Dat dus.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef PiRANiA het volgende:
Retour afzender; verhuisd er op, lost zich vazelf op.
dit dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef PiRANiA het volgende:
Bij de gemeente nagaan of ze niet nog op jullie adres staan ingeschreven(!)quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef nattermann het volgende:
Ik woon hier nu al ruim anderhalf jaar en krijg nog steeds post binnen van de vorige bewoner(s). Zo ook boetes, belastingbrieven, post van het UWV en dergelijke.
Alles gaat gelijk bij het oud papier. Ik blijf niet bezig.
stop het in een envelop (grote) en breng het 1x per 2 weken naar het postkantoor / gooi de grote envelop in de brievenbus met 'verhuisd' er op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Vriendlief blijft erbij dat we het moeten bewarenAls er straks nog meer rekeningen en aanmaningen e.d. gestuurd gaan worden, kunnen wij dan niet in de problemen komen? Niet dat straks een deurwaarder fijn ons huis komt leeghalen ofzo..
Volgens mij ben je trouwens verplicht de post terug te sturen, dus in dat geval zou je inderdaad in de problemen kunnen komen. Niet dat je er hele erge problemen door zou krijgen, aangezien je dan gewoon laat zien dat je netjes alles bewaard hebt voor die mensen en niet geopend hebt.. Maar toch, retour afzender sturen voorkomt gezeurquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Vriendlief blijft erbij dat we het moeten bewarenAls er straks nog meer rekeningen en aanmaningen e.d. gestuurd gaan worden, kunnen wij dan niet in de problemen komen? Niet dat straks een deurwaarder fijn ons huis komt leeghalen ofzo..
Heb ik al gedaan. Gemeente kon me hier niets over zeggen ivm privacy (althans, zo is mij verteld).quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij de gemeente nagaan of ze niet nog op jullie adres staan ingeschreven(!)
[..]
stop het in een envelop (grote) en breng het 1x per 2 weken naar het postkantoor / gooi de grote envelop in de brievenbus met 'verhuisd' er op.
Dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef nattermann het volgende:
Ik woon hier nu al ruim anderhalf jaar en krijg nog steeds post binnen van de vorige bewoner(s). Zo ook boetes, belastingbrieven, post van het UWV en dergelijke.
Alles gaat gelijk bij het oud papier. Ik blijf niet bezig.
Als je je huurcontract en legitimatie meeneemt kunnen ze je wel degelijk vertellen of er nog iemand ingeschreven staat. Niet wie hij is, en dat soort dingen.. wel kun je een onderzoek laten instellen naar zo'n persoon en zal hij vervolgens worden uitgeschreven (indien van toepassing)quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Gemeente kon me hier niets over zeggen ivm privacy (althans, zo is mij verteld).
Huurcontract ben ik kwijt (quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Als je je huurcontract en legitimatie meeneemt kunnen ze je wel degelijk vertellen of er nog iemand ingeschreven staat. Niet wie hij is, en dat soort dingen.. wel kun je een onderzoek laten instellen naar zo'n persoon en zal hij vervolgens worden uitgeschreven (indien van toepassing)
als je huurtoeslag hebt is dat helemaal belangrijk anders kan je in eerste instantie gaan terug betalen.
Vorige maand zelfde gehad op mijn eigen adres.
Aiiquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Huurcontract ben ik kwijt (), dus die mogelijkheid valt al af. Huurtoeslag heb ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |