Ik heb het niet zo op tattoobeurzen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:14 schreef genakt het volgende:
iemand nog naar dde tattoo beurs in ahoy ?
Dat heb ik dus ook met 1. Het jeukt dan ook altijd vreselijk, is opgezwollen en irriteert. Raar is dat, met mijn andere tattoo's heb ik geen last, alleen met die ene en dan hoofdzakelijk de lijnen. Weet nog wel dat die juist erg langzaam geneesde na het zetten en veel korsten gaf.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef Webcrowler het volgende:
Ik voel van 1 van mijn tattoo's ook nog steeds de lijnen, en dan voornamelijk op mn schouder waar ik de lijnen voel.
Bij mij vrouw zetten de blauwe en gele inkten op haar been altijd op in de zomer en die voel je dan heel duidelijk zitten.
Succes, wat ga je laten doen (foto'squote:Op zondag 13 maart 2011 01:46 schreef RoW_0 het volgende:
Donderdag me eerste tattoo! Heb er zooo zin in
The Grand cross (1939)quote:Op zondag 13 maart 2011 01:54 schreef childintime het volgende:
[..]
Succes, wat ga je laten doen (foto's)? Mijn dochters eerste tattoo duurde meteen zo'n 3 uur....... Een beetje veel van het goede
Oef, veel lijnen..... Ben je man of vrouw? Ik ben heel benieuwd naar het resultaatquote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
The Grand cross (1939)
[ afbeelding ]
Deze was al te zien op bladzijde 5.Komt op mijn rechterborst!
haha, manquote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef childintime het volgende:
[..]
Oef, veel lijnen..... Ben je man of vrouw? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat
met al de Grand Crosses beschikbaar had je een minder omstreden jaargang kunnen kiezenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
The Grand cross (1939)
[ afbeelding ]
Deze was al te zien op bladzijde 5.Komt op mijn rechterborst!
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met al de Grand Crosses beschikbaar had je een minder omstreden jaargang kunnen kiezen
Omdat? Laat ieder lekker zijn eigen keus maken zonder rekening te houden met het politiek correct gejank van een ander.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met al de Grand Crosses beschikbaar had je een minder omstreden jaargang kunnen kiezen
De tattoo die bij mij opzet, die jeukt inderdaad ook, en dan voornamelijk na inspanning. Ik heb die tattoo dan ook heel snel weer laten bijkleuren waardoor ik vrij veel last van korsten had. Misschien dat dat toch een oorzaak is.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:39 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met 1. Het jeukt dan ook altijd vreselijk, is opgezwollen en irriteert. Raar is dat, met mijn andere tattoo's heb ik geen last, alleen met die ene en dan hoofdzakelijk de lijnen. Weet nog wel dat die juist erg langzaam geneesde na het zetten en veel korsten gaf.
Loop niet te janken dudequote:Op zondag 13 maart 2011 02:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
portretje van hitler?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Loop niet te janken dudeWant in dat geval waarschuw ik je vast, jij hoeft in juni niet op mijn nieuwe tattoo te reageren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door RoW_0 op 13-03-2011 14:16:20 ]
Hé wat? Jij doet toch alsof je iets behoorlijks gewichtigs gaat laten neerzetten.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best gaaf!Je kan lullen wat je wilt maar hij is wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken er één die heeft er eentje van Osama.Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
Ik vind 'm ook zeker goed gedaan. Maar ik zie mijzelf dat niet zo snel doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:44 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt maar hij is wel mooi.
Ik ken er één die heeft er eentje van Osama.
He vijandelijk? Waar doe ik dat dan en waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook zeker goed gedaan. Maar ik zie mijzelf dat niet zo snel doen.En doe is niet zo 'vijandelijk' man. Doe is ff rustig. Koffie?
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Loop niet te janken dudeWant in dat geval waarschuw ik je vast, jij hoeft in juni niet op mijn nieuwe tattoo te reageren
Ik doe niet alsof ik iets behoorlijks gewichtigs neer ga laten zetten. Ikzelf krijg nl ook een iron cross, op me elleboog welteverstaan. Alleen ik weet hoe sommige mensen erover denken, en heb geen zin in gezeik dat iemand de negatieve kant alleen maar uitlicht. Terwijl van oorsprong het ijzeren kruis, niet een negatief symbool was..quote:Op zondag 13 maart 2011 14:42 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hé wat? Jij doet toch alsof je iets behoorlijks gewichtigs gaat laten neerzetten.![]()
Maar wat ga je doen, ben wel nieuwsgierig.
Ik maakte maar een geintje met die hitler en je zal mij niets negatiefs over die kruis horen zeggen. Dat deed een ander. Ik vind het zelf juist ook een mooi ding.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Ik doe niet alsof ik iets behoorlijks gewichtigs neer ga laten zetten. Ikzelf krijg nl ook een iron cross, op me elleboog welteverstaan. Alleen ik weet hoe sommige mensen erover denken, en heb geen zin in gezeik dat iemand de negatieve kant alleen maar uitlicht. Terwijl van oorsprong het ijzeren kruis, niet een negatief symbool was..
Daar reageerde ik in eerste instantie ook opquote:Op zondag 13 maart 2011 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje met die hitler en je zal mij niets negatiefs over die kruis horen zeggen. Dat deed een ander. Ik vind het zelf juist ook een mooi ding.
Zag ik ook net pas.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar reageerde ik in eerste instantie ook op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |