quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
Ga straks voor het eerst naar cursus, vind het eng maar ook wel spannend en ben benieuwd wat het allemaal is en inhoud.
( had vanmorgen * solicitatie* bij De Regenboog, voor dak en thuislozen, verslaafde en exverslaafde en alcoholisen en ex alcoholisten)
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wordt Buddy, dus krijg een client waar ik 1 keer in de week een dagdeel mee ga doorbrengen, dus kan een verslaafde of ex verslaafde wezen iemand die in de war is etc.etc.
wilde dat al heel lang doen, maar ja kwam er steeds niet van en toen hadden yvonne ( verderop je weet wel buurvrouw/vriendin) en ik ons ingeschreven bij de zonnebloem ( zij deed al lange tijd vrijwilligerswerk maar met bejaarde) en ik hou niet zo erg van bejaarde ( sorry ) maar kort verhaal, zonnebloem had geen vacatures momenteel, en bij de regenboog wel.
moest vanmorgen netjes * soliciteren* en vanavond al de 1e avond cursus.
zijn 4 cursusen ( uit me hoofd dacht ik ) en dan een hele zaterdag waar je ook kennis maakt met je aangewezen client.
de cursussen zijn ook met acteurs die dan iemand naspelen enzo.
vanavond vertel ik wel hoe het geweest was en wat ik allemaal bijgeleerd heb.
( heb alleen aangegeven ik wil geen engels sprekende client want dan wordt het niks)
nou ik ga hollen want half 7 staat de koffie klaar en om 7 uur begint het.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dit is de cursus, maar er zitten dozen tussen echt, die hebben volgens mij nog nooit een daklozen of een verslaafde in het wild gezien, die hebben echt het idee van het is een *sprookje*,
kwamen wel dingen aan bod dat Yvon ( verderop buurvrouw/vriendin) en ik toch wel meer levenservaring hebben en dat gewoon vertelde, er zitten er een paar tussen die het echt met zicht op een nieuwe baan doen, maar alleen uit de boeken hebben geleerd en ja ja daar komt het weer, van die stomme dure klotewoorden gebruiken alleen maar om intressant te doenzat ook een doos van mijn leeftijd, die deed het om met haar vrienden er over te praten enzo
die deed het echt niet omdat je voor iemand wat kan betekenen.
Was wel leuk, en ik krijg een certificaat als ik het haal en mijn best doe natuurlijk hahahaha alleen dat al, die lijst ik in voor op de trap.
We hebben ook huiswerk meegekregen voor volgende week, dan gaat het over agressie enzo, moet je deze week punten bedenken en opschrijven.
We zeiden al tegen elkaar, we hebben iemand toegewezen gekregen van de Regenboog, waar je op terug kan vallen enzo, nou die belt morgen met dit van vanavond, die zal wel horen, nou nou die 2 amsterdamse dames die niet op hun bekkie zijn gevallen zijn een beetje tegendraads en lullen er teveel tussendoor hahha.
Vond het heel leuk, maar minder dat er dan 10 andere naar je zitten te kijken als je wat zegt, ik voel me nooit op me gemak met zoveel mensen, laat me lekker in een hoekje enzo.
dat was het even in het kort.
en een bijpassend ploatjequote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef anufri het volgende:
[..]
en een bijpassend ploatje![]()
[ afbeelding ]
whehehehe ik ga hem wel effe luisteren, maar ik moet die Griekquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom dan gaan we ff lekker klef schuifelen
Oh Liesje ben er helemaal *vol* van en dat op mijn leeftijd, vond het eng slecht geslapen ervan maar ben ook, heel gek misschien, trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb, zo in een groep mensen praten enzo, ook een overwinning op mezelf, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Whehehehe, Heksje krijgt ook rollenspel en huiswerk!
Echt heel tof dat je dit doet heks!![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef anufri het volgende:
[..]
whehehehe ik ga hem wel effe luisteren, maar ik moet die Griek
voederendie is over 10 minuten thuis denk ik
![]()
Truste Heksgoed gedaan !
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
allemaal
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Gert het volgende:
Hee Tita Teresa, ook vanaf hier emotionele hugs en knuffels,
[ afbeelding ]
dat moeten we nog maar afwachtenquote:
he gadver, lijkt wel een rls dan nee ik bedankquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
Morgenavond 21:25 NL1, open hart operatie. LIVE.
Neej die zijn ook bijzaak, het gaat ook om dat halve lijk op tafel met die opengekliefde borstkas!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he gadver, lijkt wel een rls dan nee ik bedankhou niet zo van mannetjes en vrouwtjes in blauwe opperatiepakjes
nee hoor ik ga niet kijken, dan gebruiken ze ook van die zuigertjes, zullen we wedde, dan hoor je dat geluidquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Neej het gaat ook om dat halve lijk op tafel met die opengekliefde borstkas!
Zuigertjes?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor ik ga niet kijken, dan gebruiken ze ook van die zuigertjes, zullen we wedde, dan hoor je dat geluid![]()
nee ben niet zo van die dingen, ook geen kinderziekenhuis enzo, ben er niet bang van hoor, kan best tegen bloed maar hou er gewoon niet zo van.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zuigertjes?
Met of zonder kunstgebit?
Ik ga wel heel even kijken denk ik, maar hoewel het misschien wel interessant is heb ik geen zin om een uur dat bloedbad te volgen. Al die operatieshit die niét live is kijk ik ook nooit.
O da's wel heftig. Er wonen hier wel wat allochtonen en andere werkelozen in de buurt (niet in de straat hoor!), maar terrorísten, nee. Wow.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
die 3 terroristen wonen hier verderop, ( park door en dan kom je in Osdorp), echt de buurt gaat achteruit hoor
Je hebt het over Gerdaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zuigertjes?
Met of zonder kunstgebit?
Ik ga wel heel even kijken denk ik, maar hoewel het misschien wel interessant is heb ik geen zin om een uur dat bloedbad te volgen. Al die operatieshit die niét live is kijk ik ook nooit.
Gore horrorfilms zijn wel weer OK though.![]()
opspelende wat??? darmen enzo, en ze had ook al een klappertje las ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onder andere..ze heeft ook steunkousen en nog wat last van opspelende ehhh dingen
Nou laat ik het dan maar gewoon zeggen, Gerda is regelmatig geil. En dat mag niet van de verpleegsterquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
opspelende wat??? darmen enzo, en ze had ook al een klappertje las ik
zal ze ook een scootmobiel voor de deur hebben, of heeft ze zo een afgesloten bak een Canta??
ben nu wel erg nieuwschierig he
Moeten we Gerda dan maar lid maken van de Pabo, kan ze leuke speledingentjes bestellen van haar AOWquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan maar gewoon zeggen, Gerda is regelmatig geil. En dat mag niet van de verpleegster
Great idea!quote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moeten we Gerda dan maar lid maken van de Pabo, kan ze leuke speledingentjes bestellen van haar AOW
slaap lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Great idea!
En nu bedtijd pour moi![]()
Truste allemaal
22 november 1995 Real Madrid - Ajax 0 - 2quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Gert het volgende:
Nou ja, Real is ook wel echt een hele grote club natuurlijk.
Wat een gastquote:Real Madrid vernederde dinsdagavond Ajax in Amsterdam. Trainer José Mourinho was blij met de overwinning, maar baalt van de rode kaarten.
De Madrilenen beëindigden de wedstrijd met negen spelers, nadat Xabi Alonso en Sergio Ramos een doelbewuste tweede gele kaart leken te pakken om de volgende ronde met een schone lei te kunnen beginnen. Mourinho leek daarbij zelf de initiator, want tv-beelden brachten duidelijk aan het licht, dat de Portugees zijn spelers persoonlijk instrueerde. Eerst bij Xabi Alonso en later stuurde hij reservedoelman Dudek naar het doel van Casillas, die op zijn beurt Sergio Ramos moest informeren.
Na afloop volgde als altijd het nodige theater bij de Portugese trainer. `Sprekend tot alle media-vertegenwoordigers deed hij alsof hij nergens van wist. 'Jullie zullen daar wel weer mooie verhalen over maken', aldus Mourinho. 'Ik ben alleen maar blij dat we met goed voetbal van Ajax hebben gewonnen. En die kaarten bevallen me niet. Want ik wil over twee weken ook van Auxerre winnen. Ook al staat er niets meer op het spel.'
Hoe ist met Baby?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Heks! Wat leuk! En dat je de stap hebt durven nemen.
En ik snap het helemaal hoor, van dat in het openbaar spreken. Denk dat de meesten dat wel hebben
Maar hou ons hier wel op de hoogte he!
Heeft hij eigenlijk teveel of te weinig chromosomen? Hebben ze dat al eens onderzocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Suarez heeft een schikkingsvoorstel van 7 wedstrijden gekregen.
Terecht.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Syndroom van Klinefelterquote:Op woensdag 24 november 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk teveel of te weinig chromosomen? Hebben ze dat al eens onderzocht?
Wat is datquote:Op woensdag 24 november 2010 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
quote:SUAREZ VAN KNVB 7 DUELS AAN DE KANT
De KNVB wil Ajacied Luis Suarez voor zeven wedstrijden schorsen na het bijtincident tijdens de wedstrijd tegen PSV. Suarez zette toen zijn tanden in de schouder van Otman Bakkal.
De voetballer moet nu reageren op het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. Als hij het er niet mee eens is, buigt de tuchtcommissie van de KNVB zich over de zaak.
Ajax heeft Suarez zelf al voor twee wedstrijden geschorst.
© ANP
quote:
Hij heeft iemand gebeten (quote:
Redelijk. Alsof ik overreden ben!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Toverheks het volgende:
Hoe was de nacht D-K beetje kunnen slapen enzo en hoe voel je je??
Arme suuuewaaaarezzzz.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Te weinig. Alleen al omdat hij lelijk is. Ksssst! Weg! Go HOME!
oke, nou hoop dat het elke dag wel een beetje beter met je gaat, dat je gauw herselt van al deze ellendequote:Op woensdag 24 november 2010 09:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk. Alsof ik overreden ben!
Volgens mij dacht hij dat Suarez wat ging zeggen en daarom deed ging hij naar voren met zijn hoofd.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:02 schreef Toverheks het volgende:
Maar bekijk even de filmpjes van Noek en mij, daar zie je wel dat Bakkal naar voren gaat met zijn kop, misschien wilde Bakkal kopstoo tgeven maar Bakkal wilde ook geintje uithalen bij Suarez.
Goed! Baby rijdt lekkerquote:
Gaat wel elke dag wat beter! Maar ja er staat sowieso 3 weken rust op en dan nog ongeveer 3 weken lichte inspanning. Tillen mag ik pas over minstens 6 weken.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, nou hoop dat het elke dag wel een beetje beter met je gaat, dat je gauw herselt van al deze ellende
Ahhh zo.quote:
Wat een snoezig stoer dingetje, Ma!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed! Baby rijdt lekker
Het is een 'Elegance'. Precies als dr moesje
Baby heeft nieuwe nummerplaten en een nieuwe raamsticker, jammer genoeg wil de oude er niet goed af
Leuk he, heb zelf mn eigen platen bij de polizei opgehaald. Kost wat, maar dan heb je ook niks
[ afbeelding ]
En toch voor het MA kenteken gegaan
hey goedemorgen jaq, ja pm gelezen en weer terug gepmt. Dank je welquote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef jacqhassel het volgende:
Goedenmorgen ik kom hier nooit .
Maar tita je heb een pm.
Borken de gekste!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed! Baby rijdt lekker
Het is een 'Elegance'. Precies als dr moesje
Baby heeft nieuwe nummerplaten en een nieuwe raamsticker, jammer genoeg wil de oude er niet goed af
Leuk he, heb zelf mn eigen platen bij de polizei opgehaald. Kost wat, maar dan heb je ook niks
[ afbeelding ]
En toch voor het MA kenteken gegaan
wat een leuk autotje Caroquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahhh zo.
Vond het al zo gek dat ie een voorstel had gehad.
- 'Nee, ik ben het er niet mee eens, ik wil 1 wedstrijd geschorst worden.'
- 'Oh, oke...!'
Ja! Danke!quote:
ja, maar je moet maar zo bedenken, je mag heerlijk lopen commanderen waar je alles wilt hebben in het nieuwe paleisjequote:Op woensdag 24 november 2010 10:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat wel elke dag wat beter! Maar ja er staat sowieso 3 weken rust op en dan nog ongeveer 3 weken lichte inspanning. Tillen mag ik pas over minstens 6 weken.
nee viel mij niet opquote:Op woensdag 24 november 2010 10:11 schreef CarOnline het volgende:
Leuk ding he.
Ben er ook echt gek mee
Valt ook niet op he
Nou, ik vind het gewoon raar dat iedereen staat te klussen en mijn woning eerder ziet dan ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar je moet maar zo bedenken, je mag heerlijk lopen commanderen waar je alles wilt hebben in het nieuwe paleisje![]()
Nee geintje, ja het is niet anders, maar zorg nu maar gewoon dat je volledig herstelt
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon raar dat iedereen staat te klussen en mijn woning eerder ziet dan ik.
Jawel, op de kijkdag en toen nog een paar dagen geschilderd.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen.
Ben je er helemaal nog niet geweest?
ja dat is waar, ja ppffttt het is allemaal een samenloop geweest alles kwam tegelijk, maar je moet ook maar zo bedenken, jij ziet eerder hoe het is geworden dan ik, want reken maar dat ik de na inspektie kom doenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon raar dat iedereen staat te klussen en mijn woning eerder ziet dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |