dat is idd raarquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Pien85 het volgende:
't Gekke is, ik heb meerdere MSN adressen, en daarvan isser maar 1 die 't niet doet
Das niet grappigquote:
idem hierquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wiskunde
Dat is nooit echt mijn favoriete vak geweest
Vanmiddag, en toen deed ie t nogquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd raar![]()
wanneer heb je die voor het laatst gebruikt?
die van mij deed het net op de laptop nog, zit nu op m'n iPhonequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:07 schreef Pien85 het volgende:
Niemand anders die last heeft van een stukke msn?
Ik hou het maar gewoon bij 1tjequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das niet grappigDe belangrijkste is stuk
Ehm...sms? Neequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat van mij ook
Heb je je sms nog gezien?
Mja, dat kan hier nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou het maar gewoon bij 1tje
dito hierquote:
Talenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
WISKUNDE FTW![]()
![]()
net zo als de meste Beta vakken
stomme talen
He, wait, whut? Jij communiceert met vriendje per MSN terwijl julie in hetzelfde huis zittenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iedereen is offline en ik kan mezelf niet online weergeven voor anderen, vriendje is ook offline, terwijl hij boven toch gewoon z'n msn aan heeft staan
yo [sup] ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Rekenen en statistiek vind ik prachtig, maar a+b*x2 zegt me helemaal niks
Daar ken ik nog wel een paar voorbeelden van hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wait, whut? Jij communiceert met vriendje per MSN terwijl julie in hetzelfde huis zitten?
Nee, ik vroeg vriendje of hij mij online zag en of hij tegen mij kon praten, maar dat kon niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
He, wait, whut? Jij communiceert met vriendje per MSN terwijl julie in hetzelfde huis zitten?
Verwarming aanzettenquote:
En Engels en Spaans en Duits en en enquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ken ik nog wel een paar voorbeelden van hoor
Wowquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg vriendje of hij mij online zag en of hij tegen mij kon praten, maar dat kon niet.
We communiceren in WoW
Iets met wat in mijn sig staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |