quote:
En dat legt het hele bedrijf plat ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn bezig met een bestandsmigratie en conversie, dus ik kan even lekker een urrtje achterover leunen
Oh, ik vind het niet erg hoorquote:
lang leve 9 tot 5quote:Op woensdag 24 november 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk zo'n 50 uur in de week om alles rond te krijgen, dus ik geniet even van dit uurtje
He PD, was jij niet biseksueel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He PD, was jij niet biseksueel?Lek jij vaker informatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Nee hoor, het zijn onze bestanden van het programma waar alleen wij mee werken.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat legt het hele bedrijf plat ofzo?
[..]
Oh, ik vind het niet erg hoor
Ik bij iedereen zo ongeveer, behalve bij Ez.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, nou dat zal mij momenteel niet gebeuren! Ik val zo in slaap!
suprise buttseqks?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bij iedereen zo ongeveer, behalve bij Ez.
Ik lek niet, want ik weet dat hetn iet waar is.quote:
Nice. Niet om het een of ander, maar is het netwerk dan ook niet aan vernieuwing toe?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn onze bestanden van het programma waar alleen wij mee werken.
Ons eigen netwerk kan het niet aan, dus gaan we nu remote, en dat is echt bloedsnel.
okequote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lek niet, want ik weet dat hetn iet waar is.
Rape als je slaapt.quote:
dat moet niemand bij mij flikkenquote:
Maar er zijn wel andere dingen die ik kan lekkenquote:
Een broodje met zalm en brieachtig spulquote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef Symphonic het volgende:
Voor tienen een staebroodje, ik moet er echt niet aan denken
heerlijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef Symphonic het volgende:
Voor tienen een staebroodje, ik moet er echt niet aan denken
Dan heb ik ook nog genoeg infoquote:Op woensdag 24 november 2010 10:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar er zijn wel andere dingen die ik kan lekken
Oe MacFood. Lijkt me slecht plan als ik dat nu ga halenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef tdrone het volgende:
ik heb ook honger .. ben gisteravond on 23:30 na MC donalds geweest en had vanmorgen gen honger
Marklar.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:04 schreef Michhas het volgende:
Flemch en Flarg lopen over straat.
Zegt Flemch tegen Flarg: Gwarlar!
Zegt Flarg: Aaaaaiaaaiaaiaaaaaaarrrrribaaaaa!
Groin
Je slaapt toch.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat moet niemand bij mij flikken
WTF HEB JIJ GESNOVEN!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:04 schreef Michhas het volgende:
Flemch en Flarg lopen over straat.
Zegt Flemch tegen Flarg: Gwarlar!
Zegt Flarg: Aaaaaiaaaiaaiaaaaaaarrrrribaaaaa!
Groin
ja en dat wil ik dan graag ook zo houdenquote:
Same... Same...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben in een ton ADHD gevallen toen ik klein was
Obelix 2.0
Toen werd NL bevrijdquote:
Klopt. Zullen we samen een levenslange ban krijgen?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog genoeg info
quote:
levenslange ban?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Zullen we samen een levenslange ban krijgen?
Als je Ez bent, slaap je gewoon door hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja en dat wil ik dan graag ook zo houden
Niets om je te schamen hoor.quote:
quote:aantal posts: 37110 (gemiddeld 25 per dag)
maar ik ben Ez nietquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je Ez bent, slaap je gewoon door hoor.
Dat is niks.quote:
Jij was wegquote:
Shushquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets om je te schamen hoor.
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
levenslange ban?Liever niet
![]()
quote:
dan moet ik weer wennen aan het echte leven en dat is engquote:
Wees blij.quote:
Dat is dat met buiten enzo hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan moet ik weer wennen aan het echte leven en dat is eng
Dat is niks.quote:
Aaaaahw.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan moet ik weer wennen aan het echte leven en dat is eng
Ik moet zo naar buiten. straks eerst maar eens aankleden enzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is dat met buiten enzo hè?
Waarom?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef honkeytonk het volgende:
Laten we allemaal 2 minuten niet posten
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is dat met buiten enzo hè?
Ik had gewild dat ik het in euro's hadquote:
Ik wil mijn postcount in euro's.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik had gewild dat ik het in euro's had
Dan moet ik eerst level 50 worden, en betere armor kopen.quote:
43kquote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil mijn postcount in euro's.
Stilte voor de stormquote:
Niks jaartal.quote:
Yeah baby, dan ga ik geile feestjes geven en hier weg.quote:
Neequote:
Ik volg dat feestje dan via de webcam, want ik durf niet naar buiten hihihihihquote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Yeah baby, dan ga ik geile feestjes geven en hier weg.
Nou en ofquote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Niet om het een of ander, maar is het netwerk dan ook niet aan vernieuwing toe?
dat is hier geen probleem gelukkigquote:Op woensdag 24 november 2010 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou en of
Ze doen hier moeilijk of 500 MB schijfruimte, het is echt te triest voor woorden.
Ik geloof dat we nu bij ergens redbus zitten straks. Ik gooi straks alles op een USB stick en zijn we an dat geneuzel af
Moeilijk doen over 500MB? 1998 beldequote:Op woensdag 24 november 2010 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou en of
Ze doen hier moeilijk of 500 MB schijfruimte, het is echt te triest voor woorden.
Ik geloof dat we nu bij ergens redbus zitten straks. Ik gooi straks alles op een USB stick en zijn we an dat geneuzel af
Ja, triest he?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moeilijk doen over 500MB? 1998 belde
He, bah! Rokenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik was ff roken en we zijn een half topic verder
What the fuckquote:Op woensdag 24 november 2010 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou en of
Nogal jaquote:
Neem een vriendin, dat werkt ookquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de enige garantie dat je af en toe achter je scherm vandaan komt.
inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef tdrone het volgende:
ik woon in het zuiden daar komt geen sneeuw vandaag
Ja, dat helpt als je aan het werk bent.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Neem een vriendin, dat werkt ook
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
What the fuck
Redbus, als in het datacenter?
secretaresse danquote:Op woensdag 24 november 2010 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, dat helpt als je aan het werk bent.
ik heb er aan eentje zatquote:Op woensdag 24 november 2010 10:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Neem een vriendin, dat werkt ook
Die houd je dan toch juist aan je scherm? Pmen en msnen enzquote:Op woensdag 24 november 2010 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, dat helpt als je aan het werk bent.
Nee je blijftquote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef NBT het volgende:
Ik zei toch dat ik jullie niet bij kon houden zo... Pffff...... Misschien hou ik er wel mee op, kan het toch niet volgen
En nu zitten jullie nog op een lokaal netwerk te kloten bedoel je?quote:
Die zou ik wel goed kunnen gebruiken jaquote:
Nee, jij blijft.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef NBT het volgende:
Ik zei toch dat ik jullie niet bij kon houden zo... Pffff...... Misschien hou ik er wel mee op, kan het toch niet volgen
Waar gaat het over dan?quote:
zo`n dik vatsig wijf lekker pompen op de pleequote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah jij hebt onze secretaresses nog nooit gezien
Jullie maken het me wel moeilijk hoorquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, PD, ben jij toevallig het broertje dat ik niet ken?
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik volg dat feestje dan via de webcam, want ik durf niet naar buiten hihihihih
Iets met eng en zoquote:
Je doet hem verkeerd om bro.quote:
Daarom. We kunnen niet zonder je. Dat heb je toch wel door?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Jullie maken het me wel moeilijk hoor![]()
Tevens:![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
Daarom. We kunnen niet zonder je. Dat heb je toch wel door?
Écht wel, we moeten weer een nieuw SC zoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef Michhas het volgende:
Christus, nog meer nieuwe mensenShit loopt uit de hand man
gewoon lekker blijvenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Jullie maken het me wel moeilijk hoor![]()
Tevens:![]()
SC met een wachtwoord eropquote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht wel, we moeten weer een nieuw SC zoeken
Bij deze dan.quote:
Stuur de rest weg dan, het is me nu veel te druk hier hahaquote:
Het broertje dat je wel kent is tof.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
je hoort het, iedereen wegwezen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Stuur de rest weg dan, het is me nu veel te druk hier haha
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
lotgenoten!
http://www.omgaanmetangst.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=4&t=20
Klopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het broertje dat je wel kent is tof.
Precies!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
je hoort het, iedereen wegwezen.
NBT en ik willen alleen zijn
Belangrijk doen...quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef tdrone het volgende:
ik ga wel even weg zodat jullie kunnen relaxen![]()
*gaat belangrijk doen tegen collega's*
En dat in combinatie met je sigquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat in combinatie met je sig
Jaa!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog wel, toen deze SC was uitgestorven, maar toen kwamen Lutte, Michhas en ik
die snap ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat in combinatie met je sig
ik heb meedere pogingen gedaan om hem weer tot leven te wekkenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa!Had ik eindelijk weer mede grtdojwérs maar nu veeel te veeel
Je vergeet mij en CCquote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog wel, toen deze SC was uitgestorven, maar toen kwamen Lutte, Michhas en ik
Toen waren er nog 4, nu inmiddels 15 ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 10:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa!Had ik eindelijk weer mede grtdojwérs maar nu veeel te veeel
SC met wachtwoord, dus niet hier godverdomme.quote:
snap hem nu halfquote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
SC met wachtwoord, dus niet hier godverdomme.
teveeeel !quote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Toen waren er nog 4, nu inmiddels 15 ofzo
KSC is nog drukkerquote:
Hoiquote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die zou ik wel goed kunnen gebruiken ja
Kom! Laten we een andere dode SC zoeken, om daar in te gaan posten, zodat die weer actief wordt, en daar andere users komen, zodat het weer te druk wordt, en wij weer weggaan!quote:
Dan niet klagenquote:
Ik ga wel weer wegquote:
Alweer?quote:
Ik wil hier blijvenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom! Laten we een andere dode SC zoeken, om daar in te gaan posten, zodat die weer actief wordt, en daar andere users komen, zodat het weer te druk wordt, en wij weer weggaan!
Hmmmmmmmmmmm, oeeh!!! Spank me Biatch!quote:
Een chick met een kutkopquote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef lipjes het volgende:
Ergste kampernamen
op de 1e plek
denk dat de mensen wel weten wie of wat ik bedoel
We blijven hierquote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik verlaat deze SC dan ook maar voorgoed
OH YEAH !quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm, oeeh!!! Spank me Biatch!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef lipjes het volgende:
Ergste kampernamen
op de 1e plek
Mwehehehehquote:Op woensdag 24 november 2010 10:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
De naam van mijn exmijn dag is nog beter geworden
Ja maar ik moet ontbijten en douchen een boodschappen doen en dingen voorbereiden voor school enzoquote:
Wat is de naam van je ex, heh ik snap het nietquote:Op woensdag 24 november 2010 10:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
GSK?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
De naam van mijn ex is esmeraldaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat is de naam van je ex, heh ik snap het niet
en ja dat is GSKquote:
Esmeraldaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Wat heeft dat met blijven te maken?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
De naam van mijn ex is esmeralda
[..]
en ja dat is GSK
Falende quotes enzoquote:
Bewust jaquote:
Je kan negers doodslaan met haar neus man, doe eens normaal.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 24 november 2010 10:32 schreef honkeytonk het volgende:
PD, heb je die UI van CC nu al af?
Daarom juistquote:Op woensdag 24 november 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan negers doodslaan met haar neus man, doe eens normaal.
Watquote:Op woensdag 24 november 2010 10:27 schreef lipjes het volgende:
Ergste kampernamen
op de 1e plek
Watquote:Op woensdag 24 november 2010 10:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daarom juistIk gebruik haar neus als ploertendoder
GSKquote:
Gebruik liever die singletail uit je UI, die is wel geil namelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
Daarom juistIk gebruik haar neus als ploertendoder
Zo'n ding komt hard aanquote:Op woensdag 24 november 2010 10:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebruik liever die singletail uit je UI, die is wel geil namelijk.
Jaja, dat verhaal ken ik wel. Meer een 'Wat' van verbazing en het lachenquote:
Whatsapp!! Nu! Pleasequote:Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jaja, dat verhaal ken ik wel. Meer een 'Wat' van verbazing en het lachen
Het is nog geen bullwhip he.quote:
Done.quote:
You're the bestquote:
Lees iets terugquote:
Ik zou haar ook wel eens willen vastbinden enzo. Van die extreme dingen doen, jeweetwel.quote:
NBTquote:
nasty bitchquote:Op woensdag 24 november 2010 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel eens willen vastbinden enzo. Van die extreme dingen doen, jeweetwel.
ik heb dr tijdens de seks een keer bijna K.O. geslagenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel eens willen vastbinden enzo. Van die extreme dingen doen, jeweetwel.
He, jij ging geile PM's met haar uitwisselen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wtf? Nee toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb dr tijdens de seks een keer bijna K.O. geslagen
vond ze leuk blijkbaar
Ze dacht toch dat ze aan bdsm deed, maar kende ondertussen de termen 'sub' en 'Dom' nietquote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb dr tijdens de seks een keer bijna K.O. geslagen
vond ze leuk blijkbaar
Ik ben erger.quote:
Echt K.O. slaan is al over mijn grensquote:
jawelquote:
ze faalt sowiesoquote:Op woensdag 24 november 2010 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze dacht toch dat ze aan bdsm deed, maar kende ondertussen de termen 'sub' en 'Dom' niet
kan je wel surprise buttseqs doen!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Echt K.O. slaan is al over mijn grens
Tegen hoofden slaan is bij mij de grens.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Echt K.O. slaan is al over mijn grens
Ooh ik kan sowieso wel buttneukieneuksecks doenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan je wel surprise buttseqs doen!
Ach joh, gewoon je lul als gag gebruiken, en kijken hoe de traantjes opkomenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
jawel
[..]
ze faalt sowieso
moest haar wel dwingen enzomaar als het ging om dwingen om bijv te slikken nee dat mocht weer niet enzulks bla bla
ik houd daar om eerlijk te zjin niet zo vanquote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh ik kan sowieso wel buttneukieneuksecks doen
ja dat mocht weer neit enzoquote:Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon je lul als gag gebruiken, en kijken hoe de traantjes opkomen![]()
Ik niet, ik trek alleen mooie hoofden als ik mishandeld word.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh ik kan sowieso wel buttneukieneuksecks doen
Waarom niet? Ik pijp niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja dat mocht weer neit enzo
lang leve mijn vriendin, die mij zomaar uit het niets trakteerde op een BJ
Zo op z'n tijd vind ik het wel lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik houd daar om eerlijk te zjin niet zo van
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, ik trek alleen mooie hoofden als ik mishandeld word.
Iemand stuurde me een berichtje op FL daarover. Dus ik zo van waaromquote:Op woensdag 24 november 2010 10:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo op z'n tijd vind ik het wel lekker
[..]! nice
quote:Het was een blik van auw, dit doet pijn, maar tegelijk ook heel stoer kijken omdat je niet opgeven. En heel heel schattig wegkijken.
Hehehehe klinkt wel goedquote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand stuurde me een berichtje op FL daarover. Dus ik zo van waarom
[..]
pijpen deed ze wel, maar allemaal van die loze beloftes enzo, van ja ik zal jou dan wel verwennen en slikken e.d.quote:
Gelukkig doet de mijne wel van allesquote:Op woensdag 24 november 2010 10:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
pijpen deed ze wel, maar allemaal van die loze beloftes enzo, van ja ik zal jou dan wel verwennen en slikken e.d.
deed ze niet maar moest wel altijd alles doen wat zij wilde.
denk serieus dat als ik mijn huidige vriendin even mijn handboeien geef dat ze me vastmaakt en me weer zo heerlijk verwend
ja die van mij ookquote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gelukkig doet de mijne wel van alles
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICEquote:Op woensdag 24 november 2010 10:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja die van mij ook
echt heerlijk.
ze zei maandag ook al omdat ze ongesteld is/was: als ik je woensdag in de auto zit op te geilen, weet je wat je daarna te wachten staat
Ik wil weer.quote:
Je kan vast wel iemand hosselenquote:
Sowieso zijn er heel veel chicks die niet kunnen pijpen, voor zover ik dat begrepen heb.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
pijpen deed ze wel, maar allemaal van die loze beloftes enzo, van ja ik zal jou dan wel verwennen en slikken e.d.
deed ze niet maar moest wel altijd alles doen wat zij wilde.
denk serieus dat als ik mijn huidige vriendin even mijn handboeien geef dat ze me vastmaakt en me weer zo heerlijk verwend
Jij hebt geen chick.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gelukkig doet de mijne wel van alles
Sind skort welquote:
Vast wel, maar het is best moeilijk om iemand te vinden die niet veel met domineren heeft, maar wel met sadisme, maar geen sadist is.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je kan vast wel iemand hosselen
Nee joh, floggers.quote:
Whut? En je zat nog zo moeilijk te doen laatst over je zwangere ex die toch niet zwanger bleek te zijnquote:
PMquote:Op woensdag 24 november 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Whut? En je zat nog zo moeilijk te doen laatst over je zwangere ex die toch niet zwanger bleek te zijn
gaat ze ineens met haar hand tussen me benen en aan mijn oor sabbelen enzo terwijl ik aan het rijden benquote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE![]()
Hell yeah!quote:
Nou, die van mij kan dat wel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso zijn er heel veel chicks die niet kunnen pijpen, voor zover ik dat begrepen heb.
quote:
wheheeh okequote:Op woensdag 24 november 2010 11:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
gaat ze ineens met haar hand tussen me benen en aan mijn oor sabbelen enzo terwijl ik aan het rijden ben
dan flikker ik misschien ngo wel echt die auto ff aan d ekant
[..]
Hell yeah!
[..]
Nou, die van mij kan dat wel hoor
Damn als ik terugdenk aan maandagavond![]()
Gewoon 10 minuten duizeli geweest, tintelend gezicht, geen gevoel in armen en benen. zo hevig was ik nog nooit gekomen
Kom maarquote:
quote:
ja ernstig hequote:Op woensdag 24 november 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wheheeh okeIk kan niet meer pijpen tegenwoordig.
Ik heb chronisch opgezwollen amandelen, maar mijn HA vond het niet nodig om me door te sturen naar de KNO-arts, omdat ik er niet heel vaak last van heb.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja ernstig he
mijn vriendin dus wel
zou ze er dan toch uit laten halen lijkt mij?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb chronisch opgezwollen amandelen, maar mijn HA vond het niet nodig om me door te sturen naar de KNO-arts, omdat ik er niet heel vaak last van heb.
Je heb mijn nummerquote:
* NBT zuigt lipjes en PD helemaal leeg!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT zuigt lipjes en PD helemaal leeg!
HA vond dat niet nodig. Maar ja, ik heb besloten het roer weer even drastisch om te gooien, dus hopelijk heb ik er dan ook minder last van.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
zou ze er dan toch uit laten halen lijkt mij?
zal mijn vriendin fijn vinden.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
15 vrouwen face-down ass-up op een rij naast elkaar en dan beide gaatjes even verwennen dat je kan zeggen: ik heb 15 vrouwen tegelijk geneukt ?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik lees de opmerking van NBT, en moet denken aan iets met 15 mensen op een rij. Iets wat Lipjes zei vanmorgen.
naja, ik zou het toch laten controlerenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HA vond dat niet nodig. Maar ja, ik heb besloten het roer weer even drastisch om te gooien, dus hopelijk heb ik er dan ook minder last van.
Ik heb nog wat over hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik moet sowieso een andere HA zoeken, want mijn huidige zit 200 km verderop.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
naja, ik zou het toch laten controleren
en ook al zegt de HA van niet, kan je alsnog om een doorverwijzing vragen die hij moet geven
dat is aan te lopenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet sowieso een andere HA zoeken, want mijn huidige zit 200 km verderop.
Je vriend toch wel?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef NBT het volgende:
Ik ga niemand pijpen joh, wat denken jullie nou!
Preutsquote:Op woensdag 24 november 2010 11:31 schreef NBT het volgende:
Ik ga niemand pijpen joh, wat denken jullie nou!
whehequote:Op woensdag 24 november 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet sowieso een andere HA zoeken, want mijn huidige zit 200 km verderop.
Zijn daar beelden van?quote:
Nu 15 mannen op een rij, en NBT op haar knieënquote:Op woensdag 24 november 2010 11:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
15 vrouwen face-down ass-up op een rij naast elkaar en dan beide gaatjes even verwennen dat je kan zeggen: ik heb 15 vrouwen tegelijk geneukt ?
quote:
Iets met verhuizen enzulks.quote:
Haha, Ja natuurlijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu 15 mannen op een rij, en NBT op haar knieën
Nergens! Alleen op mijn HDDquote:
Ik h4xx0r jouw HDD welquote:
nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu 15 mannen op een rij, en NBT op haar knieën
Niet zo BDSM-erig jij.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee.
NBT vastgebonden op een tafel en 15 mannen achter elkaar die haar stuk voor stuk mogen geven
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee.
NBT vastgebonden op een tafel en 15 mannen achter elkaar die haar stuk voor stuk mogen geven
Ik moet boodschappen doen, ik ga echt niet naar buiten als ik alleen een string en bh aan heb.quote:
Goed ideequote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee.
whut ?quote:
ah jawel johquote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen, ik ga echt niet naar buiten als ik alleen een string en bh aan heb.
Oehww, eindelijk word mijn fantasie werkelijkheid!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee.
Bondage hoort er ook bij.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
whut ?
ik zeg toch niet dat ze geblinddoekt is en haar keel wordt dichtgeknepen en zulks.
hoewel.......
hmm....
moet ik het even regelen?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehww, eindelijk word mijn fantasie werkelijkheid!
Weet je hoe koud. Dat ik zaterdag in een kort rokje met jarretels eronder liep was al erg genoeg.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
ah jawel joh
gun het oog ook eens what
waarom niet, dat is leukquote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
weet ik het
ik houd me daar niet mee bezig
Regel het!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet ik het even regelen?
ik wil het wel filmen he.
ff cashen
Iets met een meet...quote:
12-02-2011quote:
Hoi moppiequote:
Maar maar maar, gaan jullie mij douwen dan?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar maar maar, gaan jullie mij douwen dan?
hmm neequote:
komt in orde!quote:
ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar maar maar, gaan jullie mij douwen dan?
Jij bent geen 15 mannenquote:
Zeg gewoon jaquote:
Ik tel voor 15quote:
* Ploertendoder toont even zijn ploertendoder aan NBTquote:
Touw is leuker. Daar kan je ook meer mee.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm nee
handboeien en blinddoek
[..]
komt in orde!
[..]
ik niet
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
* Ploertendoder toont even zijn ploertendoder aan NBT
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, kort rokje aan, corset om.. Ik geloof dat ik klaar ben voor school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |