abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89050618
We gaan het toilet en de badkamer hier in huis aanpakken. Nu zijn we bij verschillende showrooms geweest, maar zijn toch erg geschrokken van de prijzen van het sanitair daar. Als je dezelfde spullen online vergelijkt zit daar soms wel een verschil van 30%-50% tussen. Vandaar dat we hebben besloten om alles online te bestellen. We kwamen via via bij badkamerconcurrent uit, deze shop is voor de spullen die wij willen het goedkoopst.

Maar aangezien het hier niet gaat over een paar tientjes gaat, zijn we toch een beetje huiverig. We vroegen ons af of er hier mensen zitten die goede ervaringen hebben met dit bedrijf? Hoe verliep de levering en de after-sale? Waren de artikelen compleet? Wordt alles goed verpakt geleverd? Zijn het echt A-merken? En kun je artikelen makkelijk retourneren? Op hun site staat wel een aantal recensies, maar die zouden ze net zo makkelijk zelf kunnen hebben geschreven.. Vandaar dat we benieuwd zijn naar ervaringen van anderen.
pi_89050671
Zijn ze bij een brancheorganisatie aangesloten?
Wat staat er in hun algemene voorwaarden?
dag
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:01:59 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89058267
Er zijn diverse zaken waar je voor een relatief lage prijs je spullen kunt uitzoeken en ophalen, scheelt toch een aanzienlijk deel in de prijs.

Zo heb ik ooit bijv alles voor een badkamer gehaald bij MegaDump Dalen, van hun website hoef je echt niets te verwachten, maar als je er bent is er ruime keus en altijd wel iets wat je aanspreekt. Opmerkelijk is wel dat alleen de duurdere zaken daar op de website staan :) Ze hebben een veel ruimer assortiment
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89058854
Mijn ervaring is juist dat het heel verschillend is met wie de goedkoopste is.
Zo komen de spullen voor mijn badkamer bij verschillende zaken vandaan, waaronder:
Sanikoop, Sanidump, Sanidirect, Badkamerdiscount en diverse groothandels zoals wasco en de tu.
Wij wisten wat we wilden hebben en zodoende heb ik dus niet per winkel maar per artikel gezocht.
Waar mogelijk over de prijs onderhandeld, zeker bij Sanidump is het wat gemakkelijker om wat van de prijs te krijgen alhoewel Sanidirect ook mee ging met diverse prijzen.

Wij hebben echter alleen de merken gekocht en geen merkloze of huismerken.
pi_89061276
Ga je naar duitsland scheelt het weer 30 a 50 % ;)
Rij door naar Polen scheelt het nog eens 30 a 50% tov duitsland :D

Dus als je mooie badkamer wil met dure spullen huur een pool voor vertalen en een grote bus
pi_89063548
Heb je daar naar de prijzen op de kaartjes gekeken? Dat zijn namelijk de adviesprijzen, daar kun je nog over onderhandelen. En flink ook.
Da gao nie nou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')