abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 15:36:22 #51
88815 The_Emotion
98.3
pi_89835121
Volgende week is ze dan eindelijk hier :D
Na 9 maanden wachten
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_89837421
Veel plezier! :D
Smile Bigger!
The world needs it!
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 17:45:33 #53
88815 The_Emotion
98.3
pi_89839946
Dat gaat wel lukken :D
We gaan in ieder geval de kerstmarkten in Keulen op, een weekendje Parijs zit er in en er vallen hier een hoop dingen te zien ~:)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_89972331
Zo, de komende 2 dagen eerst nog in Belgiė voor werk en daarna kan ik zaterdag mijn lief weer ophalen en hebben we eerst een weekendje samen. :) Daarna 2,5 hectische week met werk en lange weekenden samen met mijn vriendin.

Als ik me hier weer meldt is het alweer bijna halverwege januari denk ik en dan is het jaar waarin we de procedure kunnen starten reeds begonnen.

Remqo, geniet ervan! Syr... voor jou komt het ook steeds dichterbij hé? Ik kan je 'dramatische' posting een half jaar(?) terug nog heel goed herinneren. Hoe gaat het nu? Kijk je uit naar januari?

Ook de rest: Fijne feestdagen allemaal! ~:) Ik hoop dat de meeste samen met hun vriend / vriendin (kunnen) zijn.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:18:54 #55
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_89979550
Wij zijn net terug uit Engeland en nu druk om weer alles bij elkaar te zoeken voor de wintersport. Drukke weken dus maar wel leuk.
Heb superveel zin in de wintersport want dat is de enige week per jaar dat meneer niet hoeft te werken *O* :P We vieren daar ook een beetje kerst, doen surprise met m'n ouders, zusje en stiefbroer die er ook bij zijn ~:)

Voor degenen die ook samen zijn de komende tijd: veel plezier en geniet ervan!
En voor degenen die nog even moeten wacht: hopelijk hebben jullie ondanks het gemis ook leuke feestdagen en gaat de tijd een beetje snel voorbij!
  donderdag 16 december 2010 @ 00:21:10 #56
328634 szeretlek
"how far can y get?"
pi_89985320
tsjaah, ik moet helaas nog wachten tot april, maar tis ook niet eenvoudig om naar ons lief klein nederland te komen....

veel plezier, maar zo te horen hoef ik dat niet eens te zeggen!
Het lot beslist, bij alles wat je doet. Ik geloof in voorbestemming, ben zo blij dat ik jou mocht ontmoeten. De band die ik met je heb, is zo onwijs sterk, dat hij meer dab 2000 km kan rekken. en ik weet 100% zeker dat wij deze km's kunnen overwinnne
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 december 2010 @ 01:06:33 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_89986392
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Alec690 het volgende:

Ook de rest: Fijne feestdagen allemaal! ~:) Ik hoop dat de meeste samen met hun vriend / vriendin (kunnen) zijn.
1e kerstdag arriveert ze op Schiphol, maar oudjaarsdag zie ik haar voor het eerst weer :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_89991535
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef szeretlek het volgende:
tsjaah, ik moet helaas nog wachten tot april, maar tis ook niet eenvoudig om naar ons lief klein nederland te komen....

veel plezier, maar zo te horen hoef ik dat niet eens te zeggen!
Hetzelfde hier: eind maart/ begin april
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 16 december 2010 @ 13:25:02 #59
328634 szeretlek
"how far can y get?"
pi_89996372
waar wonen jullie liefdes?
Het lot beslist, bij alles wat je doet. Ik geloof in voorbestemming, ben zo blij dat ik jou mocht ontmoeten. De band die ik met je heb, is zo onwijs sterk, dat hij meer dab 2000 km kan rekken. en ik weet 100% zeker dat wij deze km's kunnen overwinnne
pi_89997377
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:25 schreef szeretlek het volgende:
Mijne Singapore maar gaat studeren in Duitsland
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:07:43 #61
328634 szeretlek
"how far can y get?"
pi_90067335
singapore, licht ook niet om de hoek!
wel top dat hij in duitsland gaat studeren, das al een stuk dichterbij

hoeveel km woont hij van je weg?
pi_90077483
Mijn vriendin = nogmaals in Thailand (en ik ook nu) en ik heb 4 dagen geleden -in haar provincie- familie en vriedenbezoek gehad. Dat was erg de moeite waard en nu ben ik weer in Chiang Mai. Haar moeder woont in Nakhorn Pathom (vlakbij Bangkok). Een erg lieve vrouw haar moeder :) (Y)

[ Bericht 1% gewijzigd door Flammie op 18-12-2010 06:10:00 ]
pi_90139855
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef szeretlek het volgende:
singapore, licht ook niet om de hoek!
wel top dat hij in duitsland gaat studeren, das al een stuk dichterbij

hoeveel km woont hij van je weg?
Het is een zij ;)
pi_90144832
Nog 1 maandje wachten! En dan is het voorbij *O*
Dan zit het halfjaar erop en komt meneer terug van Zweden!! O+
Smile Bigger!
The world needs it!
  zondag 19 december 2010 @ 22:16:18 #65
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_90148371
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:25 schreef szeretlek het volgende:
Suriname

Plannen gewijzigd ik ga zelf naar hem toe, moet dan wel iets langer wachten (Mei) maar dan blijf ik lekker lang in Su 2 en een halve maand, eindelijk :D
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_90151558
over 8 dagen naar mijn meisje in Venezuela *O*
oud&nieuw op het strand :P
nieuwjaarduik zonder Unox :+
  maandag 20 december 2010 @ 15:34:06 #67
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_90180026
Nog 4 nachtjes en dan is ze hier voor 4 dagen, daarna komt ze weer langs op de 31e en 2e weer weg. Heb een ticket voor haar gekocht. Daarna zien we elkaar in februari voor 5 dagen op een heel mooi vakantieoord.

1e Kerst samen, en 1e Oud en Nieuw samen. Dat zijn herinneringen, dan wil je niet over de telefoon elkaar gelukkig nieuwjaar wensen. Lekker met zn tweeen, de rest is niet belangrijk.
No bad soldiers under a good leader
pi_90181336
Mijn vriendin moet werken @ nieuwjaarsavond :(

*Ze is een nurse van beroep :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 december 2010 @ 16:11:36 #69
284411 crew  heywoodu
pi_90293933
Vrijdagavond vertrekt ze uit Brasilia, zaterdag komt ze aan op Schiphol, en oudjaarsdag zien we elkaar weer *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Misschien zelfs volgende week al een keer *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 december 2010 @ 21:09:32 #70
284411 crew  heywoodu
pi_90410383
Over een uur vertrekt haar vliegtuig *O*
  zaterdag 25 december 2010 @ 03:27:12 #71
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_90424059
Ik wilde hier ook maar eens gaan posten! Ik heb namelijk al geruimere tijd intensief contact met een vrouw die op de Malediven woont, en we willen elkaar echt graag ontmoeten -- en meer ook.

We zijn erachter gekomen dat we prima bij elkaar passen en hetzelfde in het leven staan en dat er een aantrekkingskracht is en dergelijke. Nu is er wel een leeftijdsverschil (ik 37, zij 27), maar dat deert ons beiden niet en wat ook voor haar pleit is dat ze atheist is, wat op de islamitische Malediven eigenlijk verboden is. Maar haar vader maakte voorheen deel uit van de regering, dus is ze vrijer opgevoed.

Nu zijn er nog wel wat mitsen en maren. Ze woont op het hoofdeiland Male, wat he-le-maal vol is gebouwd.. 100.000 man op 5 km2, het schijnt een claustrofobische toestand te zijn met de nodige privacy issues. Daarom ziet ze er geen toekomst, iedereen kent elkaar en ze wordt er langzaam gek eigenlijk, ook door de mullahs en de uitzichtloosheid.

Verder ben ik helemaal niet vermogend, maar door een eenmalige meevaller zit het er misschien wel in dat ik mijn vliegticket van 700+ euro wel rondkrijg (vlucht van 11 uur -- of via Moskou, of Emiraten, of via Milaan, of Sri Lanka). Zij wilde dan wel graag (met mijn instemming) met mij weer terugvliegen, om op een 3 maanden visum te zien hoe het haar hier zou bevallen.

Ik heb me er echt van vergewist uitvoerig dat haar intenties zuiver zijn en dat ik niet een uitweg of springplank ben, we spreken alles goed door steeds. We praten via MSN en webcam (4 uur tijdsverschil), wat ook wel eens voor rusteloosheid of irritatie zorgt.

Zo is zij erg sociaal ingesteld, omdat ze daar met zijn allen op een kluitje zitten, wat ik prima vind. Maar terwijl zij vaker met mannelijke vrienden af spreekt om er even uit te zijn, kan zij het niet goed hebben als ik heel spaarzaam hetzelfde doe. Ik ben echt heel erg op mezelf, maar zij is jaloerser dan ik en in het verleden vaker bedrogen door mannen.

Ik hoop in ieder geval dat het ervan komt, van de ontmoeting en terugreis samen, in April of Mei en dat het niet voorheen spaak loopt of toch uiteindelijk een local er met haar vandoor gaat. Ze is eigenlijk wel mijn droomvrouw, mooi en wereldwijs, met een goed karakter. Ik merk wel dat ik nu gestresster in het leven sta en moeilijker van dingen kan genieten, ook door de onzekerheid en het avontuur.

Ik heb in het verleden samengewoond met een Finse, maar dat was allemaal dicht bij huis, met goede regelingen. Eigenlijk niet te vergelijken.
pi_90429298
Pfff, ik heb hele grote twijfels. Ik kon deze kerst niet naar Amerika gaan, omdat ik mijn moeder moest helpen met haar winkel en ze ligt nu ook in het ziekenhuis, dus ik ben allang blij dat ik niet ben gegaan anders had ik nu toch liever thuis willen zijn.

3 weken geleden hebben we een stevig gesprek gehad, omdat ik gewoon het idee krijg dat het hem allemaal niet interesseert. In mei is hij (hopelijk) klaar met studeren en dan was ook het plan dat hij naar Europa zou komen en dat we dan wat zouden gaan rondreizen.

In de 2.5 jaar dat ik nu een relatie heb is hij nog nooit hier geweest en hij wil ook niet teveel praten over de toekomst, omdat hij eerst zijn studie wil afronden enz. Maar het wordt gewoon heel moeilijk om op korte termijn dichter bij elkaar te wonen. Als hij hierheen zou willen komen wordt het heel moeilijk om een baan te vinden, omdat hij (nog) geen woord Nederlands praat en ook nog niet echt werkervaring heeft. Ik begin nu net aan mijn studie, waardoor ik de komende 4 jaar nog wel in Nederland moet blijven, want studeren in Amerika is gewoon onbetaalbaar.

Maar op zich is dit allemaal nog niet het grootste probleem, want de relatie loopt ook niet echt lekker de laatste tijd, het voelt ook nog nauwelijks als een relatie. Ik heb heel veel geduld met hem gehad (hij is erg depressief geweest na zijn laatste relatie, dus had/heeft een beetje bindingsangst geloof ik of wat het ook is :')), maar als hij na 2.5 jaar mij nog nooit heeft verteld ''I love you'' irl (alleen via msn omdat ik er een keer over heb geklaagd en toch wel eens opheldering wou hebben, hij beweert dat hij zielsveel van mij houd) of dat hij hoort dat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en hij maar 1x in 5 dagen heeft gevraagd hoe het met mij of mijn moeder gaat word ik het toch wel spuugzat. Mensen die ik misschien net 3 maanden ken lijken zich meer te interesseren in mij dan hij dat doet. En het is niet dat we nooit praten ofzo, we hebben dagelijks contact.

En er zijn gewoon nog zoveel meer voorbeelden van dingen die ik voor hem doe en wat ik nooit terugzie. Een aantal voorbeelden :

- Ik heb al jaren de droom om eens naar New York te gaan, hij woont ~2.5 uur rijden vanaf New York en ik ben hele zomers bij hem geweest voor 2-3 maanden, maar hij heeft nog nooit de moeite genomen om mij daar naartoe te nemen. Terwijl toen de bedoeling was dat hij hierheen zou komen afgelopen zomer (ging onverwachts niet door, niet zijn schuld verder) had ik al kaartjes gekocht voor een festival waar zijn favoriete band kwam en was al van alles aan het uitzoeken om hem naar plaatsen in Europa waar hij graag heen wil mee te nemen als verrassing.

- Ik stuur hem een kaartje op zijn verjaardag, zelf nog nooit een teruggekregen

- Ik stuur cadeautjes naar hem toe en nu ook voor kerst heb ik hem een grote doos met allemaal Nederlands eten toegestuurd (stroopwafels, snoepgoed van sinterklaas, hagelslag, drop, kerststol enz.) En ik heb ook steeds wat kleins meegenomen voor hem als ik daarheen ging, maar nog NOOIT een cadeautje gekregen van hem. En het is niet zo dat hij een vrek is of wat dan ook, want hij betaald vaak veel voor mij als ik daar ben (en zo hebben we dat ook afgesproken, omdat ik de tickets betaal steeds).

Deze dingen heb ik ook tegen hem gezegd 3 weken geleden en gevraagd WAAROM NIET? En als antwoord kreeg ik eerst ''I dont know'' en na wat doorvragen was het ''lack of energy''. En ik heb hem ook heel duidelijk gevraagd of hij nog wel interesse in mij heeft en hij mij nog wel leuk vind en daarbij was het antwoord : Ja.

Ik vind zelf dat ik écht niet om veel vraag, Het is dan wel mijn eerste serieuze relatie, maar dit soort dingen vind ik heeeeel erg standaard in een gewone relatie.

Sorry voor de lap tekst :')
pi_90531397
Woehoew!

Vandaag 2 jaar samen O+

Helaas is hij niet hier. Maar over 4 weken is hij definitief terug! *O* Dat is al een veel leuker en beter cadeau!
Smile Bigger!
The world needs it!
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:53:56 #74
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_90545177
Kerst samen gevierd en dat was fantastich.

Zij vindt dat mensen best kunnen trouwen na elkaar een korte periode gekend te hebben. Je hoeft niet per se eerst 2-3 jaar samen te zijn. Soms weet je het gewoon.

Wat vinden jullie daarvan? Ik ben een jaar verloofd geweest vroeger en ben het met haar eens. Wat goed is komt snel.

Ik ben echt helemaal gek op haar, en het is niet alleen de verliefdheid, maar ik hou echt van haar (heb ik nog niet tegen haar gezegd).

Ik heb een ticket voor haar gekocht en met O&N is ze hier voor 2 dagen. Daarna vlieg ik haar weer over mid januari voor een weekendje, en 2 weken later zitten we in Thailand samen.
No bad soldiers under a good leader
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:00:52 #75
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90545457
Wij zijn weer terug van wintersport. Was super leuk en lekker sneeuwig :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef Rbhp het volgende:
Kerst samen gevierd en dat was fantastich.

Zij vindt dat mensen best kunnen trouwen na elkaar een korte periode gekend te hebben. Je hoeft niet per se eerst 2-3 jaar samen te zijn. Soms weet je het gewoon.

Wat vinden jullie daarvan? Ik ben een jaar verloofd geweest vroeger en ben het met haar eens. Wat goed is komt snel.

Ik ben echt helemaal gek op haar, en het is niet alleen de verliefdheid, maar ik hou echt van haar (heb ik nog niet tegen haar gezegd).

Ik heb een ticket voor haar gekocht en met O&N is ze hier voor 2 dagen. Daarna vlieg ik haar weer over mid januari voor een weekendje, en 2 weken later zitten we in Thailand samen.
Leuk dat het zo goed gaat! :)

Ben het er wel mee eens dat er niet een bepaalde tijd samen zijn aan een verloving/trouwen vooraf hoeft te gaan. Het enige wat ik er voor mezelf wel aan vooraf wil zien gaan is samenwonen, aangezien je elkaar dan eigenlijk pas echt goed leert kennen. Is ook zo lullig als je gaat trouwen, dan samenwonen, en dat dan blijkt dat het toch niet werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')