bazigquote:
toch welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
weet ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stoer, je 5000ste 5001stepost
Je hebt nu officieel geen leven meer
het komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ging door jouw topic een beetje kijken naar mijn eigen FOK!-cijfers en kwam er achter dat ik 1022 topics heb geopend![]()
via zoeken.fok.nl?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ging door jouw topic een beetje kijken naar mijn eigen FOK!-cijfers en kwam er achter dat ik 1022 topics heb geopend![]()
Oh opperheerser der levenloosheidquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hahahahaa ik heb al meer dan 8k posts
Ik > TS
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Hahahahaa ik heb al meer dan 62918 posts
Ik > Neo-Mullen > TS
hoho, dat gaat me wat te snel, met m'n 48 posts p/d.quote:
Hihiquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Ik > TS
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:19 schreef PiRANiA het volgende:
Ik > TS
da's een beetje ongezond hè?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
en je hebt nog nooit een politie-inval gehad voor vuurwerk, dus
Dr_Flash > Ik > Racer-DKB > Neo-Mullen > TS
Dus vind ik het wel een topic waard.quote:Het Romeinse legioen (Latijns legio, van legere = "verzamelen") was de militaire basiseenheid in het Romeinse leger. De eenheid bestond uit circa 5000 tot 6000 (later 8000) infanteriesoldaten en meerdere honderden ondersteunende cavalerie, boogschutters, en lichte infanterie in de rol van verkenner.
zag ik ook staan ja, maar ik mocht het niet posten van mamaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zag ik ook staan ja, maar ik mocht het niet posten van mamahaha baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom post ik t ook even voor jou he![]()
Pfff.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
Posts zeggen niks!
Aantal topics, daar draait het om.
Ik > PiRANiA > Dr_Flash > Neo-Mullen > TS
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zag ik ook staan ja, maar ik mocht het niet posten van mamaOkee dat is een grapje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh okeequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
Posts zeggen niks!
Aantal topics, daar draait het om.
Ik > PiRANiA > Dr_Flash > Neo-Mullen > TS
677quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeHoeveel topics heb ik geopend dan?
Nog best een boel. Ik probeer altijd de lapo's te vermijden in een slowchat.quote:
122.quote:
Nee, echt niet, ik kreeg is een keer straf omdat ik goatse poste.quote:
Ja dat mag ook ECHT nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik kreeg is een keer straf omdat ik goatse poste.
zei mama ook alquote:
* TheFamousManis aan het uitprinten...quote:
Ik heb nog 0 topics geopend op die paar achter de schermen naquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
122.
http://zoeken.fok.nl/zoek/?&tab=forum&bycreator=JEUSERNAME
Daar zoeken, je usernaam bij 'geopend door' invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |