Que?? "eten op sterfprins" ??quote:Op woensdag 24 november 2010 10:35 schreef jankaas020 het volgende:
GVD!! Ze moeten via het ROC de cisco toets op het internet openzetten, maar hij is al 5 minuten te laat! En ik moet ook nog eten op Sterfprins.
Eten op de Erfprins is dodelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Que?? "eten op sterfprins" ??
Daar kan ik me nog iets bij voostellen.........quote:
Denk dat ik die dadelijk ook maar eens ga maken ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:44 schreef jankaas020 het volgende:
Ach, uitsmijtertje gaat er wel in.Warm eten doe ik vanavond wel!
@youtube?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:32 schreef hcwp het volgende:
Net 'Special Forces - The Dutch Royal Marines - Terror Strikes Twice' over de kaping bij de Punt en de gijzeling van de basisschool gekeken, vet
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Maitje het volgende:
Was ik weer!
* Maitje der armen vallen eraf
Dat doe je goed danquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Maitje het volgende:
Was ik weer!
* Maitje der armen vallen eraf
quote:
Motiveer Lotusss maarquote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef Maitje het volgende:
[..].. ja wel een beetje. Morgen nog een keer en dan heb ik weer 3x gehad deze week!
Tis wel stil hier trouwens..
En dat direct message? Was dat? Nieuw?
hmmm, momenteel in Breda 5 graden Celciusquote:Op woensdag 24 november 2010 17:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Hoe koud is het eigelijk in NLD? * Sine_Pariwil het enkel weten zodat ik nog meer van de warmte kan genieten
LOTUSSS CHOP CHOP!!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Motiveer Lotusss maar
Nee het is idd rustig ja.
Direct message? Dat is toch gewoon een PM?
Dank voor deze mededelingquote:Op woensdag 24 november 2010 17:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedankt zelfs de zee is hier warmer 65 (18)
Het was net 3 graden...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Hoe koud is het eigelijk in NLD? * Sine_Pariwil het enkel weten zodat ik nog meer van de warmte kan genieten
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedankt zelfs de zee is hier warmer 65 (18)
Soort van instant chat...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Motiveer Lotusss maar
Nee het is idd rustig ja.
Direct message? Dat is toch gewoon een PM?
Ja, daar kwam ik net achter nadat Maitje mij een direct message stuurde, ik dacht van "WTF is dit nu weer"quote:
Heb je net een direct message verstuurdquote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef Sine_Pari het volgende:
Ze hebben hier ook een soort chat zoals bv. op FB ER?
Nu ja, vraag is hoe dat uit te schakelen, anders krijg je een hoop trollen over je heen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja zag het, nu enkel nog vinden waar op de page je het kan vinden, en dan kan ik iedereen hier op Def prive ook lastig vallen
Ga naar diezelfde "bar" waar je ook je "quote" optie hebt. Dan de meest linker icoon, dat schijnt dus de Direct message te zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja zag het, nu enkel nog vinden waar op de page je het kan vinden, en dan kan ik iedereen hier op Def prive ook lastig vallen
Zoiets ja. Nu kan elke gek je lastig vallen met weet ik veel wat voor ongein.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja of zodat je het enkel kan instellen dat enkel digene waar je ook berichten van wil, jou hierop kunnen bereiken
Ja heb het denk ik gevonden, heb maitje even lastig gevallen met een test bericht. Althans ik denk dat het de chat wasquote:Op woensdag 24 november 2010 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga naar diezelfde "bar" waar je ook je "quote" optie hebt. Dan de meest linker icoon, dat schijnt dus de Direct message te zijn.
Die zal wel eten zijn nu. Stuur mij er eens eentje? ff testen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb het denk ik gevonden, heb maitje even lastig gevallen met een test bericht. Althans ik denk dat het de chat was
Is idd dat kleine venstertje. En het stapelt zich op, kunt het niet inklappen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Net gedaan, maar krijg dat kleine venster, dus moet het wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |