abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89180922
Gisteravond...OK vannacht nog even een turbo haakwerkje gemaakt...een boekenlegger.

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_89183796
Super bedankt voor de tips! Ik ga maar es eerst wat dingen aanschaffen. Ik ben benieuwd of ze hier in de buurt zulke winkels hebben. (woon sinds kort in Limbabwe, dus moet alles nog een beetje ontdekken :))
Que Sera ~
pi_89183911
Die sneeuw O+

Ik ben nu in Spanje voor mn werk en nog een paar daagjes vakantie. AL wel wat wol gevonden, maar 2,50 voor bollen acryl in standaard kleuren doen we toch maar niet he :s)
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:36:37 #179
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89185347
Hallo Chilled, welkom hier!
Weer heel veel mooie dingen zien langskomen ^O^

Sneeuw... ik had hier de perfecte combi. Geen sneeuw in/rond huis/auto maar wel Anton Pieck plaatjes dankzij de poedersneeuw langs mijn route :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 november 2010 @ 17:20:57 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89187308
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef Chilled het volgende:
Super bedankt voor de tips! Ik ga maar es eerst wat dingen aanschaffen. Ik ben benieuwd of ze hier in de buurt zulke winkels hebben. (woon sinds kort in Limbabwe, dus moet alles nog een beetje ontdekken :))
waar ergens in limburg woon je?
In zuid limburg heb ik wel een paar adresjes
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_89193024
Even wol ingeslagen bij de Wibra en Zeeman :P , ook nog even wat dikkere breinaalden (5,7, 8 en 10) en een boekje met patronen voor sjaals(Zeeman). Ook nog even bij het handwerkwinkeltje geweest i.v.m. dikkere haaknaalden en 2 kokers voor het bewaren van brei- en haaknaalden. Mooie wol daar maar die prijzen :'( . Moet alleen nog een keer bij Zeeman langs voor de grijze wol want daar hadden ze te weinig bollen van en bij de andere Zeeman bleek, na een turbotochtje op de fiets om voor 18.00 uur aanwezig te zijn, die kleur helemaal niet aanwezig. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_89194625
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

In Brunssum :)
Que Sera ~
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 november 2010 @ 20:20:23 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89195597
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Chilled het volgende:

[..]

In Brunssum :)
LOL, ik ook! Keertje meeten?
Enfin, wibra en zeeman in t centrum
De greef in Amstenrade
Winkeltje op de benzenraderweg in Heerlen
Singer op de saroleastraat in Heerlen
En dan moet er nog een zaakje in Sittard zijn
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89197306
Joh trui de telefoongids is niet van mijn generatie :P
Bedankt!

Ik haak te veel, score van deze week: 3 flappies, floortje(is scheef maar wel schattig), fladder en een half olifantje.
Maar morgen haak ik niet waarschijnlijk, zondag wel tijdens sytycd, maar maandag niet, dus dat heft het weer een beetje op.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:26:07 #185
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_89200185
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
Even wol ingeslagen bij de Wibra en Zeeman :P , ook nog even wat dikkere breinaalden (5,7, 8 en 10) en een boekje met patronen voor sjaals(Zeeman). Ook nog even bij het handwerkwinkeltje geweest i.v.m. dikkere haaknaalden en 2 kokers voor het bewaren van brei- en haaknaalden. Mooie wol daar maar die prijzen :'( . Moet alleen nog een keer bij Zeeman langs voor de grijze wol want daar hadden ze te weinig bollen van en bij de andere Zeeman bleek, na een turbotochtje op de fiets om voor 18.00 uur aanwezig te zijn, die kleur helemaal niet aanwezig. }:|
Dat is een heel leuk boekje! Door die witte sjaal met groen/roze wilde ik leren breien na het haken. Maar haken ligt mij beter. Toen ik begon met haken deed ik dat veel te strak, dat doe ik nu ook met breien. Maar ik haak liever dan dat ik leer breien. Kom misschien nog wel een keer.
Grijze wol is lastig he?! Mijn moeder was ook op zoek. Ik heb hier nog 2 bollen voor haar liggen maar dat weet ze nog niet. Het is nog geen 5 december ;) (En ze krijgt er een Knifty Knitter bij, voordat iemand denk dat ik mijn moeder alleen 2 bollen wol van een euro per stuk kado doe :D )
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 november 2010 @ 21:47:53 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89201804
Die grijze hebben ze hier vanmiddag aangevuld
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:50:55 #187
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89202038
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef mmascha het volgende:
Grijze wol is lastig he?! Mijn moeder was ook op zoek. Ik heb hier nog 2 bollen voor haar liggen maar dat weet ze nog niet. Het is nog geen 5 december ;) (En ze krijgt er een Knifty Knitter bij, voordat iemand denk dat ik mijn moeder alleen 2 bollen wol van een euro per stuk kado doe :D )
Gekke mmascha, ik dacht gewoon wat attent dat ze zoveel moeite doet om een speciaal cadeautje te organiseren :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:52:28 #188
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89202169
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:20 schreef Ynske het volgende:
Ynske, wat knap dat je wist waar Limbabwe is ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 november 2010 @ 21:55:32 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89202414
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Ynske, wat knap dat je wist waar Limbabwe is ;)
schat, k ben er geboren en getogen ;)
Ok ff weg geweest maar ben blij terug thuis te zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:35:57 #190
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89205253
Whoop:
weet niet of je alleen gaat shoppen in den haag of ook verder de stad in gaat zeg maar, maar in het centrum zit niet echt iets hoor. (of ik ben het in 22 jaar niet tegen gekomen, wat ik wel raar/erg zou vinden, want in delft (waar ik minder vaak kom) kon ik wel zo de wolwinkel vinden).
(en die adressen zijn dus ook beetje uit het centrum).

en nog even over de geld discussie:
Knuffels zijn sowieso best duur!!! :S ook kleine knuffels, dus stiekem valt 6 euro best wel mee. (haha maar ik vind het altijd zo moeilijk om zelf een prijs te bepalen enzo, bang dat mensen het er niet voor over hebben enzo). Zag vandaag weer van die super lieve WNF knuffels, maar die zijn zo duur (wel voor een goed doel, maar zo duur dat je ze niet meer koopt :S)

ow en: Groene koosje is leuk! :D en de kerstboom ook :D (of had ik dat al gezegd?) en de muts ook, JUIST die voering O+ (en ik kan 'm me stiekem al voorstellen op het hoofd van de ontvanger (weet even niet meer precies wat het nou van je was Trui), ook al heb ik d'r nog nooit gezien, mamar volgens mij staat het vet schattig :))
En leuke boekenlegger :)

vandaag niks opgeschoten met de GSjes want ben een dag met mn vader opstap geweest:D (heb 10 groene GSjes af ;))
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:44:02 #191
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89205738
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Ynske het volgende:
schat, k ben er geboren en getogen ;)
Ok ff weg geweest maar ben blij terug thuis te zijn
Ja zou niet best zijn als je het dan vergeten was :)
Maar zo zie je maar weer hoeveel parate kennis iedereen "gewoon" op zak heeft over dingen waar anderen nog nooit van gehoord hebben.

Knuffels zijn inderdaad erg duur. Misschien moet ik eens op zoek naar een patroon van een knuffelhondje.
(Waag het eens te zeggen dat ik daar te groot voor ben ~O> )
pi_89206596
O was trouwens helemaal vergeten te zeggen dat m'n 2e lading wol er is. En het is veeeeeel!!! maar ze hadden het als 2 pakketjes verzonden omdat het onder de 2 kg per pakketje moest blijven. Echt superlekkere wol (special DK) maar het past allemaal niet meer in m'n mand (en die was al reuzegroot) :P Moet dus maar even snel wol opmaken.
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:09:30 #193
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89207159
oew caroline m'n moeder heeft een tof hondje ooit gemaakt...maar we kunnen nergens meer het patroon terug vinden :S

Heeft iemand hier misschien een gratis haakpatroon van Kikker van Max Velthuijs?
pi_89216370
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Ja zou niet best zijn als je het dan vergeten was :)
Maar zo zie je maar weer hoeveel parate kennis iedereen "gewoon" op zak heeft over dingen waar anderen nog nooit van gehoord hebben.

Knuffels zijn inderdaad erg duur. Misschien moet ik eens op zoek naar een patroon van een knuffelhondje.
(Waag het eens te zeggen dat ik daar te groot voor ben ~O> )
Op Ravelry staan een paar hele schattige als je op doggy zoekt O+
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:25:33 #195
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89216772
Kirsten ik dacht dat je me blij had gemaakt met de engelse naam van kikker van Max velthuijs, maar het ging over de hond van caroline ;) als je gewoon op Dog zoekt vind je er meer he ;)

ouders zijn al weg, vriend komt ergens vandaag (geen idee wanneer) dus tot die tijd mag ik nu lekker GSjes haken! :D:D
pi_89216796
Nou, toen ik tien euro vroeg voor een kei toffe cactus - al zeg ik het zelf- met alles erop en eraan, vond iedereen dat knalduur. Was veel netter en stukken bewerkelijker dan dat eendje. Dus het verbaast me dat het met een labeltje 'handgemaakt' en in een 'echte' winkel plots wel geaccepteerd wordt,.
pi_89216818
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 09:25 schreef EsseEi het volgende:
Kirsten ik dacht dat je me blij had gemaakt met de engelse naam van kikker van Max velthuijs, maar het ging over de hond van caroline ;) als je gewoon op Dog zoekt vind je er meer he ;)

ouders zijn al weg, vriend komt ergens vandaag (geen idee wanneer) dus tot die tijd mag ik nu lekker GSjes haken! :D:D
Kikker is volgens mij gewoon Frog... Als je teminste op Frog max Velthuijs googled vind je allemaal boeken ervan op Amazon!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 27 november 2010 @ 10:45:44 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89217901
Ik heb idd een patroon van ravelry gezocht met frog, maar of die van max erbij zit...
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:47:35 #199
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89217935
Nee zit er niet bij op Ravelry :( heb 'm wel op marktplaats zien staan voor 1,50 ofzo ;) maar ik dacht als iemand er hier 1 gratis heeft.... (had ook wel dingen op ander forum gezien maar dat waren allemaal oude posts dus gaat toch niemand meer op reageren enzo...).

Of ik ga zelf iets combineren met de ravelry dingen enzo :)
pi_89218971
even een vraagje..
Ik ben ook met deze luchtballon bezig:

Nu heb ik de ballon al af (zal nog even een fotootje maken),
en ik had het mandje ook al af, maar die is nu weer uit elkaar,
want ik kreeg opeens het idee om er een muziekdoosje in te doen.
Nu past ie ook precies in het mandje (alleen de ring kon er niet door, daarom weer uit elkaar)
Maar ik vind het niet mooi om het mandje dicht te haken, dus wil het laten lijken alsof het echt een open bakje is, maar er moet natuurlijk wel iets over het muziekdoosje..
hebben jullie ideeen hoe ik het bakje open kan laten, maar dta het muziekdoosje toch weggewerkt is?
(hoop dat jullie mijn idee snappen, is beetje lastig uit te leggen :P )

[ Bericht 4% gewijzigd door pep88 op 27-11-2010 11:54:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')