bespreking afgelopen. Ik heb tot mijn grote spijt moeten constateren dat het management van onze nieuwe afdeling vooral een amerikaanse aangelegenheid is gewordenKortom: korte termijn denken alom
En mijn nieuwe team bestaat uit 6 (
) amerikanen en ikke
Ik zie hier mogelijkheden voor zakentripjes naar de VS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |