denk zo'n 15 paar laarzen, 1 paar sportschoenen en de rest heels in alle soorten en matenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef sproetjes het volgende:
alleen pumps of al je schoenen?
ik meot ook eens tellen.. sportschoenen voor mn werk dan meetellen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee.....
Ik was veeeeel erger maar nu beperk ik het tot 55 a 60 paar in totaal,
laarzen zitten met laarzenspanners in dozen en die staan bovenop een kast, mijn 4 deurs kledingkast heeft de bodem als schoenengedeelte en dan 2 kastjes vol en geen geslingerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar laten jullie al die schoenen
Da's klotequote:Op donderdag 25 november 2010 17:43 schreef limbolandjgirl het volgende:
gvdgvdgvdgvdgvd!!!
Net te horen gekregen dat de moeder van een beste vriendin van mij kanker heeft.![]()
Wat een #%($&*%(@*ziekte is het toch ook!
Geile sneakers hierquote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zijn de nieuwste aanwinsten?
Ik ook niet, dus dacht ach ga maar weer eens werken.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen zin om vanavond thuis te zitten.
Ga denk ik maar eens een vriend opzoeken.
Vette sneakers marrijquote:Op donderdag 25 november 2010 18:41 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Of wilde je dat niet vragen?
Genoeg gewerkt vandaag. Mag die vriend van mij mee gaan helpen met zijn studie, maar daarna hebben we vast tijd voor een biertjequote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dacht ach ga maar weer eens werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |