Ik ben gewoon nieuwschierig hoe jij eruit ziet. Dan kan ik mij een beter beeld vormen van wie jij bent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom?
kijk maar in mijn fobodaar kan je ook een beetje zien
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa![]()
Een 6.1 op een tentamen dat ik vet moeilijk vondIn een keer gehaald dus!
Ja. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in de mensheidquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een cynisme trouwens, je opmerking over vrienden maken in het vorige deel, meen je dat echt?
Nee, dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in de mensheid
Daarom!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.![]()
Maar ja, als je geen verwachtingen hebt word je ook niet teleurgesteld, toch?
Nee, maar ik maak gewoon moeilijk vrienden. Ik ben bang dat mensen me niet leuk en aardig vinden en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt.![]()
Maar ja, als je geen verwachtingen hebt word je ook niet teleurgesteld, toch?
Ben je niet leuk en aardig dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak gewoon moeilijk vrienden. Ik ben bang dat mensen me niet leuk en aardig vinden en dat soort dingen.
Weet ik niet? Sommige mensen zeggen van wel, maar er waren ook altijd mensen die zeiden van niet.quote:
Vous le vou chache avec moi? Op mijn beste Fransquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Merel- het volgende:
Waaaat, 8,8 op tentamen Frans
Hoi allemaal!
Jij krijgt geen 8,8!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vous le vou chache avec moi? Voulez-vous coucher avec moi? Op mijn beste Frans
Ik heb ook niet gezegd dat ik goed was in Frans. Misschien kan zij mij het lerenquote:
goed gedaan dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa![]()
Een 6.1 op een tentamen dat ik vet moeilijk vondIn een keer gehaald dus!
goed gedaan merelquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Merel- het volgende:
Waaaat, 8,8 op tentamen Frans
Hoi allemaal!
I'm backquote:
dan ga ik nog niet eens naar bedquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef Merel- het volgende:
[..]
I'm backLange schooldag gehad, en zo slapen, want morgen half 5 wekker, half 5
!!!
ik heb maar 4 uurtjes slaap nodigquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef Merel- het volgende:
Nee?
Oh.. haha, ik de laatste tijd steeds om 9u, maar dan voelt mn leven zo saai en nutteloos, dus uurtje of half 12 ofzo wordt het denk ik, té laat kan ook niet, want dat trek ik echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |