God wat origineel. Hoe vaak heb je al gespoten tijdens dit topic?quote:
Lekker laten zitten dan komt die vanzelf met pus die door een ontsteking gaat ontstaan er wel uit, of je kunt dan alsnog naar de huisarts toe.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef Pox het volgende:
.
IK MOET AL KOTSEN ALS IK DIT LEES, ik typ dit zelfs notabene. NO WAY HUISARTS.
Of hij kan mooi blijven zitten in de verbrandingsoven of 6 voet diep.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekker laten zitten dan komt die vanzelf met pus die door een ontsteking gaat ontstaan er wel uit, of je kunt dan alsnog naar de huisarts toe.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Pox het volgende:
Ik word best bang van jullie.
Btw, ik spuit niet ben nog altijd geen vent. >_>
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef lipjes het volgende:
begint op een troll te lijken imho...
O_Oquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef amouretvin het volgende:
het is wel echt dodelijk, als een tampon te lang in je vagina zit kun je toxic syndrome krijgen (tamponziekte, weet niet meer precies hoe het heet) door de bacterien in het menstruatiebloed die kunnen gaan broeien. Dat kan al in 12-24 uur, dus schiet op met naar de huisarts gaan. Beter dat dan nog langer wachten. Bel de huisarts op en zeg dat het met spoed is.
Duh! Dat was toch bij de OP al duidelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef lipjes het volgende:
begint op een troll te lijken imho...
Op was nog wel een beetje geloofwaardig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Duh! Dat was toch bij de OP al duidelijk.
Toxische shock komt snel, en is veelal dodelijk. Dat begint niet met een rustig spierpijntje.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef Pox het volgende:
Dat meen je (...) toch niet?
Ik begon gisteren al te trekken met mijn been vanwege spierpijn.
je moet haasten, ik meen het. zorg dat dat ding er vandaag nog uit is, anders is het echt niet gezond. kom op, je hebt nog tot 5 uur om een huisartsenpost te bellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef Pox het volgende:
Dat meen je (...) toch niet?
Ik begon gisteren al te trekken met mijn been vanwege spierpijn.
Het staat in de fxcking bijsluiterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |