quote:
En dat legt het hele bedrijf plat ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn bezig met een bestandsmigratie en conversie, dus ik kan even lekker een urrtje achterover leunen
Oh, ik vind het niet erg hoorquote:
lang leve 9 tot 5quote:Op woensdag 24 november 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik werk zo'n 50 uur in de week om alles rond te krijgen, dus ik geniet even van dit uurtje
He PD, was jij niet biseksueel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He PD, was jij niet biseksueel?Lek jij vaker informatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Nee hoor, het zijn onze bestanden van het programma waar alleen wij mee werken.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dat legt het hele bedrijf plat ofzo?
[..]
Oh, ik vind het niet erg hoor
Ik bij iedereen zo ongeveer, behalve bij Ez.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, nou dat zal mij momenteel niet gebeuren! Ik val zo in slaap!
suprise buttseqks?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bij iedereen zo ongeveer, behalve bij Ez.
Ik lek niet, want ik weet dat hetn iet waar is.quote:
Nice. Niet om het een of ander, maar is het netwerk dan ook niet aan vernieuwing toe?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn onze bestanden van het programma waar alleen wij mee werken.
Ons eigen netwerk kan het niet aan, dus gaan we nu remote, en dat is echt bloedsnel.
okequote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lek niet, want ik weet dat hetn iet waar is.
Rape als je slaapt.quote:
dat moet niemand bij mij flikkenquote:
Maar er zijn wel andere dingen die ik kan lekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |