Van mij mag je, ben wel benieuwd wie je denkt dat ik benquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik moet nog even hard over cadeautjes nadenken hoor, ik ben ook al jarig in december![]()
Ik heb wel een vermoeden wie je bent, mag ik het hier zeggen?
Arme pootloze Pracer!quote:Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef Prancer het volgende:
[..]
Wat zijn mannen toch weer naar.
Maar gelukkig heeft deze santa jou dit jaar.
Ik zet de trommel op mijn lijst, kijken of er een leuke is afgeprijst.
Cadeautjes heb ik nog steeds niet kunnen kopen, het is hier ook zo druk..de rendieren hebben al hun poten eraf gelopen.
Maar wees niet bang, alles komt op tijd, als de kerstman iets hoog in t vaandel heeft, dan is het wel vlijt.
Ook al laat ik niet zoveel van mij horen, mijn presentjes zullen je werkelijkwaar bekoren.
ajuus.
ik ben druk aan het puzzelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:10 schreef SantaSimmu het volgende:
[..]
Heb je al een idee wie ik ben?
![]()
ik heb n.a.v dit weer trouwens nog wel een kadosuggestie: iets om ravi's beentje warm te houden in de doekquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:10 schreef SantaSimmu het volgende:
[..]
Heb je al een idee wie ik ben?
![]()
mag het gehaakt zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb n.a.v dit weer trouwens nog wel een kadosuggestie: iets om ravi's beentje warm te houden in de doek
Die post bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Zuster87 het volgende:
Een pakketje folders en de sale-aankondiging van de H&M zaten erin.
Ik weet het, je bent Huup!
Ja hoor, daar sta ik inquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Zuster87 het volgende:
Spannend!![]()
Santa bent u trouwens in 'de lijst der deelnemers' te vinden? Ivm met het opstartprobleempje. Of moet ik daar helemaal niet zoeken?
Argh!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef TwinkleTwinklyTwinkleSant het volgende:
[..]
Echt?
Wat is het dan nog lang wachten tot 23 december he?
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:32 schreef SanTan het volgende:
Dag Tan, je moet niet schrikken morgen
Als de postbode jou wat komt bezorgen!
Voor al je kinders zit er wat in
En voor jou ook vast een begin
De pakjes voor jezelf mogen natuurlijk nog niet open
Daar mag je nog even naar kijken, denken, hopen...Whoei!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk leuk leuk.
Dus als ik het goed begrijp mogen de pakjes voor de kindertjes open? Oooooohhhh![]()
Ik ben verdachtquote:Op woensdag 1 december 2010 07:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Argh!![]()
Ik verdenk Sonnetje trouwens ook, maar Orea meer
Zul je zien dat ik helemaal verkeerd zit
Je weet toch wel dat het standaard is dat je ook mij een pakketje stuurt he?quote:
en ik heb jou!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:21 schreef trui het volgende:
en josh, ik heb jou! dan weet je dat ook vast!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |