Volgens mij op ieder willekeurig bluetooth toetsenbord. Maaar ik kkoos voor ddat vvan Apple omdat 1) fatsoenlijke bluetooth toetsenborden nog steeds duur zijn 2) omdat het amper batterij kracht verbruikt 3) design is ook wel mooi.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef Fogel het volgende:
Kan de ipad op zich met ieder willekeurig BT toetsenbord werken, of alleen die van Apple zelf?
Zo te zien blijven er wel eens wat toetsen hangen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef WSquater het volgende:
[..]
Volgens mij op ieder willekeurig bluetooth toetsenbord. Maaar ik kkoos voor ddat vvan Apple omdat 1) fatsoenlijke bluetooth toetsenborden nog steeds duur zijn 2) omdat het amper batterij kracht verbruikt 3) design is ook wel mooi.
Daarnaast weet ik nu zeker dat het toetssenbord nu en in de toekomst ondersteund zal zijn omdat het ook van Apple is. Daarnaast is het wel handig dat ik vanaf mijn toetsenbord direct de helderheid kan verlagen of verhogen, muziek kan controleren (start/pauze, vorig of volgend liedje) en direct het geluid kan aanpassen.
Een naar kwaaltje van autocorrect. Tikte dat bericht trouwens niet met het toetsenbord.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zo te zien blijven er wel eens wat toetsen hangen?
Tja, MSN is natuurlijk typisch Microsoft, en de iPad typsch Apple... Dat zijn geen vriendjes...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef men.mulder het volgende:
Wat vinden jullie de beste manier om te msnen via de iPad. Er zijn bijna geen apps daarvoor.
IM+quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef men.mulder het volgende:
Wat vinden jullie de beste manier om te msnen via de iPad. Er zijn bijna geen apps daarvoor.
Wat gekost?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
Ik verwacht er deze week 2 binnen. Heb er maar 1 nodig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
Ik verwacht er deze week 2 binnen. Heb er maar 1 nodig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben systeembeheerder op een school (vo) en ik kan je zeggen: er wordt flink getest om vanaf volgend schooljaar de eerste klassen er mee te laten werken (uiteindelijk 2000+ leerlingen)quote:Op woensdag 15 december 2010 08:48 schreef athlonkmf het volgende:
Ik vraag me af hoeveel ipads verkocht zijn aan scholen:
http://www.mercurynews.com/ci_16860666
im+ meebo. Keuze zat. Gewoon zoeken op MSN in de appstore...quote:Wat vinden jullie de beste manier om te msnen via de iPad. Er zijn bijna geen apps daarvoor.
Is dat niet een duur grapje? Wordt dit vergoed of moet hier zelf voor worden betaald? En wat nou als zo'n ding kapot gaat?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ik ben systeembeheerder op een school (vo) en ik kan je zeggen: er wordt flink getest om vanaf volgend schooljaar de eerste klassen er mee te laten werken (uiteindelijk 2000+ leerlingen)
De eerste gesprekken met uitgevers zijn al gevoerd, met als doel om (een deel van) het boekenpakket digitaal en interactiever te maken.
Vanaf m'n laptop werkt het gewoon. Zowel Music als App Store.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef Godtje het volgende:
Store down? iPad en telefoon willen hem niet openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |