Geen van de door top gear gebruikte reasonable priced cars zit in GT5quote:Op woensdag 24 november 2010 11:29 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
![]()
Jouw idee van die reasonable priced car lijkt me leuk. Zit die Kia ook in GT5?
Kut das waar ookquote:Op woensdag 24 november 2010 11:34 schreef gamefreek het volgende:
Heb iedereen die in de OP staat nu even toegevoegd, wat een hel is dat toch als je dat alleen met de controller zou moeten doen
Als ze nou eens wat minder Nissans erin gestopt hadden was er plek zatquote:Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen van de door top gear gebruikte reasonable priced cars zit in GT5
Als ze er nu eens een MX3 in hadden gezet ipv 500 verschillende versies van de MX5...quote:
Brons? Ik dacht dat de frustratie goud was?!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had hem op een gegeven moment brons en vond het wel prima. Wát een bottleneck zeg!
Das balen. Ik heb nu al geen geduld om tot half zes te moeten wachten....laat staan tot het weekend...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef King_Merc het volgende:
kan pas dit weekend beginnen met GT5(aangezien ik geen PS3 op mijn kamer in Groningen heb... (
Die busjesrace was niet zo moeilijk, alleen irritant dat de AI gewoon blijft duwen waardoor je snelheid verliest bij het weg accelereren.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef Sant. het volgende:
[..]
Brons? Ik dacht dat de frustratie goud was?!
Brons had ik gelijk de 1e keer (2e, nadat ik erachter kwam dat een duw tot DQF leidde)
Ik kwam alleen niet verder dan plek 5
ja dat geduw is inderdaad wel zwaar irritant. K zag ook weinig heil in het "slipstreamen" met dat busje, terwijl dat bij de nascar challenge geniaal was. te traag waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Die busjesrace was niet zo moeilijk, alleen irritant dat de AI gewoon blijft duwen waardoor je snelheid verliest bij het weg accelereren.
Bij die Special challenges gaat het trouwens wel hard met de credits en exp., die Intermediate Nascar challenges leverden mij bijna een level per stuk op.
Haha, das wel omschakelen ja.....ik heb nu een dik opgevoerde Yaris en dat ding klinkt en knalt nu als een echte race-auto hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had het met karten. Daar begon ik mee (na License B), dus ging prima. Toen de eerste A-spec races en toernooien, en daarna opeens weer kartenDan stuur je dus veel te scherp iedere keer
Karten moest ik ook even aan wennen, stond of binnen de kortste keren andersom of ik werd de muur in geduwd en heel de meute die achter mij reed vond het nog nodig om tegen mij op te rijden waardoor je gewoon niet weg kuntquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had het met karten. Daar begon ik mee (na License B), dus ging prima. Toen de eerste A-spec races en toernooien, en daarna opeens weer kartenDan stuur je dus veel te scherp iedere keer
Dit heb ik dus ook, gisteren reed ik met mijn standaard 2e hands FTO op de SSR5. Werd een paar keer aangegeven om te remmen EN terug te schakelen. Ik schakel dan alleen terug en op het moment dat de auto remt stuur ik snel in en gooi ik het gas er weer op, sneller dan dat het spel aangeeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Verder vind ik het rijden nog niet echt moeilijk, zal ook wel liggen aan mijn ervaring met FM3.
Volgens mij moet je eerst die lvl 4 Top Gear challenge doen...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef nils7 het volgende:
Wanneer kan je op het TG circuit rijden dan want in arcade zit ie er niet in!
Zowieso geeft het spel vaak aan dat je moet remmen terwijl je de bocht gewoon vol gas kunt nemen. Of gewoon een compleet verkeerde lijn, zie je de ideale lijn gewoon helemaal langs de voorgestelde lijn lopenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook, gisteren reed ik met mijn standaard 2e hands FTO op de SSR5. Werd een paar keer aangegeven om te remmen EN terug te schakelen. Ik schakel dan alleen terug en op het moment dat de auto remt stuur ik snel in en gooi ik het gas er weer op, sneller dan dat het spel aangeeft.
Rondetijd scheelde 15 seconden met de eerste lap vanuit staande start.
Fijn die stakingquote:Gran Turismo 5 PS3 1 verzonden
CE of normale?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Rainesz het volgende:
Ik kijk voor de aardigheid eens bij FRS weer bij me bestellingen. En het is nu veranderd in verzonden.
[..]
Fijn die staking
Ik krijg na het inloggen nu nog een loginscherm met filiaalgegevens die ik in moet voeren. Beste fail daar bij de FRS webzooi... Loop er vanmiddag wel gewoon heen en ga het spel even innenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Rainesz het volgende:
Ik kijk voor de aardigheid eens bij FRS weer bij me bestellingen. En het is nu veranderd in verzonden.
[..]
Fijn die staking
Ik heb 1 keer een pre-order gedaan bij FRS (Forza 3) Dat heb ik daarna ook niet meer gedaanquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik krijg na het inloggen nu nog een loginscherm met filiaalgegevens die ik in moet voeren. Beste fail daar bij de FRS webzooi... Loop er vanmiddag wel gewoon heen en ga het spel even innen.
Ik heb gister een 2e hands Subaru Impreza WRX Sti op de kop getikt, 280pkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ook een B-spec race gedaan, maar die coureur moet nog maar even oefenen...hij rijdt alsof ie heeft gezopen haha
Shift en Hot Persuit zijn niet in 1 jaar ontwikkeld. 2 jaar. Maar dan nog zijn het wel hoogstaande games.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Need for speed shift en hot pursuit BETER dan GT5?
En EA maakt die games in 1 jaar he..
Dat ligt echt aan de auto ja, mijn eerste b spec wedstrijd werd ik net 2de.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Met B-Spec trouwens ook geen probleem, 1e race ruimschoots gewonnen. Maar ook dat ligt denk ik voornamelijk aan de Subaru..
Niet... Maar GT PSP kan je wel importeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef Duvel het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de auto's die je in Prologue hebt gekocht?
En al een race kunnen winnen??quote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef DutchErrorist het volgende:
woah ik heb een Fiat Panda gekocht (die hek ook int echt)
Yup, gisteren al even met de Bugatti Veyron uit de PSP-versie gereden. Heb alleen de 400 km/u nog niet gehaald.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:36 schreef Qunix het volgende:
Ik krijg een import error wanneer ik psp save data wil importeren... Iemand al gelukt om te importeren vanaf je PSP?
Ik kan ook wel in de op: Qunix - PMKnl
Je doet dus wel op de PSP in de opties exporteren selecteren en bij de PS3 in de opties importeren vanaf PSP?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef Qunix het volgende:
Ik heb het nu 3 keer geprobeerd, maar nog steeds krijg ik een error.
Ook als ik eerst de PSP aan zet krijg ik op me PS3 "een onbekend usb apparaat" te zien.
Kut, m'n DB9.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet... Maar GT PSP kan je wel importeren.
Toch zou mijn coureur ook prima moeten kunnen winnen met mijn Corrola 209Pk ding. Ik zou ze ook prima voorblijvenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb gister een 2e hands Subaru Impreza WRX Sti op de kop getikt, 280pk
Gaat als de brandweer, alleen zijn nu de beginners races echt te gemakkelijk, dus rij ze maar met een mindere auto. Anders is de fun er zo af.
Met B-Spec trouwens ook geen probleem, 1e race ruimschoots gewonnen. Maar ook dat ligt denk ik voornamelijk aan de Subaru..
Jup...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je doet dus wel op de PSP in de opties exporteren selecteren en bij de PS3 in de opties importeren vanaf PSP?
En dat kon je vooraf niet zien toen je joinde zeg maarquote:Op woensdag 24 november 2010 13:53 schreef Isthisit het volgende:
Eerste online race, dikke faalmijn auto was veel langzamer, werd op een ronde gezet na 4 rondes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |