Ja hoor, nou en of, met een honkbalknuppelquote:
Jezus, jij bent echt een triest figuur zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk, even afgeven op een konijntje doodtrappert, en dan weer kiloknaller vlees eten.
Net zoiets als derde wereld geen toegang geven tot onze markt, boeren hier subsidiëren, en producten in afrika dumpen en dan een euro in de collectebus gooien voor die arme negerkindjes
Zijn we weer helemaal met onszelf in het reine.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk, even afgeven op een konijntje doodtrappert, en dan weer kiloknaller vlees eten.
Net zoiets als derde wereld geen toegang geven tot onze markt, boeren hier subsidiëren, en producten in afrika dumpen en dan een euro in de collectebus gooien voor die arme negerkindjes
Nog zo eentje...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef Lindstrøm. het volgende:
Als je ook dieren eet, hou dan idd je muil. Kan je wel zeggen dat dit voor de lol gebeurt, waarschijnlijk is het varken dat je nu lekker naar binnen vreet wel doodgeslagen voor de lol. Aub ga niet jezelf verdedigen als je ook vlees eet
Mooie aantijging maar kun je het ook onderbouwen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef Lindstrøm. het volgende:
waarschijnlijk is het varken dat je nu lekker naar binnen vreet wel doodgeslagen voor de lol.
Vega's zijn per definitie Untermenschen dus ik voel me zeer zeker een beter mens omdat ik wél vlees eetquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
boehoehoe
Voel je je nu een beter mens omdat je afgeeft hierop terwijl je een plakje worst eet?
nee dat soort kneuzen meent het serieus. Maar wel leer dragen, chocolade eten enz.quote:
word dan gewoon lid van Wakker dier, dan heb je gelijk lotgenotencontact.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb in een vleeswarenfabriek gewerkt en schrik nou niet echt van een beetje bloed of dode dieren..quote:
Dus je geeft toe dat je een hypocriet bent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Ik eet graag vlees en heb er geen enkel probleem mee dat dieren daarvoor geslacht worden, koop zelfs regelmatig kiloknallervlees waarvan ik weet dat het niet diervriendelijk geproduceerd is.
Alsnog vind ik het geen enkel probleem om dit soort sadisme tegen dieren wat puur voor de lol/kick gedaan wordt te veroordelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |