hij woont met zijn gezin in een woongroepquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:19 schreef Spaarne het volgende:
Inderdaad, mooi filmpje van Rico. Een sollicitatie van 6 jaar geleden. "De kerk speelt een belangrijke rol." Voor de fans van Rico dan maar.
http://www.fam.mijsen.nl/Rico/main.htm
Had ik gezien ja, die woongroep. Een christelijke woongroep in Amsterdam. Naast de Hermitage. Hij woont erg mooi.quote:hij woont met zijn gezin in een woongroep
Dat is ook kut ja, ik had het zelfde. Zonde van Ibrahim, nu maar hopen op Kayquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:07 schreef Tezz het volgende:
Shit, kijk ik net op de website omdat ik wilde weten of de aflevering van vandaag al op uitzending gemist stond, zie ik direct wie er uit ligt. Jammer! Geen verrassing meer als ik zometeen ga kijken dus....
Wel raar trouwens dat Ibra weg is zeg!
Ibrahim heeft moeite met teleurstelling of als de zaken niet zo gaan als hij wil. Bij de laatste opdracht heeft hij geen positief visitekaartje afgegeven, door zo makkelijk op te geven.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:24 schreef hondebrok het volgende:
pascal en ibrahim zijn wel degene met het gevoel voor koken.
ik denk dat ibrahim nav dit programma een leuke baan krijgt aangeboden bij een goed restaurant
ja dat was wel teleurstellend.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:28 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ibrahim heeft moeite met teleurstelling of als de zaken niet zo gaan als hij wil. Bij de laatste opdracht heeft hij geen positief visitekaartje afgegeven, door zo makkelijk op te geven.
Inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat je zo een allround topchef kan worden als je bepaalde producten niet mag eten. Je behoort te weten hoe iets smaakt en niet op gevoel of op de smaak van een ander afgaan. Hoe kun je bijv wild zwijn maken als je dit nooit geproefd hebt?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef hondebrok het volgende:
[..]
alleen dat die als moslim bepaalde producten niet mag proeven is ook behoorlijk kut als je kok wilt worden (al deed die het dan nog uitzonderlijk goed)
ik vind het wel een verschil of iemand uit eigen keuze geen vlees wilt eten, of dat iemand vanuit religeuze overwegingen bepaald vlees niet mag etenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Bij Masterchef zit een vegetarier (annelou) maar die proeft wel haar gerechten met vlees.
Religieus zijn is geen keuze?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef roos85 het volgende:
ik vind het wel een verschil of iemand uit eigen keuze geen vlees wilt eten, of dat iemand vanuit religeuze overwegingen bepaald vlees niet mag eten
Religie is toch ook een keuze? Wat is volgens jou het verschil dan? Als je nou vanwege ziekte bijvoorbeeld geen gluten mag eten is dat geen keuze, maar je kiest voor een religie en je kiest voor vegetatiër zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vind het wel een verschil of iemand uit eigen keuze geen vlees wilt eten, of dat iemand vanuit religeuze overwegingen bepaald vlees niet mag eten
nogmaals niet iedereen heeft een vrije keuze in religie.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Religie is toch ook een keuze? Wat is volgens jou het verschil dan? Als je nou vanwege ziekte bijvoorbeeld geen gluten mag eten is dat geen keuze, maar je kiest voor een religie en je kiest voor vegetatiër zijn.
Precies in NL wel, misschien als kind word je dit opgelegd door je ouders maar als volwassen mens heb je wel degelijk een keuze.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
nogmaals niet iedereen heeft een vrije keuze in religie.
wij hebben die keuze wel, maar bijvoorbeeld Moslims hebben meestal die keuze niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies in NL wel, misschien als kind word je dit opgelegd door je ouders maar als volwassen mens heb je wel degelijk een keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |