/EENS!quote:Op woensdag 24 november 2010 07:07 schreef Stokstaart het volgende:
Als er toch één artiest was die ik tot leven kon wekken he ....
RIP Freddy en dank voor al het moois
Ons papaquote:Op woensdag 24 november 2010 08:08 schreef -moppie- het volgende:
1991, de eerste keer dat ik ons pa heb zien huilen.
Moet hij niet janken om zulk boers taalgebruik?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:08 schreef -moppie- het volgende:
1991, de eerste keer dat ik ons pa heb zien huilen.
Niets mis met boeren, zolang ze maar uit het noorden komenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Moet hij niet janken om zulk boers taalgebruik?
Brabant kutquote:Op woensdag 24 november 2010 08:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Moet hij niet janken om zulk boers taalgebruik?
EEnsch!quote:Op woensdag 24 november 2010 07:07 schreef Stokstaart het volgende:
Als er toch één artiest was die ik tot leven kon wekken he ....
RIP Freddy en dank voor al het moois
Wat vind je psychiater hiervan?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
en het doet nog steeds pijn.
Zonder Freddies muziek in mijn jeugd had ik er in die tijd een eind aan gemaakt.
die is al dood.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:08 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat vind je psychiater hiervan?
klopt, hij was inmiddels te zwak om het dit nr af te makenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef King_Merc het volgende:
Freddie,s laatste ingezongen nummer, een week voor z,n dood (May zong het laatste gedeelte,)
kewl, ik heb een dochter van 8, ook helemaal weg van Queenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef heiden6 het volgende:
Er zat een jongen bij mij in de klas op de basisschool (rond 1996) die helemaal weg was van Freddy Mercury (hij deed hem na met optreedavondjes enzo). Ook wel bijzonder als je bedenkt dat hij (Freddy Mercury dus, anders zou het nog meer bijzonder zijn) toen al lang dood was en kinderen van 10 normaliter niet naar Queen luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |