Als ik dit zo weer hoor, godverdomme, WIL. LIVE. ZIEN. <3quote:
dat zou nog wel een jaar of 3 kunnen durenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:44 schreef TNA het volgende:
Ik vind het helaas allemaal wat tegenvallen. Kijk meer uit naar een eventueel tweede album van Noel.
Dat is zo. En het is eigenlijk ook een zwaktebod van mij om de twee te blijven vergelijken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:28 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
dat zou nog wel een jaar of 3 kunnen duren
van wat ik tot nu toe heb gehoord ben ik erg onder de indruk van de stem van liamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is zo. En het is eigenlijk ook een zwaktebod van mij om de twee te blijven vergelijken.
Toch ben helaas niet zo te spreken over het nieuwe geluid. Liam is op zichzelf goed bij stem, maar zijn vocals komen m.i. toch het beste tot hun recht bij de meer snerende nummers, zoals Four Letter Word.
Noel wil dat niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef snoepsoep het volgende:
komt er eigenlijk een 'oasis 2015' of is dat al weer over?
ik denk niet dat ik het ga kopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:10 schreef frits22 het volgende:
[..]
Noel wil dat niet meer.
Voor de rest vind ik de nieuwe single erg goed klinken, ben benieuwd naar de rest van het album.
Klonk best goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Aisumasen het volgende:
Geweldige performance bij Jools Holland nu, vrijdag volledige uitzending. Vader én zoon Sharrock op drums!
Lachen man, wist niet dat zijn zoon bij Miles Kane drumt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Aisumasen het volgende:
Geweldige performance bij Jools Holland nu, vrijdag volledige uitzending. Vader én zoon Sharrock op drums!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |