abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89052856
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Bi Yourself code termen
Thee drinken - beffen (als in, ik ga bij een leuke meid langs, even thee drinken)

Koffie drinken - pijpen (als in, ik ga bij een leuke jongen langs, even koffie drinken)

Kutbrommer - vibrator bij voorkeur roze en van Tally, maar andere variaties zijn ook mogelijk

meeting en wanneer is er weer de mogelijkheid om de BI'ers IRL te spotten en misschien wel een kopje thee of koffie te scoren?

De OP vind je hier
pi_89052884
Shit, fout in de TT :')
pi_89052885
Als je onder de 10mm blijft, groeit het gat weer dicht tot een gewoon oorbelgaatje :)
pi_89052916
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef Suuz_ het volgende:
Als je onder de 10mm blijft, groeit het gat weer dicht tot een gewoon oorbelgaatje :)
Groter niet meer?
  Redactie Sport dinsdag 23 november 2010 @ 14:53:34 #5
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89052921
Wat klinkt het eng allemaal.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89052933
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Ja wat is pijn haha. Je voelt het wel. En links is bij mij altijd pijnlijker dan rechts. Maar de pijn is snel over. Je loopt alleen wel een avondje met knalrode en warme oorlellen haha.
Ik wil 't eigenlijk ook, maar twijfel een beetje.. Vind het super tof!! Maar.. Ik weet het nog niet.. Bang voor voor eeuwig lubberende oorlellen :') maar als je niet te groot doet 'krimpt' het gat toch weer helemaal? :o

Oh, net gepost zie ik, Haha! Maar, het herstelt dan écht helemaal??
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_89052946
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:53 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Groter niet meer?
Jup, boven de 10mm blijft het een groter gat. Het zal wel verschillen per persoon denk ik hoor. Maar mij is verteld dat als je dus onder de 10mm blijft, het weer gewoon terug groeit.
pi_89052983
:W tot straks
pi_89053050
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 14:54 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Jup, boven de 10mm blijft het een groter gat. Het zal wel verschillen per persoon denk ik hoor. Maar mij is verteld dat als je dus onder de 10mm blijft, het weer gewoon terug groeit.
Tot hoever wil jij? :o
pi_89053115
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:57 schreef Merel- het volgende:

[..]

Tot hoever wil jij? :o
hmm zit nu op 6, vind dit wel prima. Misschien ooit naar 8 maar zeker niet groter dan dat!
pi_89053125
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
:W tot straks
:W
pi_89053213
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

hmm zit nu op 6, vind dit wel prima. Misschien ooit naar 8 maar zeker niet groter dan dat!
Ik vind die ene tunnels voor er in zo tof, zwarte met diamantjes, weet je welke ik bedoel? Kan nu geen plaatje posten, werkt niet met telefoon..

Zit nu in les :9
pi_89053236
Damn.. Wat heb ik zo mega geen zin om naar me werk te gaan.. Ik wil slapen... :O
Ik ben niet gek, ik ben een kiwi!
pi_89053315
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Merel- het volgende:

[..]

Ik vind die ene tunnels voor er in zo tof, zwarte met diamantjes, weet je welke ik bedoel? Kan nu geen plaatje posten, werkt niet met telefoon..

Cynt postte in het vorige topic een foto van die jij bedoeld volgens mij :)
pi_89053384
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:03 schreef LiefHart_ het volgende:
Damn.. Wat heb ik zo mega geen zin om naar me werk te gaan.. Ik wil slapen... :O
Kom lekker naar mij, gaan we samen in mn nieuwe bank liggen. Daar kom je never nooit meer ui!
pi_89053647
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 15:05 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Cynt postte in het vorige topic een foto van die jij bedoeld volgens mij :)
Telefoon doet stom, ik kan het niet vinden, nou kan ik ook niet heel goed zoeken want moet toch wel een beetje opletten :9
Ik kijk vanavond wel ff :D
pi_89054376
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Merel- het volgende:

[..]

deze heb ik :D
pi_89054441
Heeft iedereen dat nou opeens? :')
pi_89054572
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaaaa, die bedoel ik, die vind ik tof :D
pi_89055114
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Heeft iedereen dat nou opeens? :')
:?
  Redactie Sport dinsdag 23 november 2010 @ 16:33:28 #21
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89056662
Jaaaaa *O*

Een 6.1 op een tentamen dat ik vet moeilijk vond *O* In een keer gehaald dus! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89057154
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaaa *O*

Een 6.1 op een tentamen dat ik vet moeilijk vond *O* In een keer gehaald dus! :D
*O* goed zo ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 23 november 2010 @ 16:50:49 #23
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_89057331
biw :W
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_89061755
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nu ben ik benieuwd naar de rest van je gezicht :)

Wow wat een snelheid opeens. Dat ben ik niet meer gewend hier :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89061936
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd naar de rest van je gezicht :)

Wow wat een snelheid opeens. Dat ben ik niet meer gewend hier :D
Waarom? :o
kijk maar in mijn fobo :D daar kan je ook een beetje zien :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')