Doos, ga de zaak nou niet omdraaien.quote:
Als jij niet dood bent gegaan betekent dat niet dat het niet dodelijk kan zijn, in sommige gevallen is namelijk dodelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het ís niet dodelijk, muts. Ik heb het ook wel eens gehad. Kwam er erg laat achter. Nou ik leef nog. Of klink ik als iemand van onder de groene zoden?
Als je nu Evolutie & Biodiversiteit en Plantenbiologie volgt weet ik genoeg.quote:
haha. ok ok. utrecht. nu jijquote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doos, ga de zaak nou niet omdraaien.
Het hangt heel erg af van de omstandigheden. Het kan in korte tijd wel degelijk een drama veroorzaken... en zoveel mensen, zoveel omstandigheden.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het ís niet dodelijk, muts. Ik heb het ook wel eens gehad. Kwam er erg laat achter. Nou ik leef nog. Of klink ik als iemand van onder de groene zoden?
Lieve schat, zolang jij er nog geen vinger in durft te steken...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef amouretvin het volgende:
[..]
het is wel een troll hè? hilarisch joh, dit topic. vind het een beetje zielig.
Laat haar, als je biologie studeert heb je hier niet extra verstand van hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sjeeezus wat ben jij een MUTZZZZZquote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Als jij niet dood bent gegaan betekent dat niet dat het niet dodelijk kan zijn, in sommige gevallen is namelijk dodelijk.
definitie van dodelijk is niet dat men er in 100% van de gevallen dood aan gaat.
Oja, want dit trolltopic moet natuurlijk Ontopic blijven.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef Netsplitter het volgende:
Die gehele schooldiscussie mag lekker ergens anders gevoerd gaan worden.
Da's niet zo moeilijk, tampons zijn nog geen 2 cm groot.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik vraag me af hoe hij er sowieso helemaal ingekomen is met ook nog een tampon in er.
ik durf het in principe wel hoor..quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef seasushi het volgende:
[..]
Lieve schat, zolang jij er nog geen vinger in durft te steken...
Bullshit, kuttrol.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:43 schreef amouretvin het volgende:
en wie zegt dat ik de waarheid spreek?
ik ga uiteindelijk de menselijke kant van de biologie op, niet de planten kant.om het zo maar te zeggen.
Ehhhh ?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:43 schreef Pox het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, tampons zijn nog geen 2 cm groot.
Niet als je met een uitgewoonde doos het kleinste maatje neemt. Dan voelt het wel zo klein.quote:
R&P nogwel?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit topic kan zo direct naar R&P dankzij Amouretvin en Zero
Pessarium? Wordt die steentijd technologie nog wel verkocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef seasushi het volgende:
Even goed ontspannen terwijl je op het toilet zit, desnoods wat glijmiddel gebruiken heel erg hard persen en de tampon er met 2 vingers uit halen.. Hoe denk je dat een pessarium eruit moet of een speciale tampon waarmee je kunt zwemmen enzo..?
nee, waar kan je dat opzoeken?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef Zero17 het volgende:
Amouret heb je trouwens al opgezocht wat een trol is?
Je zou natuurlijk ook een *plastic* pincet kunnen proberen. Zoals voor lenzenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad gisternacht met een pincet, maar het is zo scherp, ik ben bang dat ik mezelf openhaal. Mijn vriend, met al zijn goeie humor, opperde al: VISTANG.
>;l
http://lmgtfy.com/?q=trollquote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nee, waar kan je dat opzoeken?
Oh en wel met woorden strooien waarvan je de betekenis niet kent.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:47 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nee, waar kan je dat opzoeken?
Jaaaaaa, die zit!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh en wel met woorden strooien waarvan je de betekenis niet kent.
k weet wel ongeveer wat het betekentquote:Op woensdag 24 november 2010 12:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh en wel met woorden strooien waarvan je de betekenis niet kent.
helemaal?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Pox het volgende:
VOOR MENSEN DIE HET NIET LAZEN, HET IS ER AL UIT.
slotje?
Zo'n drama is het dus niet. En half Fok heeft meegeleefdquote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Pox het volgende:
slotje?
Nee te grappig.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Pox het volgende:
slotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |