Daar was ik ook bang voor, en van die angst ging m'n bloeddruk omhoog, waardoor de baby iig voor de uitgerekende datum komt, en de kans dat het niet past weer wat kleiner isquote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van mij paste amper in het badje, laat staan de tummy tub
ik had een badje en ze zaten ook wel eens in de gootsteen hoor , ik had een oppasbaby en die moest ik dan in zo een emmer doen, vond dat best eng moet ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef hondjes het volgende:
Gewoon de wasbak,grandioos idee.
Zou ik doen
Nah, wij hebben een lange, smalle, niet zo diepe wasbak, dus ik denk niet dat dat gaat passenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef hondjes het volgende:
Gewoon de wasbak,grandioos idee.
Zou ik doen
Daar ga ik dus echt niet naar kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Toverheks het volgende:
Morgen op Uitzendinggemist
Operatie live: open hartoperatie Operatie live:
open hartoperatie
voor Gert, als hij het vanavond mist of het nog een keertje terug wil zien
Qua wassen is het ook wat simpeler als je je linkerarm onder de baby doorhoudt en dan het armpje van de baby vasthoudt (hoofdje steunt dan wel op je arm) en je met je rechterhand gewoon een washandje kunt gebruiken, dan wanneer een kindje in de Tummy Tub zit, denk ik...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik had een badje en ze zaten ook wel eens in de gootsteen hoor , ik had een oppasbaby en die moest ik dan in zo een emmer doen, vond dat best eng moet ik eerlijk bekennen.
gewoon onder de okseltjes goed vastpakken en dan zo op en neer nee echt ik vond het dood eng toen, zelf een badje hoor daar glee het steeds van me arm af, ze gingen toen ze iets groter waren gewoon met me mee onder de douchquote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua wassen is het ook wat simpeler als je je linkerarm onder de baby doorhoudt en dan het armpje van de baby vasthoudt (hoofdje steunt dan wel op je arm) en je met je rechterhand gewoon een washandje kunt gebruiken, dan wanneer een kindje in de Tummy Tub zit, denk ik...
Ik zou eigenlijk niet weten hoe je een kindje dan echt wast![]()
Maar dat weet de kraamhulp vast wel, dus die kan dat mooi uitleggen
dat zal je aan Gert moeten vragen, die verheugd zich al mateloos op de uitzending, ik ga niet kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef Dementor het volgende:
Zouden ze over gaan op zwart beeld mocht de patient overlijden?
ja nou hij is zo lang, die anderen konden wat trappelen en dan hadden ze wat speling om links en rechts te gaan, maar deze had niet zoveel speling. Jammer hoor, want nu moet ie dus zn beentjes krom houden anders zit ie bijna klem.quote:
hahahaha je bent te vroeg remlof, het is zo lekker weer nog pppffttttt ik wil gure wind, 15 graden onder nul.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:22 schreef remlof het volgende:
Heksje, ga eens naar het Koningsplein en trek dat zeil van die steiger
Ah gos, das ook zielig... vooral omdat hij nog niet in bad kan zitten.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja nou hij is zo lang, die anderen konden wat trappelen en dan hadden ze wat speling om links en rechts te gaan, maar deze had niet zoveel speling. Jammer hoor, want nu moet ie dus zn beentjes krom houden anders zit ie bijna klem.
Ja mijn idee, vannacht ff op je bezemsteel....quote:Op woensdag 24 november 2010 13:22 schreef remlof het volgende:
Heksje, ga eens naar het Koningsplein en trek dat zeil van die steiger
Ik heb een badzitjequote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gos, das ook zielig... vooral omdat hij nog niet in bad kan zitten.
Zelf dan... of heb je al zo'n badzitje voor hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Marrije op 24-11-2010 13:46:56 (wat toegevoegd) ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb een badzitjeLOL... tsja, nou ja, weet je iig zeker dat hij niets tekort komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo een ding had ik nog in mijn eerste woning, en dat is pas 27 jaar geledenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:01 schreef anufri het volgende:
Wij gingen vroeger gewoon in ''het Lavet''![]()
[ afbeelding ]
maar die van ons was groter dan konden er twee van die kutkinderen gelijk in![]()
en dat Lavet is er pas uitgesloopt toen mijn ouders 2 jaar (of alweer 3 jaar)
geleden naar een bejaardenwoninkie ging verhuizen, want mijn moeder
vond het altijd zo handig voor de ''handwasjes![]()
en ik heb er geen trauma van trouwens![]()
en met zijn tweeen was altijd gezelliekon je elkaar de hersens inslaan
met je plastic eendje
lol, zo noemen wij hem ook wel eens. Ja en ook alleen maar BV, geen bijvoeding hier met 4mnd, we wachten mooi tot hij 6 mnd is.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef Juud79 het volgende:
Een Boeddha Baby, geweldig Marrije dat ie het zo goed doet en hij krijgt nog steeds BV zeker?
dat ben IK niet heur Heks, komt van google die fotoquote:Op woensdag 24 november 2010 14:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een ding had ik nog in mijn eerste woning, en dat is pas 27 jaar geleden
leuke foto
doe je effe rustig aan, ga gewoon effe relaxen...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
Ben aan het wachten op de verhuisdozen
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zal je aan Gert moeten vragen, die verheugd zich al mateloos op de uitzending, ik ga niet kijken
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Gert het volgende:
Ik ga wel heel even kijken denk ik, maar hoewel het misschien wel interessant is heb ik geen zin om een uur dat bloedbad te volgen. Al die operatieshit die niét live is kijk ik ook nooit.
Vrouwelijke verhuizers?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
Ben aan het wachten op de verhuisdozen
Ik moest even vergelijken en pakte dus de groeilijst van B. erbij, die begon met 4040 gram en 52 cm en was met 4 maanden 7130 gram en 67 cm... en dat was al een grote baby (bovengrens curve) dus je knulletje is idd een Boeddha Babyquote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
lol, zo noemen wij hem ook wel eens. Ja en ook alleen maar BV, geen bijvoeding hier met 4mnd, we wachten mooi tot hij 6 mnd is.
Leuk Laysa, de boel inpakken.
jij zei gisteren,* Al die operatieshit die niét live is kijk ik ook nooit.* maar dit is live, dus maakte er uit op dat je het wel ging kijken.quote:
oh wat lief.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:12 schreef Laysa het volgende:
Ik zit nu op mn reet achter mn laptop...Vanochtend in nwe huis geweest want ze kwamen ff alle mankementen opnemen...En nu zijn mn schoonouders nog daar...Aan het verven en de ramen aan het lappen...de schatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |