Geen van de door top gear gebruikte reasonable priced cars zit in GT5quote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Jouw idee van die reasonable priced car lijkt me leuk. Zit die Kia ook in GT5?
Kut das waar ookquote:Op woensdag 24 november 2010 11:34 schreef gamefreek het volgende:
Heb iedereen die in de OP staat nu even toegevoegd, wat een hel is dat toch als je dat alleen met de controller zou moeten doen
Als ze nou eens wat minder Nissans erin gestopt hadden was er plek zatquote:Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen van de door top gear gebruikte reasonable priced cars zit in GT5
Als ze er nu eens een MX3 in hadden gezet ipv 500 verschillende versies van de MX5...quote:
Brons? Ik dacht dat de frustratie goud was?!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had hem op een gegeven moment brons en vond het wel prima. Wát een bottleneck zeg!
Das balen. Ik heb nu al geen geduld om tot half zes te moeten wachten....laat staan tot het weekend...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef King_Merc het volgende:
kan pas dit weekend beginnen met GT5(aangezien ik geen PS3 op mijn kamer in Groningen heb... (
Die busjesrace was niet zo moeilijk, alleen irritant dat de AI gewoon blijft duwen waardoor je snelheid verliest bij het weg accelereren.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Sant. het volgende:
[..]
Brons? Ik dacht dat de frustratie goud was?!
Brons had ik gelijk de 1e keer (2e, nadat ik erachter kwam dat een duw tot DQF leidde)
Ik kwam alleen niet verder dan plek 5
ja dat geduw is inderdaad wel zwaar irritant. K zag ook weinig heil in het "slipstreamen" met dat busje, terwijl dat bij de nascar challenge geniaal was. te traag waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die busjesrace was niet zo moeilijk, alleen irritant dat de AI gewoon blijft duwen waardoor je snelheid verliest bij het weg accelereren.
Bij die Special challenges gaat het trouwens wel hard met de credits en exp., die Intermediate Nascar challenges leverden mij bijna een level per stuk op.
Haha, das wel omschakelen ja.....ik heb nu een dik opgevoerde Yaris en dat ding klinkt en knalt nu als een echte race-auto hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had het met karten. Daar begon ik mee (na License B), dus ging prima. Toen de eerste A-spec races en toernooien, en daarna opeens weer kartenDan stuur je dus veel te scherp iedere keer
Karten moest ik ook even aan wennen, stond of binnen de kortste keren andersom of ik werd de muur in geduwd en heel de meute die achter mij reed vond het nog nodig om tegen mij op te rijden waardoor je gewoon niet weg kuntquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had het met karten. Daar begon ik mee (na License B), dus ging prima. Toen de eerste A-spec races en toernooien, en daarna opeens weer kartenDan stuur je dus veel te scherp iedere keer
Dit heb ik dus ook, gisteren reed ik met mijn standaard 2e hands FTO op de SSR5. Werd een paar keer aangegeven om te remmen EN terug te schakelen. Ik schakel dan alleen terug en op het moment dat de auto remt stuur ik snel in en gooi ik het gas er weer op, sneller dan dat het spel aangeeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Verder vind ik het rijden nog niet echt moeilijk, zal ook wel liggen aan mijn ervaring met FM3.
Volgens mij moet je eerst die lvl 4 Top Gear challenge doen...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef nils7 het volgende:
Wanneer kan je op het TG circuit rijden dan want in arcade zit ie er niet in!
Zowieso geeft het spel vaak aan dat je moet remmen terwijl je de bocht gewoon vol gas kunt nemen. Of gewoon een compleet verkeerde lijn, zie je de ideale lijn gewoon helemaal langs de voorgestelde lijn lopenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook, gisteren reed ik met mijn standaard 2e hands FTO op de SSR5. Werd een paar keer aangegeven om te remmen EN terug te schakelen. Ik schakel dan alleen terug en op het moment dat de auto remt stuur ik snel in en gooi ik het gas er weer op, sneller dan dat het spel aangeeft.
Rondetijd scheelde 15 seconden met de eerste lap vanuit staande start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |