Ik mag jouw mening toch onzin vinden? Ik vind dat iemand zelf kan bepalen of iets kan of mooier is of niet. En jij zegt tiny terwijl hij het heeft over slank, vind ik een wereld van verschil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef LeNick het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Het is toch mijn mening dat het mooier staat op (iets!) bredere schouderen dan heel tiny? En ik zeg toch ook ik zou naar de sportschool gaan er eerst voor..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Onzin.
@TwztId
Als je een tattooshop hebt gevonden kan je beter aan de tattooeerder vragen wat je het best kan hebben. Deze mensen hebben er meer kijk op dan de gemiddelde fok!ker.
Prachtig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:10 schreef childintime het volgende:
Zo. Vandaag met dochter meegeweest naar de tattooshop. Tot vanmorgen dacht ik eigenlijk nog dat ze af zou zeggen, maar ze heeft het echt gedaan. Ik vind het zo moedig van haar! Ze heeft daar van 12.00 tot 15.30 gelegen en gaf geen krimp. Ik zag aan haar gezicht dat ze af en toe echt pijn had, maar ze zette door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilde geen foto's laten maken tijdens "the making off" , het deed vaak teveel zeer en ze wilde dat ik vlak naast haar zat en haar hand vasthield![]()
Ik vind het resultaat echt prachtig! Nu nog even genezen en dan terug om eventuele onzuiverheden te vereffenen.
Ik vind zulke tattoo's echt nooit mooi, maar bij haar ziet het er zeker gaaf uit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:10 schreef childintime het volgende:
Zo. Vandaag met dochter meegeweest naar de tattooshop. Tot vanmorgen dacht ik eigenlijk nog dat ze af zou zeggen, maar ze heeft het echt gedaan. Ik vind het zo moedig van haar! Ze heeft daar van 12.00 tot 15.30 gelegen en gaf geen krimp. Ik zag aan haar gezicht dat ze af en toe echt pijn had, maar ze zette door.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilde geen foto's laten maken tijdens "the making off" , het deed vaak teveel zeer en ze wilde dat ik vlak naast haar zat en haar hand vasthield![]()
Ik vind het resultaat echt prachtig! Nu nog even genezen en dan terug om eventuele onzuiverheden te vereffenen.
Mooi hoor. Maar dat "even genezen" duurt wel minimaal een paar weken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:10 schreef childintime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij was ook niet lekker geworden. Maar dat was toen we thuis waren en ze ging douchen en de tattoo verzorgen. Ze moest zitten want ze werd even duizelig van de pijn. Ik heb het zelf ooit gehad bij een tattoo in mijn lies; dat was wel zo pijnlijk dat'ie ook even moest stoppen omdat ik dreigde out te gaan. Kan ook gewoon aan jezelf liggen; of je moe bent of misschien iets onder de leden hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef cheqy het volgende:
Net terug van de tweede sessie. Ik heb al behoorlijk wat uren tattooëren achter de rug in mijn leven maar vandaag vond ik het behoorlijk pittig. Ben zelfs even out gegaan.![]()
Naja, op naar de derde sessie waar de kleuren worden aangebracht en dan is de bovenarm klaar.
Smeren? Dat wordt tegenwoordig toch afgeraden? Ik moet het laten helen zonder zalfjes enzo, hooguit wat talkpoeder.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef childintime het volgende:
[..]
Zij was ook niet lekker geworden. Maar dat was toen we thuis waren en ze ging douchen en de tattoo verzorgen. Ze moest zitten want ze werd even duizelig van de pijn. Ik heb het zelf ooit gehad bij een tattoo in mijn lies; dat was wel zo pijnlijk dat'ie ook even moest stoppen omdat ik dreigde out te gaan. Kan ook gewoon aan jezelf liggen; of je moe bent of misschien iets onder de leden hebt.
Het gaat heel goed met de tattoo, helemaal niet rood of dik (wel pijnlijk uiteraard maar dat wordt al minder). Ik vind het haar erg mooi staan, steeds als ik moet smeren vind ik het er heel mooi uitzien. Op de 1 of andere manier past het gewoon precies bij haar.
Ja, dochter ook. Regelmatig eczeem en overgevoeligheid voor nikkel (knopen van broeken ed). Ze smeert (of eigenlijk hoofdzakelijk ik want ze kan er niet bij), met Bepanthen. Eerst wassen met Unicura en dat moeten wij (ik hoofdzakelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef GimmeGore het volgende:
dat ligt aan welke tattooeerder en aan je eigen huid.
Mij werd ook aangeraden om niet te smeren, maar dat is met mijn huid gewoon niet te doen (ik heb een hele droge huid met neiging tot eczeem)
Dochter heeft een paar vriendinnen die dus "mama" op hun rug hebben laten zetten (15 jaar oud, in het bijzijn van hun moeder). Omg, ik zei dat als ze dat zou laten doen ik meteen een stuk schuurpapier zou pakkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef GimmeGore het volgende:
Stigmatiserend, tja, als je in je nek I (L) Henk hebt staan terwijl je op je sollicitatiegesprek hebt gezegd dat je gescheiden bent, dan kan ik me indenken dat werkgevers toch een raar beld van je krijgen.
Zelfde als je onder de doodshoofden zit (en deze zichtbaar zijn)
Ik heb zelf 5 tattoo's, maar deze zitten bewust op plaatsen die ik kan bedekken.
Alleen de volgende komt op een zichtbare plek, maar dan moet ik maar lange mouwen gebruiken. Mijn keuze, mijn "probleem"
Ben benieuwd naar de tattoo van je dochter als hij genezen is Childintime
Goed, het droogt mooi op. Korsten beginnen los te laten. Nu de drang om te pulken maar weer zien te onderdrukken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef childintime het volgende:
En de jeuk slaat toe....... Vandaag zei ze dat het beter maar zeer kon doen want de jeuk is 100 keer erger (als je niet mag krabben)![]()
Het geneest prachtig. De laatste 2 dagen heel veel losse velletjes, maar bij het smeren vandaag al geen lijnen en verdikkingen meer gevoeld![]()
Hoe gaat het bij jou cheqy?
Dat is leuk he. Bij dochter gaf zij een beeld van wat ze wilde en hij heeft dit vorm gegeven. Zo krijg je iets unieks! Ze had nl een voorbeeld van internet die hij niet na wilde maken omdat hij zelf het origineel had gezet. Hij heeft er echter een heel andere draai aan gegeven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:10 schreef cheqy het volgende:
[..]
Goed, het droogt mooi op. Korsten beginnen los te laten. Nu de drang om te pulken maar weer zien te onderdrukken.![]()
De jeukfase is ook iets waar ik tegen op zie. Ik voel liever het beetje pijn van het laten zetten dan die verschrikkelijke jeuk.
En ik kan de dagen wel om kijken want 19 maart wordt het ingekleurd. Ik ben te ongeduldig om met een half afgewerkte tattoo rond te lopen, ben te nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Ook omdat ik de artiest de vrije hand heb gegeven, weet echt niet hoe het gaat worden.
oeeehhh ik vind deze echt heel erg mooi. Past mooi bij haar lichaam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:10 schreef childintime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
oeeehhh ik vind deze echt heel erg mooi. Past mooi bij haar lichaam.
Haha je bent er echt trots op of niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef childintime het volgende:
[..]
En zo heeft hij het ook echt gemaakt; passend bij haar lichaam. Steeds als ze in haar blootje hier rondloopt zie ik hoe mooi die tattoo haar staat. Wat het toevoegt aan haar lichaam. Er zit totaal geen emotionele betekenis acher deze tattoo, maar hij vult haar prachtig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |