abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:01:50 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_89177927
In ieder geval goed om te zien dat de sneeuw en de harde wind er al twee dagen consistent in blijft zitten. Kunnen twee mooie dagen worden
pi_89177993
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Blik het volgende:
In ieder geval goed om te zien dat de sneeuw en de harde wind er al twee dagen consistent in blijft zitten. Kunnen twee mooie dagen worden
En GFS en ECMWF zitten goed op 1 lijn.
pi_89178743
Jan Visser

KNMI

Piet Paulusma
pi_89179134
wow

sinterklaas is gewoon koning winter geworden ;)
pi_89182936
15-daagse + maandverwachting voor de Bommelerwaard eo

Weer of geen weer, altijd actueel www.onweer-online.nl
pi_89184856
2 December ziet er wel serieus uit trouwens, als dat nog verder naar beneden doorschiet, wauwie.

Niet dus. Lezen is ook een vak.

[ Bericht 25% gewijzigd door Jorian29 op 26-11-2010 16:38:51 ]
pi_89191076
GFS laat geen storm en sneeuw meer zien voor dinsdag/woensdag. :+
GFS geeft nu wel veel scherpere kou.

Even kijken wat de pluim gaat doen vanavond en de nieuw run van GFS.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2010 19:07:38 ]
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:15:48 #108
62913 Blik
The one and Only!
pi_89191842
een winterprik zonder sneeuw vind ik echt niet boeiend. Worden alleen de stookkosten hoger van, meer niet
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:18:25 #109
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89191966
-3.8 hiero. :D (Westervoort)

[ Bericht 5% gewijzigd door tomaat52 op 26-11-2010 19:31:49 (Plaatsnaam toegevoegd.) ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_89192282
Hier -2 (harlingen)
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:51:32 #111
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_89197664
-3 In Nijverdal (OV)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_89202584
Rijnsburg: Rond het vriespunt + sneeuw!
  zaterdag 27 november 2010 @ 01:24:39 #113
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_89213482
de nieuwste sneeuwkaarten zijn wel weer beter :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_89213494
-4,7 in de kop van Drenthe en het is hier wit.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:24:30 #115
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_89216755
De depressie bevat zachte en zeer vochtige lucht. Op haar reis van Portugal naar Noord-Frankrijk koelt de lucht echter steeds verder af waardoor de neerslag geleidelijk overgaat in sneeuw. Bovendien neemt de luchtdruk ten noorden van Nederland dinsdag toe. Bij een groter luchtdrukverschil gaat het harder waaien en dat is dan ook wat we dinsdag als eerste gaan merken. We worden wakker met -3 tot -6 graden op de thermometer en met windkracht 4 of 5. De windchill ligt dan tussen -10 en 13 graden. De rest van de dag blijft het zeer koud want het kwik blijft onder 0 terwijl de wind in kracht toeneemt.

De neerslagpiek van dinsdag op woensdag valt samen met de windpiek. Een gevaarlijke combinatie.De grote vraag is of er neerslag gaat vallen en hoeveel. Diverse weermodellen komen nu uit op 4 tot 8 cm sneeuw op uitgebreide schaal. In dat geval trekt de depressie van Noord-Frankrijk naar Nederland of West-Duitsland. Sneeuwval in combinatie met veel wind kan voor sneeuwjacht taferelen zorgen en dus de vorming van sneeuwduinen. Het is nu nog te vroeg om hier met grote zekerheid rekening mee te houden, maar het is wel goed om te beseffen dat het een reële mogelijkheid is.

Andere mogelijkheden zijn dat het lagedrukgebied via Frankrijk naar Engeland trekt. De sneeuwval gaat dan over in ijzel, nog steeds bij temperaturen onder nul en veel wind. Ook dat kan grootschalig voor problemen zorgen.

De derde optie is dat het lagedrukgebied niet via Frankrijk naar Nederland of West-Duitsland trekt, maar naar Zuid-Duitsland. In dat geval lopen we de meeste neerslag en dus de grootste problemen mis. Het blijft wel een ijzig koude dag.

Al met al nog veel onzekerheden, waarbij de uiteindelijke impact van het lagedrukgebied grote gevolgen kan hebben. Op dit moment schat Weerplaza de kans op het scenario met sneeuw/veel wind op 50%, sneeuw/ijzel/veel wind op 20% en nauwelijks neerslag op 30%. De komende dagen blijven we het aandachtig volgen, maar pas maandag zullen we veel meer zekerheid hebben.
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_89216801
't is gedaan met de kou volgende week volgens knmi!
pi_89217319
Amstelveen sneeuw!
  FOK!fotograaf zaterdag 27 november 2010 @ 10:21:40 #118
148247 taxibabe
pi_89217464
In Eibergen sneeuwt het ook. Flinterdunne sneeuw wat nog niet echt blijft liggen, maar hé, t'is sneeuw.
pi_89217508
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 november 2010 09:27 schreef KonnieKipke het volgende:
't is gedaan met de kou volgende week volgens knmi!
Onzin natuurlijk!
Het KNMI kan daar ook nog niets over zeggen.... Het blijft in ieder geval tot volgende week zondag flink winters.... daarna zien we dan wel weer.
pi_89218133
Wat gedaan met de kou? KNMI gaat uit an Hirlam 00u, dan zou ik het zeggen. Maar nieuwe kaarten laten goede diepvries zien!! Hier de pluim

zaterdag 27 november 2010 @ 10:56:36 #121
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_89218159
de duitsers zeggen ;

Erst zum zweiten Adventswochenende hin deutet sich wieder Frostmilderung an. Ob sich dabei im Südwesten Tauwetter einstellen kann ist allerdings noch sehr ungewiss.
Never Stop Exploring!
pi_89218219
Hier een pluim voor West-Gelderland

pi_89218276
@meteo-online: dat zijn de betere pluimen!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_89218538
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:01 schreef pietkanarie het volgende:
@meteo-online: dat zijn de betere pluimen!
Zijn wel voor het westelijk deel van Gelderland, ook maar even de neerslagpluim erbij...

pi_89221030
Even een paar foto's uit het bitter koude Groningen! ;)

:)
pi_89221202
Hier stelt de sneeuw niets voor (harlingen). Een paar minivlokjes.
Ondertussen ligt er wel al ijs op de ijsbaan.

Zo hard moet het elke nacht vriezen.
pi_89221426
Jan Visser

KNMI

Piet Paulusma

IJspluim
pi_89223208
lekker vaag allemaal

80-% kans dat er wordt overgegaan naar warmer weer volgens KNMI;

quote:
zaterdag 04 december tot en met zaterdag 11 december
80% kans op overgang naar minder koud weer met enkele buien of af en toe regen.
of enkele buien of regen...

dus... :P
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:56:28 #129
187700 Frambozenpudding
Bessensaus inbegrepen
pi_89223239
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:38 schreef horned_reaper het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie plaatjes ! :)

Beetje riskant op het ijs :o hoeveel cm is dat ongeveer?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 november 2010 @ 13:56:35 #130
862 Arcee
Look closer
pi_89223242
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:55 schreef ThaNetRunner het volgende:
80-% kans dat er wordt overgegaan naar warmer weer volgens KNMI;
Nog voor het echt begonnen is wordt al weer aangekondigd dat het is afgelopen.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:25:18 #131
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_89225878
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:38 schreef horned_reaper het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Is dat van dit jaar?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_89228627
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:25 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Is dat van dit jaar?
eehm jah.... dat was deze ochtend! ^^
pi_89229100
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:25 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Is dat van dit jaar?
Gisterochtend! Zo'n 5-6 centimeter *O* En het meeste ligt er nu nog 17.gif

101127_18642_sneeuw.jpg
pi_89229296
Dat het maar snel weer 25+ graden mag wezen ^O^
pi_89231039
Ik wil ook. Maar het is in ieder geval lekker koud.
pi_89232373
Vanaf woensdag een aantal dagen waarop de temperatuur niet boven de -5 uit komt. (GFS)
pi_89232608
quote:
Een markante hoogtetrog, waarvan de as zich uitstrekt van Noordwest-Siberië tot de wateren noordwest van Spanje en Portugal, drukt tijdens de eerste helft van volgende week een belangrijk stempel op het weergebeuren in onze streken. Aan de zuidkant van de hoogtetrog trekken storingen met de ver naar het zuiden weggedrukte straalstroom over Europa naar het noordoosten, aan de noordkant heerst hogedruk boven Noord-Europa. Tussen hogedruk en lagedruk transporteren oost- tot noordoostenwinden continentale vrieslucht naar ons land. Daarin vriest het s nachts licht tot matig en ook overdag slaagt het kwik er nauwelijks meer in om boven het vriespunt te geraken. Vooral woensdag en donderdag zijn koude (ijs)dagen. Op veel plaatsen wordt het dan niet warmer dan circa -2 graden.
Verder veroorzaakt een naar het noorden opdringend Alpenlaag (komend vanaf het Iberisch schiereiland) ook veel wind. De sneeuwkansen zijn, zoals het zich nu laat aanzien (), het grootst aan het eind van woensdag en donderdag. Ook maandag kan er sneeuw gaan vallen.

Na donderdag verandert de luchtdrukverdeling. Scandinavië krijgt te maken met lagedruk en ook de positie van de hoogtetrog en dan met name de as gaat veranderen. Het gevolg is een meer west- tot noordwestenwind en aanvoer van minder koude lucht. Op het westelijk deel van de Atlantische Oceaan weet zich echter een hoogterug te handhaven. Een zachte west(zuidwest)circulatie komt op de lange termijn dan ook niet op gang.
Jan Visser
pi_89237223
poeh, nou blijft het weer kouder

ze hebben echt geen idee de laatste dagen,

Ik geniet er wel van, alleen dat krabben hè, vermoeiend :p

Morgen eventjes mijn zomersproei opmaken en winter erin gooien :)
  zondag 28 november 2010 @ 02:09:19 #139
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_89246992
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:03 schreef aloa het volgende:
Vanaf woensdag een aantal dagen waarop de temperatuur niet boven de -5 uit komt. (GFS)
Diepvriessss :P
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_89249722
wow 3x misgeklikt....

[ Bericht 94% gewijzigd door ThaNetRunner op 28-11-2010 11:04:04 ]
pi_89249759
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:38 schreef ThaNetRunner het volgende:
Zo was een lekkere koude nacht,

KNMI geeft een leuk vooruitzicht :)
pi_89249764
<edit
pi_89249931
Nieuwe Pluim. Na 5 december wat minder koud?

pi_89250001
Morgen verkeersoverlast door veel sneeuw?

Morgen, of beter gezegd vannacht lijkt het dan eindelijk te gaan gebeuren. Zoals alle kaarten er nu voor staan krijgen we sneeuw, echter diverse modellen laten verschillende tijdstippen zien waarop het gaat vallen. Volgens een Duitse weersite moet het vannacht al gaan sneeuwen in het zuidoosten van het land en breidt verder uit over het gehele land gedurende de dag. Mocht dit echt zo zijn dan kunnen we te maken gaan krijgen met ernstige vertragingen. Zie hier het filmpje.

GFS laat voor morgen ook aardig wat sneeuwval zien, wat te zien is op dit gifje. Het weermodel ECMWF laat zien dat de neerslag eerst het zuidoosten van het land bereikt en daarna (met de middag) zich uitbreidt over het land. Echter het noorden van het land zal het naar alle waarschijnlijkheid droog gaan houden. De aantal centimeters sneeuw is moeilijk in te schatten, maar voorlopig moeten we wel rekening houden met 8-10 centimeter en mogelijk kan er lokaal meer gaan vallen, vooral het zuidoosten van Limburg, Brabant en Zeeland. Meteoalarm komt nu al aanzetten met code geel voor morgen. Kortom morgen valt er sneeuw, alleen het tijdstip waarop de sneeuw valt is nog niet zeker. GFS zegt de ergste sneeuw in de nachtelijke uren en in de ochtend terwijl ECMWF gaat voor overdag.

Als u de weg op moet, zorgt u er dan voor dat u er goed op voorbereid bent!!!

onweer-online
pi_89250067
Hm, ziet er goed uit
----&gt; Schumacher, je was een groot sportman! &lt;----
pi_89250171
Jan visser

Piet Paulusma

pi_89250427

Winter slaat volgende week hard toe

Koning winter is in het land en is niet van plan om onmiddellijk te vertrekken. Haal de dikke winterjassen, sjaals, mutsen en warme handschoenen volgende week maar uit de kast want het belooft bitter koud te worden. De thermometer zal in Vlaanderen tot min 7 dalen en in de Ardennen tot min 10. Vanaf woensdag valt er waarschijnlijk ook sneeuw.

Weervrouw Jill Peeters voorspelt de komende dagen een aantal ijsdagen. De sneeuwbuien over het hele land van vrijdagnacht waren pas een voorsmaakje. Toen viel vooral in West-Vlaanderen veel sneeuw, wat tot gladde wegen en verkeersongevallen leidde. Aan de kust waren gisterenochtend dan ook beelden te zien van een ondergesneeuwd strand.

En de komende dagen blijft het koud en zal het zelfs nog kouder worden. De winter is dit jaar dus vroeg in het land. De weercomputers hebben er zelfs problemen mee want "bij elke run ziet het weerbeeld er weer anders uit." Dat zegt Hugo Mathues van het weerstation Ransberg, dat waarnemingen doet voor het KMI. "De komende dagen zullen we de weersverwachting dan ook meermaals moeten evalueren."

Kans op sneeuw vanaf woensdag
Eerder was er hevige sneeuwval voorspeld voor dinsdag, maar dat lijkt er nu niet te komen. Er wordt wat lichte sneeuw verwacht in de Ardennen en een sneeuwbui die aan de kust van over zee binnendrijft, maar die zal niet voor overvloedige sneeuw zorgen. Het is wachten tot woensdag want dan neemt de kans op sneeuwval toe. Het kwik daalt in Vlaanderen tot min 7, maar door de toenemende oostenwind zal de gevoelstemperatuur een stuk lager liggen.

De wegenwachters houden zich alvast klaar voor automobilisten die morgenvroeg hun wagen niet aan de praat krijgen. Na een koud weekend is dat immers een traditie. (ka)

HLN (Belgie)
  zondag 28 november 2010 @ 11:44:48 #148
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_89250952
Volg het even niet meer de één zegt vanaf woensdag sneeuw. De ander (Telegraaf) verwacht morgen erg veel sneeuw.

Ik zie het allemaal wel, tot nu toe vind ik het een beetje opgeblazen allemaal. Er was afgelopen week ook een hoop voorspeld, amper iets gezien.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_89252020
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:44 schreef Razor21 het volgende:
Volg het even niet meer de één zegt vanaf woensdag sneeuw. De ander (Telegraaf) verwacht morgen erg veel sneeuw.

Ik zie het allemaal wel, tot nu toe vind ik het een beetje opgeblazen allemaal. Er was afgelopen week ook een hoop voorspeld, amper iets gezien.
Welkom bij weersverwachtingen ;)
  zondag 28 november 2010 @ 12:39:15 #150
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_89252395
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

Welkom bij weersverwachtingen ;)
Maar je bent toch met mij eens dat ze afgelopen week behoorlijk naast zaten? Elke keer een hoop blabla maar uiteindelijk niets.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_89252425
Vlak buiten Leeuwarden hebben de eersten al op ondergelopen land geschaatst.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_89252982
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Maar je bent toch met mij eens dat ze afgelopen week behoorlijk naast zaten? Elke keer een hoop blabla maar uiteindelijk niets.
Ben het daar zeker mee eens, maar hoe zullen we het brengen, alles is commercieel...

Maar ook de stromingen hoog in de lucht werken niet mee,

Het lage drukgebied wat voor onze kust lag bleef ook veel langer hangen dan ze hadden verwacht en uiteindelijk trok hij iets zuidelijker weg.

Wat mij wel verraste was dat ze in London last hadden van sneeuwval, want op de rader heb ik dat zeker gemist :s

Wat mij opvalt op de wereld satelliet, zo weinig bewolking;
http://www.sat24.nl/homepage.aspx?page=world
pi_89253416
quote:

[..]

Hoezo blablabla?

Hier ligt al 4 dagen sneeuw, en de eerste ijsbanen gaan al open.....
  zondag 28 november 2010 @ 13:16:30 #154
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_89253653
quote:

[..]

5 cm sneeuw in de tuin: check
vrijdagavond was het hier -9: check

Normaal klopt de weersverwachting nooit voor Groningen, nu per ongeluk wel ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door detulp050 op 28-11-2010 13:25:27 ]
pi_89256715
Morgen zal de eerste marathon op Natuurijs worden gehouden in Noordlaren :)
pi_89256795
Nog geen sneeuw gehad in Assendelft (Zaanstreek). De laatste dagen werp ik iedere ochtend vol verwachting de gordijnen open, maar tot nu toe dus nog geen sneeuw. Maar ik heb goede hoop, en anders zoek ik het zelf wel op :)
Liej
pi_89257008
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 14:45 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen zal de eerste marathon op Natuurijs worden gehouden in Noordlaren :)
*O* Da's vlakbij mijn woonplaats.
pi_89257842
Eerste ijspret in Noord-Nederland

In Noordlaren is sinds 13.00 uur de natuurijsbaan open. Het is voor het eerst dat de ijsbaan op de grens van Groningen en Drenthe zo vroeg in het seizoen open is.

Noordlaren wil morgenavond of dinsdag al de eerste marathon op natuurijs houden. Haaksbergen is ook in de race en kijkt vanavond hoe het ijs erbij ligt. Beide ijsverenigingen hebben goede hoop omdat het komende nacht flink gaat vriezen.

Vorig jaar had Haaksbergen de primeur, maar dat was pas half december. Ook het Drentse Veenoord vecht jaarlijks om de primeur.

Friesland
Vanmorgen werd ook al geschaatst in de Ryptsjerkerpolder bij Leeuwarden. Natuurbeschermingsvereniging It Fryske Gea had het gebied eind oktober al onder water gezet in afwachting van de vrieskou.

Het ijs is daar echter op plaatsen nog onbetrouwbaar, omdat de polder doorkruist wordt door diepere sloten en vaarten, waar het ijs minder dik is. Toch waren er vanmorgen al een tiental schaatsers te vinden, waaronder Jochem de Vries en Leo Schuil. Zij waren vorig jaar ook de eersten die het ijs bij Leeuwarden op durfden.

Het Friese waterschap heeft de gemalen stilgelegd waardoor de kans groot wordt dat ook elders kan worden geschaatst.

'Niet stampen'
Weerman Erwin Kroll hoopt dat later deze week ook mensen in de rest van Nederland de ijzers onder kunnen binden. "Behalve in de westelijke kustprovincies, waar het nog heel zacht is, kan er vast op heel veel plekken geschaatst worden."

Maar, waarschuwt hij, "na een weekje vorst moet je natuurlijk niet midden op de Loosdrechtse Plassen gaan staan stampen."

NOS
pi_89263370
Het loopt ook nog niet storm op marktplaats met de schaatsen.

Heb ik mooi een paar voor zeer zacht prijsje...
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zondag 28 november 2010 @ 18:13:39 #160
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89263551
Verdomme zeg, nog steeds geen sneeuw. :(
pi_89275129
De nieuwe pluim. Bijna 7 ijsdagen achter elkaar

zondag 28 november 2010 @ 21:57:24 #162
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_89275470
GRUWELIJK HARDE PLUIM! :D :D :D
pi_89275672
quote:
18s.gif Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef tomaat52 het volgende:
Verdomme zeg, nog steeds geen sneeuw. :(
Sneeuw moet je in de bergen hebben, waar je met een lift naar boven kan en met de zwaartekracht weer naar beneden.

Hier hebben we helder vriesweer nodig om ons op smalle ijzertjes over ijs voort te bewegen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_89275998
Laat de sneeuw maar komen.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_89276429
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Temlin het volgende:
Laat de sneeuw maar komen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_89276549
Komt geen sneeuw meer maar wel kou . Elfstedentocht voor de jaarwisseling ! *O*
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89276610
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
Komt geen sneeuw meer maar wel kou . Elfstedentocht voor de jaarwisseling ! *O*
Ik hoop met je mee *O*

De vergeten winter van december 33

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2010 22:16:35 ]
pi_89276868
De 15 daagse pluim

zondag 28 november 2010 @ 22:29:06 #169
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89277413
hel wat is het koud buiten
waar komt die kou vandaan? wind komt toch uit het zuiden?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89278224
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Outlined het volgende:
hel wat is het koud buiten
Nee, ONO.
  zondag 28 november 2010 @ 22:41:46 #171
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_89278280
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Outlined het volgende:

Oja?

__

___

En al kwam de wind uit het zuiden, het is overal in Europa koud.
  zondag 28 november 2010 @ 22:47:12 #172
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89278698
ah, I see, verklaart alles. En hoelang blijft die wind uit die hoek waaien?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89279057
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef Outlined het volgende:
ah, I see, verklaart alles. En hoelang blijft die wind uit die hoek waaien?
Sowieso tot vrijdag.
pi_89279814
Dat gebied boven NO Frankrijk begint goed te activeren zeg, laat maar komen :P
  zondag 28 november 2010 @ 23:10:22 #175
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_89280054
Zondag dus dooi...dat is nog een week maar de kans is wel aannemelijk dat het dan in elk geval een aanval gaat worden.
Never Stop Exploring!
pi_89286998
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:10 schreef INViCTuS het volgende:
Zondag dus dooi...dat is nog een week maar de kans is wel aannemelijk dat het dan in elk geval een aanval gaat worden.
Zondag kan nog wel eens gevaarlijk gaan worden, bevroren grond en neerslag in de vorm van regen. Het ziet er iig niet fris uit :( Maar goed de dooi lijkt vooralsnog zich maar te beperken tot 1 en misschien 2 dagen, daarna weer gewoon vorst volgens de nieuwe kaarten van ECMWF
pi_89287811
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 08:58 schreef meteo-online het volgende:

[..]

Zondag kan nog wel eens gevaarlijk gaan worden, bevroren grond en neerslag in de vorm van regen. Het ziet er iig niet fris uit :( Maar goed de dooi lijkt vooralsnog zich maar te beperken tot 1 en misschien 2 dagen, daarna weer gewoon vorst volgens de nieuwe kaarten van ECMWF
IJzel is echt waardeloos. Kans is inderdaad wel aanwezig, wordt flink wat neerslag verwacht zondag.
  maandag 29 november 2010 @ 10:04:03 #178
62913 Blik
The one and Only!
pi_89288281
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat gebied boven NO Frankrijk begint goed te activeren zeg, laat maar komen :P
De neerslag komt vanuit Duitsland ;)
pi_89288896
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:04 schreef Blik het volgende:

[..]

De neerslag komt vanuit Duitsland ;)
Ja dat blijkt nu inderdaad ;)
pi_89289185
Observatie-unit De Peel meldt miezersneeuw. :7
pi_89289284
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef lezzer het volgende:
Observatie-unit De Peel meldt miezersneeuw. :7
Ik zit iets west van je en hier is het nog grijs en "droog" ;)
pi_89289415
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik zit iets west van je en hier is het nog grijs en "droog" ;)
Het komt er aan! ^O^
pi_89289518
pi_89289727
Ja, ik zag op de radar ook nog niks. Maar ik zie het bewijs hier op straat liggen :D
pi_89289743
Hier nog steeds geen vlok sneeuw gehad .
Het is wel bizar koud .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 29 november 2010 @ 11:16:31 #186
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_89290437
Volgens de sneeuwradar rond 1700 uur een oranje vlek (sneeuw) boven Almere tot een uur of 9 hopen dat het klopt.
pi_89290645
Ik hoop dat Den Haag ook sneeuw gaat krijgen vandaag maar vrees weer het ergste:(!
Zonder wrijving geen glans
pi_89290674
  maandag 29 november 2010 @ 11:32:41 #189
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89290902
Godverdomme allez zeg, we hebben sneeuw! :) :) :)
  maandag 29 november 2010 @ 11:51:38 #190
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89291567
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hier nog steeds geen vlok sneeuw gehad .
Het is wel bizar koud .
Hier valt micro-sneeuw. :D
pi_89291680
Tilburg meld ook zeer lichte sneeuwval :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 29 november 2010 @ 11:55:26 #192
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89291714

Valt amper te zien op de foto, omdat baggergamera. -O-
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 11:55:53 #193
8781 crew  Frutsel
pi_89291732
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
Twente ook

Kan iemand die sneeuwbom van woensdag ff vooral richting Dordrecht sturen? En Twente uiteraard :P O-)
pi_89291755
Hier in Leiden net lichte motsneeuw, maar er is nu al niks meer van te zien :(
  maandag 29 november 2010 @ 11:57:13 #195
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_89291778
Assen heeft ook mini-sneeuw. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 29 november 2010 @ 11:59:59 #196
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89291893
Hier blijft alles liggen. *O*

Zo kan je het beter zien. :)
  maandag 29 november 2010 @ 12:01:38 #197
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_89291953
quote:
Beter dat het daar bij blijft
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 29 november 2010 @ 12:05:41 #198
293860 lipjes
Alleen van boven
  maandag 29 november 2010 @ 12:05:57 #199
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_89292082
quote:
Etten-leur daarnet ook :)
  maandag 29 november 2010 @ 12:16:19 #200
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_89292412
quote:
16s.gif Op maandag 29 november 2010 12:01 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Beter dat het daar bij blijft
Hoe kan je sneeuw haten? :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo