Das goed hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed als jij voor mij om half 8 begint?
Thuiszorgquote:
Zalwel, maar ik wil niet van die dure telefoons.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha nice, ik ben blij met mijn X10 mini pro(is beter, weet ik ook alleen maar omdat mijn zusje de star heeft)
Das niet zo ergquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat jij er dan wel heel vroeg uit moet
En zo duur was die van mij nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zalwel, maar ik wil niet van die dure telefoons.
En ik ga er nu een heel stuk op vooruit.
Een oranje van AH laatst met het wk, met 15 euro beltegoed voor ¤10,-quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo duur was die van mij niet
Wat voor eentje heb je nu dan nog?
hoiquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
Lekker op de bank gehangen met lief, een kop thee en gevulde speculaas
Jij bent toch zijn helpdesk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Blood sucking hell
Pa zit in een hotel in Oost-Groningen en belt MIJ om daar draadloos internet aan de praat te krijgen
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Blood sucking hell
Pa zit in een hotel in Oost-Groningen en belt MIJ om daar draadloos internet aan de praat te krijgen
Hey Enfequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
Dan is het zeker een vooruitgangquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een oranje van AH laatst met het wk, met 15 euro beltegoed voor ¤10,-
20 euro, maar hij is al 3 weken weg want die was stuk en nu heb ik m'n 10 jaar oude nokia weer uit de kast getrokkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gewoon een simpele Nokia van 50 euro
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Blood sucking hell
Hey Symphquote:
Trevquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
[..]
Hey Enfe![]()
[..]
Dan is het zeker een vooruitgang
Tis maar wat je duur vind, ik vind ¤100,- al veel voor een mobiel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo duur was die van mij niet
Wat voor eentje heb je nu dan nog?
enferquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer
dit was de goedkoopste simlockvrije die ik kon krijgen bij de kijkshopquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
20 euro, maar hij is al 3 weken weg want die was stuk en nu heb ik m'n 10 jaar oude nokia weer uit de kast getrokken
ik heb mijn 6310 i maar weer uit de kast gehaaldquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
20 euro, maar hij is al 3 weken weg want die was stuk en nu heb ik m'n 10 jaar oude nokia weer uit de kast getrokken
vallen doet ook geen pijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Viel net van de trap, verwachtte pijn tijdens de val, maar voelde eigenlijk niks, heb ik nu aids?
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Viel net van de trap, verwachtte pijn tijdens de val, maar voelde eigenlijk niks, heb ik nu aids?
gfquote:
Dat had ik een tijdje terugquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |