ik bedoel ook niet de festivals (3fm gaat echt geen sateliet verbinding 3 dagen lang afhuren), maar zoals EW bowling en dit (alles wat op 101 te zien is) is ook op de webcam te zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, gebeurt niet zo vaak. Meestal zijn er losse streams die gewoon naast de normale lopen (zoals met Lowlands).
geen bsb fan geweest dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik snap m'n eigen Transformers/boyband vergelijking nu zelf ook maar amper.
Ahja, dat klopt, maar dat komt ook doordat 101TV en de 3FM-stream dezelfde feed zijn, dus alles wat op 101TV is, is ook op de 3FM-stream te zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet de festivals (3fm gaat echt geen sateliet verbinding 3 dagen lang afhuren), maar zoals EW bowling en dit (alles wat op 101 te zien is) is ook op de webcam te zien.
dit is een goede band..quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Wait for evolution is wat mij betreft de beste plaat van het vorige decenium
NKOTB, Take That, BSB, NSYNC, heel de rataplan en nog meer dan dat. Ik schaam me d'r niet voor.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
NKOTB, Take That, BSB, NSYNC, heel de rataplan en nog meer dan dat. Ik schaam me d'r niet voor.
enigste uitzondering was nachtegiel bij ADE was wel op 101 , maar niet op de webcam.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ahja, dat klopt, maar dat komt ook doordat 101TV en de 3FM-stream dezelfde feed zijn, dus alles wat op 101TV is, is ook op de 3FM-stream te zien.
Wie is overledenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Damn, heftig eind van de Rijdende Rechter. Ernst overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |