Precies, en als ik 500 euro neerleg wil ik wel volwaardig kunnen surfen zonder extra apps en bullshit. Ik denk dat ik nog even wacht tot er betere android tablets verschijnen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef stoeltafel het volgende:
Streetview werkt gewoon, je moet bij het adres op het linker icoontje klikken. YouTube filmpjes kijken op fok is vrij irritant, omdat je dan naar de YouTube app gaat.
Op het internet werken aardig wat sites niet. Het vervelende is dat sommige sites 100% uit flash bestaan, waardoor je soms wel een andere computer moet gebruiken.
Omslachtig gezeik is het.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Brad het volgende:
[..]
Kan goodreader geen uitkomst bieden?
Het komt op mij over als "deze vork deugt niet want ik wil er soep mee eten en dat lukt niet". Als je niet met een iPad kunt werken zoals jij wilt, dan koop je hem toch niet?quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ja vooral flash spul volgens mij, Youtube deed het niet (dan heb je weer een aparte app nodig maar dat is niet zoals ik het wil hebben), bij google maps kon ik streetview niet meer terugvinden (?) en van dat soort dingen.
Fok niet geprobeerd, werkt dat bv wel gewoon zoals op de pc, en wat gebeurt er als je een youtubefilmpje aanklikt?
Met Goodreader kun je probleemloos meerdere bestanden naar Dropbox uploaden. Dus dat Apple multi-upload zou verbieden is onzin.quote:Op zondag 5 december 2010 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omslachtig gezeik is het.
Ik zal er toch even naar moeten kijken helaas.
Dit vind ik ook erg hinderlijk. Iemand al een makkelijke oplossing ervoor gevonden?quote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef stoeltafel het volgende:
Enige wat ik als echt hinderlijk ervaar is het bekijken van max 10 grotere foto's. Dit schijnt met het geheugen te maken te hebben.
Het heeft niks met de browser te maken maar met het kleine werkgeheugen. Het is daarom volgens niet op te lossenquote:Op zondag 5 december 2010 17:50 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Dit vind ik ook erg hinderlijk. Iemand al een makkelijke oplossing ervoor gevonden?
Andere browser ofzo?
Nee, dat is gewoon vervelend aan de iPad en iPhone. Als een kader als tekstkader herkend wordt, kun je alleen scrollen door je vinger op het scherm te houden tot het vergrootglas in beeld komt, en deze vervolgens naar beneden te trekken.quote:Op zondag 5 december 2010 18:35 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben er over het algemeen tevreden mee maar vind het vervelend dat je op veel pagina's niet naar beneden kunt scrollen. (in een frame binnen de pagina). Is dat dan ook flash ofzo?
Voorbeeld: betfair.com
Dat lukt niet bij mij hoor..quote:Op zondag 5 december 2010 19:32 schreef Redux het volgende:
Euhh je kunt dan gewoon scrollen door met 2 vingers tegelijk te 'swipen'
Dat betekent dat jij simpelweg er niet mee om kan of wilt gaan. Streetview is makkelijker dan ooit op een iPad of iPhone. YouTube filmpjes in sites kunnen gewoon op dezelfde pagina bekekenworden, zoals je ook op een desktop kan.quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Ja vooral flash spul volgens mij, Youtube deed het niet (dan heb je weer een aparte app nodig maar dat is niet zoals ik het wil hebben), bij google maps kon ik streetview niet meer terugvinden (?) en van dat soort dingen.
Fok niet geprobeerd, werkt dat bv wel gewoon zoals op de pc, en wat gebeurt er als je een youtubefilmpje aanklikt?
Beter proberen. Twee vigers naast elkaar. Als het echt niet lukt, (proest) zoek dan maar een YouTube video.quote:
2 finger swipequote:Op zondag 5 december 2010 18:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon vervelend aan de iPad en iPhone. Als een kader als tekstkader herkend wordt, kun je alleen scrollen door je vinger op het scherm te houden tot het vergrootglas in beeld komt, en deze vervolgens naar beneden te trekken.
*Rechtsbovenin met zoeken kan je zoekwoorden intypen, onderin staat dan iets van 'op deze pagina' (iOS 4.2)quote:Op zondag 5 december 2010 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Helleu, ik behoor sinds afgelopen donderdag ook tot de gelukkigen! Ik ben superblij met mijn iPad, ben helemaal om, maar ik heb wel een paar Apple-newbie braafjes. Mss kan iemand me hier helpen?
* bestaat er in safari ook een ctrl-f functie? Dat je kan zoeken naar een woord op een pagina?
* ik zie in een foto topic hier op fok niet alle foto's. Er staan dan vraagtekentjes. Gekke is dat ik in 1 post bijv. 1 foto wel zie en de rest niet...
* hoe kan je foto's bij een mailtje bijvoegen? Verzenden vanuit de foto folder heb ik inmiddels door, maar 1 voor 1 verzenden is lichtelijk irritant... Bijvoegen van attachments in gmail online wil trouwens ook niet...
Kan iemand me mss helpen? Of zijn het echt superstomme vragen...
Op de iPad-layout van Fok opent 'ie de app ipv het in de browser af te spelenquote:YouTube filmpjes in sites kunnen gewoon op dezelfde pagina bekekenworden, zoals je ook op een desktop kan.
In foto-overzicht op pijltje rechtsboven klikken. Vervolgens kun je gewenste pics aanklikken en doorsturen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Helleu, ik behoor sinds afgelopen donderdag ook tot de gelukkigen! Ik ben superblij met mijn iPad, ben helemaal om, maar ik heb wel een paar Apple-newbie braafjes. Mss kan iemand me hier helpen?
* hoe kan je foto's bij een mailtje bijvoegen? Verzenden vanuit de foto folder heb ik inmiddels door, maar 1 voor 1 verzenden is lichtelijk irritant... Bijvoegen van attachments in gmail online wil trouwens ook niet...
Kan iemand me mss helpen? Of zijn het echt superstomme vragen...
Mobypicture! Kun je gewoon je foto naar je persoonlijke moby-mailadres sturen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gebruiken jullie voor photo's uploaden en posten? Photobucket wil niet echt op de iPad blijkt, en twitpics worden niet ondersteund hier bijv...
Hm photobucket doet het hier best aardig met de photobucket app.quote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gebruiken jullie voor photo's uploaden en posten? Photobucket wil niet echt op de iPad blijkt, en twitpics worden niet ondersteund hier bijv...
Air Video voor videoquote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef Fogel het volgende:
En wat gebruiken jullie om fotos/muziek/video vanaf een NAS te streamen?
http://beta.uitzendinggemist.nl/quote:Op zondag 5 december 2010 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou graag een tablet aanschaffen om documentaires te kunnen bekijken, die ik normaal via mijn pc bekijk. Wil dat dus graag vanaf de bank doen.
Ook zou ik graag uitzendinggemist vanaf de bank willen bekijken.
Kan ik met de ipad het volledige aanbod van uitzendinggemist bekijken? Of slechts een selectie van programma's, zoals de iphone app?
? Ja, die site ken ik... Wat is je punt? Kun je deze bereiken vanaf je ipad of?quote:Op zondag 5 december 2010 23:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/
Je had zelf ook even kunnen zoeken met Google (http://www.google.nl/sear(...)tzending+gemist+ipad).quote:Op maandag 6 december 2010 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
? Ja, die site ken ik... Wat is je punt? Kun je deze bereiken vanaf je ipad of?
Tweakerquote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je had zelf ook even kunnen zoeken met Google (http://www.google.nl/sear(...)tzending+gemist+ipad).
Ik bedoel, als je op het punt staat om 500-600 euro uit te geven aan een apparaat, maar je vind het essentieel dat je er Uitzending Gemist mee kunt bekijken, dan zoek je zelf toch heel even met Google of dat mogelijk is?
Maar niet echt vanuit het buitenland, kwam ik onlangs achter. Kut filters op ip adres. De normale app doet het gelukkig wel over de grens.quote:
Je kunt ook dankjewel zeggen voor het antwoord dat ik je gaf, in plaats vanquote:
En me daarna uitmaken voor tweaker.quote:Op maandag 6 december 2010 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
? Ja, die site ken ik... Wat is je punt? Kun je deze bereiken vanaf je ipad of?
Ja man. Want je gaf zo'n helpend antwoordquote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt ook dankjewel zeggen voor het antwoord dat ik je gaf, in plaats van
[..]
En me daarna uitmaken voor tweaker.
Die wilde van de week niet laden hier, nu wel. Super idd.quote:Op zondag 5 december 2010 23:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hm photobucket doet het hier best aardig met de photobucket app.
Sjees, wat ben jij een kleuter zegquote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man. Want je gaf zo'n helpend antwoordTweaker.
Daar mag jij geen abbo sluiten , tenzij je nog student bent.quote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef KingOfMars het volgende:
Hmmm, jeuk blijft. Wat is de beste aanbieding op het moment (eventueel incl. abbo welke ik dan icm met mijn iPhone 3GS ga gebruiken dat binnenkort afloopt)? Ik kom uit op de Vodafone actie van Studentmobiel, is dat wat?
Is wel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar mag jij geen abbo sluiten , tenzij je nog student bent.
Rumors, rumors.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef jpjedi het volgende:
In April de Ipad 2!
The new iPad 2 is supposed to bring you the following specs and features: video phone capability, new display technology, 3-axis gyroscope, better mobility and USB connectivity. Some of these features aren’t all that new as we’ve seen various leaks so far mentioning them, and, quite frankly, these kind of specs are definitely expected from Apple in order for their iPad 2 to be able to fight its main Android and BlackBerry rivals next year.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |