Zet je deur op trillen dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:52 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan em helaas niet voluit zetten want er kan iemand aan de deur komen die ik niet moet missen
wist het nietquote:Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
24 november. Ja. Die datum heb ik sinds 1991 wel onthouden.
Ze weten zelf ook niet wat die jingle inhoudt, dus ze hebben 'm maar weggelaten, denk ikquote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is het 'laat niet los' in de BNN jingle gebleven eigenlijk?
quote:
Dat interesseert me echt geen moet wat ie ervan vindt. Dat de muziekredactie eens wat afwisselt.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Domientje was erg onder de indruk van t concert
Huilie, ze draaien ook veel te vaak Queen en Bruce en Phill en die mensen zijn niet eens actueelquote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat interesseert me echt geen moet wat ie ervan vindt. Dat de muziekredactie eens wat afwisselt.
Hij twitterde dat hij anastacia als jeugdsentiment vind..quote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat interesseert me echt geen moet wat ie ervan vindt. Dat de muziekredactie eens wat afwisselt.
Heeft ie gedaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
Hij twitterde dat hij anastacia als jeugdsentiment vind..
draai daar een liedje van dan..
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
Goedenmorgen..![]()
ff kijken dan
ah.. om half 11
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
Goedenmorgen..![]()
ff kijken dan
ah.. om half 11
| Forum Opties | |