abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:21:35 #176
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_91956687
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef LeNick het volgende:

[..]

Hoezo onzin? Het is toch mijn mening dat het mooier staat op (iets!) bredere schouderen dan heel tiny? En ik zeg toch ook ik zou naar de sportschool gaan er eerst voor..
Ik mag jouw mening toch onzin vinden? Ik vind dat iemand zelf kan bepalen of iets kan of mooier is of niet. En jij zegt tiny terwijl hij het heeft over slank, vind ik een wereld van verschil.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:31:58 #177
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_91960763
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef cheqy het volgende:

[..]

Onzin.

@TwztId
Als je een tattooshop hebt gevonden kan je beter aan de tattooeerder vragen wat je het best kan hebben. Deze mensen hebben er meer kijk op dan de gemiddelde fok!ker.
:Y Als je twijfelt kunnen ze hem ook eerst tekenen of "plakken" (als een tattooplaatje). Met een beetje zoeken op internet vind je vast wel goede shops, ook al zou het iets verder weg zijn. Zij kunnen je goed advies geven.
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:45:37 #178
302335 gr4v1ty
Just livin' my life
pi_92268750
Ik weet de vorm van de tatoeeage ongeveer, Zon, maar nog niet precies de uitwerking van de zon.
Ik weet de plaats, rondom tepel.

In mijn hoofd weet ik ook de invulling, maar ik kan geen plaatjes vinden via google , ik heb diverse stijlen bekeken waar die niet tussen zit.

Weet iemand toevallig een stijl waarbij de tatoeage niet donker zwart is maar wat lichter zwart, niet ingekleurd maar meer een soort spikkel vulling. (geen dot stijl )
  vrijdag 4 februari 2011 @ 02:10:17 #179
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92308251
Zo. Vandaag met dochter meegeweest naar de tattooshop. Tot vanmorgen dacht ik eigenlijk nog dat ze af zou zeggen, maar ze heeft het echt gedaan. Ik vind het zo moedig van haar! Ze heeft daar van 12.00 tot 15.30 gelegen en gaf geen krimp. Ik zag aan haar gezicht dat ze af en toe echt pijn had, maar ze zette door.

Ze wilde geen foto's laten maken tijdens "the making off" , het deed vaak teveel zeer en ze wilde dat ik vlak naast haar zat en haar hand vasthield ;)
Ik vind het resultaat echt prachtig! Nu nog even genezen en dan terug om eventuele onzuiverheden te vereffenen.
pi_92312056
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:10 schreef childintime het volgende:
Zo. Vandaag met dochter meegeweest naar de tattooshop. Tot vanmorgen dacht ik eigenlijk nog dat ze af zou zeggen, maar ze heeft het echt gedaan. Ik vind het zo moedig van haar! Ze heeft daar van 12.00 tot 15.30 gelegen en gaf geen krimp. Ik zag aan haar gezicht dat ze af en toe echt pijn had, maar ze zette door.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze wilde geen foto's laten maken tijdens "the making off" , het deed vaak teveel zeer en ze wilde dat ik vlak naast haar zat en haar hand vasthield ;)
Ik vind het resultaat echt prachtig! Nu nog even genezen en dan terug om eventuele onzuiverheden te vereffenen.
Prachtig!
En ik denk ook dat geen werkgever er erg in zal hebben zolang zij er niet over begint, het is wat dat betreft mooi strategisch gezet ook.

Zelf heb ik helemaal niet de ervaring dat tattoos stigmatiserend werken, misschien als het het eerste is wat mensen van je zien voordat ze de rest van je hebben leren kennen, maar dat heb je zelf in de hand.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:05:37 #181
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_92322680
Stigmatiserend, tja, als je in je nek I (L) Henk hebt staan terwijl je op je sollicitatiegesprek hebt gezegd dat je gescheiden bent, dan kan ik me indenken dat werkgevers toch een raar beld van je krijgen.
Zelfde als je onder de doodshoofden zit (en deze zichtbaar zijn)

Ik heb zelf 5 tattoo's, maar deze zitten bewust op plaatsen die ik kan bedekken.
Alleen de volgende komt op een zichtbare plek, maar dan moet ik maar lange mouwen gebruiken. Mijn keuze, mijn "probleem"

Ben benieuwd naar de tattoo van je dochter als hij genezen is Childintime
pi_92329322
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind zulke tattoo's echt nooit mooi, maar bij haar ziet het er zeker gaaf uit! :D

En 17 maart heb ik mijn tattoo, jammer dat het zo lang moet duren. :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:05:46 #183
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_92333977
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi hoor. Maar dat "even genezen" duurt wel minimaal een paar weken. :P

Ik mag morgen weer 3 á 4 uur van de pijn 'genieten'. Dan is de tweede sessie voor mijn sleeve. *O*
pi_92352368
ik mag in mei .
ik zou eerst in november maar moest het afzeggen.
tattoomania.
duurt zo lang!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:46:56 #185
259233 GimmeGore
pi_92366178
Maar dan weet je in ieder geval zeker dat je een kunstwerkje hebt :P
pi_92368749
zeker weten. dat wilde ik ook perse. niet de eerste de beste tattooboer!
en een heel gaaf ontwerp.
degene achter de balie kon ook super meedenken en zag meteen dat ik niet een bloemetjes lief persoon ben voor een tattoo.(vind het supermooi maar bij een ander)
ga nu eerst voor de coverop met een hele gave opengewerkte cybertribal.
en daarna mag hij mijn lievelingshond op mijn andere arm deponeren.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:42:05 #187
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_92378607
Net terug van de tweede sessie. Ik heb al behoorlijk wat uren tattooëren achter de rug in mijn leven maar vandaag vond ik het behoorlijk pittig. Ben zelfs even out gegaan. :{

Naja, op naar de derde sessie waar de kleuren worden aangebracht en dan is de bovenarm klaar. :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:33:51 #188
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92383084
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef cheqy het volgende:
Net terug van de tweede sessie. Ik heb al behoorlijk wat uren tattooëren achter de rug in mijn leven maar vandaag vond ik het behoorlijk pittig. Ben zelfs even out gegaan. :{

Naja, op naar de derde sessie waar de kleuren worden aangebracht en dan is de bovenarm klaar. :)
Zij was ook niet lekker geworden. Maar dat was toen we thuis waren en ze ging douchen en de tattoo verzorgen. Ze moest zitten want ze werd even duizelig van de pijn. Ik heb het zelf ooit gehad bij een tattoo in mijn lies; dat was wel zo pijnlijk dat'ie ook even moest stoppen omdat ik dreigde out te gaan. Kan ook gewoon aan jezelf liggen; of je moe bent of misschien iets onder de leden hebt.

Het gaat heel goed met de tattoo, helemaal niet rood of dik (wel pijnlijk uiteraard maar dat wordt al minder). Ik vind het haar erg mooi staan, steeds als ik moet smeren vind ik het er heel mooi uitzien. Op de 1 of andere manier past het gewoon precies bij haar.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:47:46 #189
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_92383740
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef childintime het volgende:

[..]

Zij was ook niet lekker geworden. Maar dat was toen we thuis waren en ze ging douchen en de tattoo verzorgen. Ze moest zitten want ze werd even duizelig van de pijn. Ik heb het zelf ooit gehad bij een tattoo in mijn lies; dat was wel zo pijnlijk dat'ie ook even moest stoppen omdat ik dreigde out te gaan. Kan ook gewoon aan jezelf liggen; of je moe bent of misschien iets onder de leden hebt.

Het gaat heel goed met de tattoo, helemaal niet rood of dik (wel pijnlijk uiteraard maar dat wordt al minder). Ik vind het haar erg mooi staan, steeds als ik moet smeren vind ik het er heel mooi uitzien. Op de 1 of andere manier past het gewoon precies bij haar.
Smeren? Dat wordt tegenwoordig toch afgeraden? Ik moet het laten helen zonder zalfjes enzo, hooguit wat talkpoeder.

Ik denk dat het bij mij een combinatie van verschillende factoren was. Veel gevoelige plekken, ik zat al 3 uur lang niet zo denderend, het was behoorlijk druk in een kleine ruimte en het was erg warm. Desalniettemin kijk ik alweer uit naar de volgende sessie. :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:26:40 #190
259233 GimmeGore
pi_92385601
dat ligt aan welke tattooeerder en aan je eigen huid.

Mij werd ook aangeraden om niet te smeren, maar dat is met mijn huid gewoon niet te doen (ik heb een hele droge huid met neiging tot eczeem)
  zondag 6 februari 2011 @ 00:16:18 #191
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92394514
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef GimmeGore het volgende:
dat ligt aan welke tattooeerder en aan je eigen huid.

Mij werd ook aangeraden om niet te smeren, maar dat is met mijn huid gewoon niet te doen (ik heb een hele droge huid met neiging tot eczeem)
Ja, dochter ook. Regelmatig eczeem en overgevoeligheid voor nikkel (knopen van broeken ed). Ze smeert (of eigenlijk hoofdzakelijk ik want ze kan er niet bij), met Bepanthen. Eerst wassen met Unicura en dat moeten wij (ik hoofdzakelijk :D ) echt wel doen want haar huid is heel gevoelig en dun.

Vroeger (toen ik mijn tattoo's nam ;) ) moest je smeren met vaseline en dan had je grote kans na een dag of 3 dikke bulten in en rond je tattoo te krijgen omdat je huid niet meer kan ademen dan. Bepathen heeft een helende en ontsmettende functie en verstikt de huid niet. Ik merk bij haar dat het ook wel verlichting geeft; het "trekkerige, branderige" gevoel is veel minder na het smeren.

Cheqy, zij ,lag natuurlijk ook 3,5 uur in een bepaalde (ongemakkelijke) houding. Maar vooral de onderbuik, heup en bovenrug waren erg pijnlijk, toen kneep ze wel even mijn hand fijn ;) Toen ze thuis het folie eraf haalde liep er overal wondvocht langs haar lichaam en was de tattoo opgezet en rood. Ik denk bij haar gewoon een combi van al die dingen. Het was natuurlijk voor haar voor het eerst dat ze ging. Maar ik heb dat zelf ook zo ervaren. De ene keer kun je het gewoon beter hebben dan de andere keer en waar dat dan precies aan ligt weet ik ook niet. Net als met genezen. De ene keer heb je geen problemen en de andere keer kan dat wel het geval zijn. Ik heb bij een tattoo weleens allemaal korsten en ontstekingsverschijnselen gehad, terwijl ik ze allemaal bij dezelfde liet zetten en ik ze allemaal hetzelfde behandelde na het zetten. Ik heb zelfs 1 tattoo die altijd als'ie in de zon komt opzwelt, jeukt en branderig aanvoelt. De anderen heb ik geen last van, alleen die ene en dat is altijd zo geweest.
  zondag 6 februari 2011 @ 00:40:36 #192
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92395661
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef GimmeGore het volgende:
Stigmatiserend, tja, als je in je nek I (L) Henk hebt staan terwijl je op je sollicitatiegesprek hebt gezegd dat je gescheiden bent, dan kan ik me indenken dat werkgevers toch een raar beld van je krijgen.
Zelfde als je onder de doodshoofden zit (en deze zichtbaar zijn)

Ik heb zelf 5 tattoo's, maar deze zitten bewust op plaatsen die ik kan bedekken.
Alleen de volgende komt op een zichtbare plek, maar dan moet ik maar lange mouwen gebruiken. Mijn keuze, mijn "probleem"

Ben benieuwd naar de tattoo van je dochter als hij genezen is Childintime
Dochter heeft een paar vriendinnen die dus "mama" op hun rug hebben laten zetten (15 jaar oud, in het bijzijn van hun moeder). Omg, ik zei dat als ze dat zou laten doen ik meteen een stuk schuurpapier zou pakken }) Dat moet je toch helemaal niet willen.......Ligt ze straks met d'r vriendje in bed en ziet'ie "mama" op haar rug staan en ziet meteen mij voor zich :') Alternatieve manier van anticonceptie of zoiets _O- We hebben er gelukkig veel over gepraat, ze heeft er 2 jaar over na kunnen denken en ik vind dat ze tot een wijs besluit is gekomen. Het past bij haar, het staat haar prachtig en zo krijgt ze niet allemaal "losse" dingetjes over haar lichaam verspreidt. Als ze ooit wil, dan kan ze deze nog uit laten breiden. En ze kan hem verbergen als ze dat wil zonder zich bv midden zomer in winterkledij te moeten steken. Zelfs als ze later ipv een bikini een badpak zou dragen dan zou je alleen nog maar 1 krul zien. De rest wordt dan bedekt.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:04:06 #193
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92621290
En de jeuk slaat toe....... Vandaag zei ze dat het beter maar zeer kon doen want de jeuk is 100 keer erger (als je niet mag krabben) :D

Het geneest prachtig. De laatste 2 dagen heel veel losse velletjes, maar bij het smeren vandaag al geen lijnen en verdikkingen meer gevoeld ^O^

Hoe gaat het bij jou cheqy?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:10:42 #194
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_92624579
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef childintime het volgende:
En de jeuk slaat toe....... Vandaag zei ze dat het beter maar zeer kon doen want de jeuk is 100 keer erger (als je niet mag krabben) :D

Het geneest prachtig. De laatste 2 dagen heel veel losse velletjes, maar bij het smeren vandaag al geen lijnen en verdikkingen meer gevoeld ^O^

Hoe gaat het bij jou cheqy?
Goed, het droogt mooi op. Korsten beginnen los te laten. Nu de drang om te pulken maar weer zien te onderdrukken. :')
De jeukfase is ook iets waar ik tegen op zie. Ik voel liever het beetje pijn van het laten zetten dan die verschrikkelijke jeuk.
En ik kan de dagen wel om kijken want 19 maart wordt het ingekleurd. Ik ben te ongeduldig om met een half afgewerkte tattoo rond te lopen, ben te nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Ook omdat ik de artiest de vrije hand heb gegeven, weet echt niet hoe het gaat worden.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:55:37 #195
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92663880
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:10 schreef cheqy het volgende:

[..]

Goed, het droogt mooi op. Korsten beginnen los te laten. Nu de drang om te pulken maar weer zien te onderdrukken. :')
De jeukfase is ook iets waar ik tegen op zie. Ik voel liever het beetje pijn van het laten zetten dan die verschrikkelijke jeuk.
En ik kan de dagen wel om kijken want 19 maart wordt het ingekleurd. Ik ben te ongeduldig om met een half afgewerkte tattoo rond te lopen, ben te nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Ook omdat ik de artiest de vrije hand heb gegeven, weet echt niet hoe het gaat worden.
Dat is leuk he. Bij dochter gaf zij een beeld van wat ze wilde en hij heeft dit vorm gegeven. Zo krijg je iets unieks! Ze had nl een voorbeeld van internet die hij niet na wilde maken omdat hij zelf het origineel had gezet. Hij heeft er echter een heel andere draai aan gegeven.

De jeuk is verschrikkelijk, dat weet ik me idd nog heel goed te herinneren. 10 Keer erger dan de pijn. Het smeren helpt haar wel tegen de jeuk. Alleen de plek is nogal lastig; ze kan natuurlijk niet de tattoo aan de lucht laten drogen, dan loopt ze in haar blootje :D Zij mag over 3 weken terug om in kaart te brengen wat er bij gewerkt moet worden en foto's te maken voor de website. Dan zal ze zo'n week of 2 later mogen laten bijwerken, ik weet alleen niet of ze nog durft. Ze heeft echt veel pijn gehad. Het was natuurlijk ook wel een enorme tattoo voor een eerste keer.....

Inkleuren is wel fijner. Het doet minder zeer (vond ik). En omdat je dan natuurlijk weet dat het eind in zicht is ben je meer gemotiveerd ;) Zet je wel foto's hier neer? Ik ben wel erg nieuwsgierig.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:13:24 #196
259233 GimmeGore
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:28:13 #197
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92665379
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:13 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
:D
pi_92666347
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

oeeehhh ik vind deze echt heel erg mooi. Past mooi bij haar lichaam. _O_
  zaterdag 12 februari 2011 @ 01:11:25 #199
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92666928
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

oeeehhh ik vind deze echt heel erg mooi. Past mooi bij haar lichaam. _O_
:Y En zo heeft hij het ook echt gemaakt; passend bij haar lichaam. Steeds als ze in haar blootje hier rondloopt zie ik hoe mooi die tattoo haar staat. Wat het toevoegt aan haar lichaam. Er zit totaal geen emotionele betekenis acher deze tattoo, maar hij vult haar prachtig aan.
pi_92667432
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef childintime het volgende:

[..]

:Y En zo heeft hij het ook echt gemaakt; passend bij haar lichaam. Steeds als ze in haar blootje hier rondloopt zie ik hoe mooi die tattoo haar staat. Wat het toevoegt aan haar lichaam. Er zit totaal geen emotionele betekenis acher deze tattoo, maar hij vult haar prachtig aan.
Haha je bent er echt trots op of niet? :D Leuk om te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')