Die moet je helemaal geen geweer geven! Hahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:35 schreef Frishe het volgende:
Vrouwluuj mét gewere.... Gevoarlijke combinatie.
Haal er bij mn oom wel 1 uit de kast, maar das geen geweer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:43 schreef sproetjes het volgende:
k hoop nog steeds zsm ook met een geweer mogen te rondwandelen
maar dan meot de regering wel opschieten met geld vrij maken
Ik heb er teveel gezien in het recente en wat minder recente verleden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:43 schreef sproetjes het volgende:
k hoop nog steeds zsm ook met een geweer mogen te rondwandelen
Dat zou noe sjmake, eine pintquote:
Bevilt 't eijn bietje dien nuuje werk jong?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat zou noe sjmake, eine pint
Helaas mot ich nog wirke van 11 tot 7 murgevreug
Het is 21u geweest hequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef sproetjes het volgende:
hebben meer mannen last van heb ik gemerkt
Druif dat je bent !quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef sproetjes het volgende:
my god alweer zo laat
niet normaal
oh en ik had mn antwoord
en toen heb ik perongeluk iets gezegd wat veel lulliger overkwam als wat ik bedoelde en diegene boos gemaakt wat niet mn bedoeling was..
en ja weer een edit
Dan kun je verder idd weinig doen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:16 schreef sproetjes het volgende:
agja, 3 keer mn excuses aangeboden
diegene moet maar kijken of ie me geloofd wanneer ik zeg dat ik het niet zo bedoeld had
1x is genoeg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:16 schreef sproetjes het volgende:
agja, 3 keer mn excuses aangeboden
diegene moet maar kijken of ie me geloofd wanneer ik zeg dat ik het niet zo bedoeld had
i kneuquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun je verder idd weinig doen..
Die zijn nog beter jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ow, dus geen echte. Ben gewend aan de Russische sauna's, hutje in een bos.
Als het goed is hoef je niet in de rij te staanquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef sproetjes het volgende:
komen we eerst even in de rij bij je staan bij de jumbo
kunnen ook volgende week een fok meet in de mondi doen
fokkers @ de 80's part 2.. wie weet worden we dan weer gefilmt
Gezelligquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef sproetjes het volgende:
maken we wel een rij omdat we gaan kletsen
Werk ze!quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik meende gisteren te lezen dat jij een ban had?
Mooi zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb weer vernieuwde energie en motivatie gevonden. Misschien gaat het dan toch lukken met mijn scriptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |