R&P nogwel?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit topic kan zo direct naar R&P dankzij Amouretvin en Zero
Pessarium? Wordt die steentijd technologie nog wel verkocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef seasushi het volgende:
Even goed ontspannen terwijl je op het toilet zit, desnoods wat glijmiddel gebruiken heel erg hard persen en de tampon er met 2 vingers uit halen.. Hoe denk je dat een pessarium eruit moet of een speciale tampon waarmee je kunt zwemmen enzo..?
nee, waar kan je dat opzoeken?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef Zero17 het volgende:
Amouret heb je trouwens al opgezocht wat een trol is?
Je zou natuurlijk ook een *plastic* pincet kunnen proberen. Zoals voor lenzenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad gisternacht met een pincet, maar het is zo scherp, ik ben bang dat ik mezelf openhaal. Mijn vriend, met al zijn goeie humor, opperde al: VISTANG.
>;l
http://lmgtfy.com/?q=trollquote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nee, waar kan je dat opzoeken?
Oh en wel met woorden strooien waarvan je de betekenis niet kent.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nee, waar kan je dat opzoeken?
Jaaaaaa, die zit!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh en wel met woorden strooien waarvan je de betekenis niet kent.
k weet wel ongeveer wat het betekentquote:Op woensdag 24 november 2010 12:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh en wel met woorden strooien waarvan je de betekenis niet kent.
helemaal?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Pox het volgende:
VOOR MENSEN DIE HET NIET LAZEN, HET IS ER AL UIT.
slotje?
Zo'n drama is het dus niet. En half Fok heeft meegeleefdquote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Pox het volgende:
slotje?
Nee te grappig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Pox het volgende:
slotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |