Hoi schatjequote:
Sorry lipjesvanboven!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
en wordt mijn fipo nog ingejat ook
Je heb het geproefd?quote:
Ach... je wil niet weten wat Lutte en ik uitspokenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
yay
nergens anders hoor anders wordt mijn dinnetje denk ik boos
En mijn boyfriend.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
yay
nergens anders hoor anders wordt mijn dinnetje denk ik boos
ja nu wel, vertel vertel maar niet te snel we schrijven meequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach... je wil niet weten wat Lutte en ik uitspoken
Hele kinky PM's sturen en CC weet ervanquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja nu wel, vertel vertel maar niet te snel we schrijven mee![]()
oehw nou nouquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hele kinky PM's sturen en CC weet ervan
Dat noemen we dus FOK!-PMtrionueckqseckqsquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat noemen we dus FOK!-PMtrionueckqseckqs
Ik ben sinterklaas nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef Michhas het volgende:
Leugens zijn het, LEUGENS!
Scandeer het van de daken medemensen, leugens, allemaal!
is mijn leven een leugenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef Michhas het volgende:
Leugens zijn het, LEUGENS!
Scandeer het van de daken medemensen, leugens, allemaal!
Lutje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat zou FOK! zijn zonder Lutte?Ik ben er net drie maanden, zo onvervangbaar zal ik niet zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul wel, want jij bent een bijna-modjequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er net drie maanden, zo onvervangbaar zal ik niet zijn!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat zou FOK! zijn zonder Lutte?Wat zou FOK! zijn zonder PD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna-modje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heul wel, want jij bent een bijna-modje
ja want jij word wel een modjequote:
Misschien. Ooit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja want jij word wel een modje
Jij wel.quote:
Dit dus en pics dan he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Keep licking them assholes Lutte, one day it'll pay off
Van Lutte als modje hoop ik dat je bedoeldquote:
Het inlikken laat ik aan HT over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Keep licking them assholes Lutte, one day it'll pay off
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Van Lutte als modje hoop ik dat je bedoeld
Hij is daar koning inquote:
gaat dat voor jou te ver?quote:
Je gedraagt je nu al als modjequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:47 schreef Lutte het volgende:
Zullen we hierbij het Lutte als modje onderwerp afsluiten?
Als jij een nieuw onderwerp oppertquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:47 schreef Lutte het volgende:
Zullen we hierbij het Lutte als modje onderwerp afsluiten?
Ja die leven op de Oostpoolquote:
Nee, op de westpool, faal!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja die leven op de Oostpool
Faalbeunhaas! Op de Zuidpool hoorquote:
Succesquote:
Geef hier. Dat is voorlopig genoeg.quote:
is wel volgeladen met cafeine hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geef hier. Dat is voorlopig genoeg.
Zij is er morgen weerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:16 schreef tdrone het volgende:
weet iemand waar NBT heen is eigenlijk?
Katten/poezen/kalfjesquote:
kattenquote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
katten
had er gisteren nog 1tje in mijn hand hangen.
lag eerst heel lief bij me te snorren, dus wil hem weer een aai over de kop geven. hangt die ineens in mijn hand
dus ik gelijk: godver tering hoeren kut tifus *%$#*^$(%#$)@_!#($ beest
terwijl ik met iemand aan de tel hing
Ik wel in ieder gevalquote:
Ja zonder CC wel jaquote:
Is het net die ene man die wel reageerde op je sollicitatiebriefquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
geeft ook wel een leuk effect aan de andere kant zo een scheldkannonade
Dat zou kut zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het net die ene man die wel reageerde op je sollicitatiebrief
vrij lulligquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het net die ene man die wel reageerde op je sollicitatiebrief
Ach die is dat ondertussen wel gewendquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
vrij lullig
of je vriendin die denkt dat je haar de tering inscheld
Ook een kopje vliegensoep?quote:
oke... hoezo datquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ach die is dat ondertussen wel gewend
Was maar een grapje, ik ben heel beschaafdquote:
Veel naakte vrouwenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef tdrone het volgende:
heb maar even (voor het eerst) mijn FB aangepast iemand nog tips?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit op stage dus dat moet dan wachten
quote:
quote:
Wat voor stage doe je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit op stage dus dat moet dan wachten
waarover ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:29 schreef ElmoFan het volgende:
amoi, eindelijk klaar met folders, nu een werkstuk maken
geloof ik nu niks meer vnaquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was maar een grapje, ik ben heel beschaafd![]()
ik hoef ook nog maar een klein deelquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
copy paste en klaar zou ik zeggen..
en als je nog neit genoeg hebt eerst ff vertalen
quote:
En dat sluit aan bij een studie informatica? Of wat studeer je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik onderzoek de informatiebeveiliging bij een zorginstelling
ik studeer bedrijfskundige informaticaquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dat sluit aan bij een studie informatica? Of wat studeer je?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik studeer bedrijfskundige informatica
Liep jij niet ook stage?
Een behoefte onderzoekquote:
En hoe vaak wil u dat per week meneer?quote:
Staat genoteerdquote:
zo'n 3 keer, het moet wel leuk blijven hequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En hoe vaak wil u dat per week meneer?
een slaafjequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Staat genoteerdVerder nog ergens behoefte aan?
Ik kan je PD aanbieden, die is er nu tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo'n 3 keer, het moet wel leuk blijven he
[..]
een slaafje
Ik ben alleen de slaaf van CCquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan je PD aanbieden, die is er nu toch
Ik wil ookquote:
haary potterquote:
Dit dus. Deel 7 is echt een heldenboekquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
haary pottervooral de boeken maar als je die vet vind wil je de films ook zien
dat wel maar ik vond bij de oude films dat het zo gehaast overkwam dus misschien is het wel goed dat ze er 2 makenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Harry Potter is echt uitgemolken nu
heb er niks meer mee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
haary pottervooral de boeken maar als je die vet vind wil je de films ook zien
quote:
Harry Potterquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
hoi schatje, lieverdje, poepie van me
Heyquote:
mij?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat staat vast! Jou mis ik altijd, zelfs al ben je er
Dat wil ik niet met 100% zekerheid zeggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik er ben leeft het altijd!
Nee, maar ik welquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat wil ik niet met 100% zekerheid zeggen
Hij heeft net een burrito op, en straks gaat hij kip en aardappelen en mais etenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
En wat gaat onze keizer HT zodadelijk eten?
Lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij heeft net een burrito op, en straks gaat hij kip en aardappelen en mais eten
Zelfkastijding?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
LekkerIk ga zodadelijk zuurkool met worst eten
Ja.quote:
Kloptquote:
"Shit! Straks gaat mijn Zwarte Pieten topic weg, dan kan ik alles opnieuw typenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
KloptEn wat dacht je toen?
Arme jijquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
"Shit! Straks gaat mijn Zwarte Pieten topic weg, dan kan ik alles opnieuw typen"
Nee toch?quote:
Schattigquote:
Dus ik moet nu onder de indruk zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ñu weet je ook met wie je de hele tijd ruzie maakte
Waar denk je dat die "quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dus ik moet nu onder de indruk zijn?
Ja je weet maar nooit he. De 'quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar denk je dat die "" voor staat
Bij mij alleen maar te pasquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit he. De '' wordt te pas en te onpas gebruikt
Surequote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je weet toch dat ál mijn posts berusten op de waarheid?
Al die 8.332 posts? Neuh...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is zo! Elke post van mij, ga het maar na
En nu weer eentje meer!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Al die 8.332 posts? Neuh...
KANKER IS EEN MOOIE ZIEKTE JONGEN!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Da's mooi! En ik heb mijn hoofd op FOK! gepost, en heb nu al spijt
En nu maar hopen dat hij dat krijgtquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:13 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
KANKER IS EEN MOOIE ZIEKTE JONGEN!!!
Nicequote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat hij dat krijgt
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk? Een beetje random posts posten?
Ga lekker naar ONZ.quote:
Dan doe je dat niet goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe vrienden maken
Dit is niet de manier.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe vrienden maken
Als ik eenmaal heb geoordeeld, kom je niet makkelijk van mijn mening af. Ik zie je al langer postenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Over een paar uur mogen jullie me wel
Mooiquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik eenmaal heb geoordeeld, kom je niet makkelijk van mijn mening af. Ik zie je al langer posten
Nee, dat merk ik meestal nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
MooiDan zie je toch ook dat ik het beste met FOK! voor heb
Ik hoop het niet! Straks komt SwJquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ooh we gaan nu deze SC verbaggeren?
' Hoi!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wie zou ik dan moeten zijn?
Ohhquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, dat merk ik meestal niet
Meestal iets over seks.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ohh
Welke dingen bespreken jullie hier dan?
Iets van hoe was de tandarts? of hoe was het op werk?
Over werk, maar ook over de tandarts en de groenteboer, school en televisie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ohh
Welke dingen bespreken jullie hier dan?
Iets van hoe was de tandarts? of hoe was het op werk?
Nee, wij vonden dit topic geschikter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
HOI
Over Sex praten kun je toch beter in SEX doen?
Wat is jouw favoriete gerecht dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over werk, maar ook over de tandarts en de groenteboer, school en televisie.En seks en relaties.
Ik doe dat allang niet meerquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik neem de boel niet meer serieus :")
Favoriete gerecht? Huum... Ik vind rijst met goulash heel lekker, en gebakken aardappels (piepers!) met wat sla en een vink ofzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete gerecht dan?
Wat is jouw favoriete fietsroute?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik neem de boel niet meer serieus
Die naar mijn graf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete fietsroute?
Hè? Bewijs?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zijn wereld is ingestort nu hij bewijs heeft dat ik niet AdvancedPower ben
Een ordinaire pizza met chorizo en groene peper kan er bij mij altijd in.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Favoriete gerecht? Huum... Ik vind rijst met goulash heel lekker, en gebakken aardappels (piepers!) met wat sla en een vink ofzo.
En het jouwe?
Oeeh, beiden lekker! Kun je je even kort voorstellen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Een ordinaire pizza met chorizo en groene peper kan er bij mij altijd in.
Verder hou ik ook erg van Tarly met gehakt en groentes
Rond 2080, hoezo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je dood gaat?
Ja ben Het_Fenomeen en post af en toe wat op FOK!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, beiden lekker! Kun je je even kort voorstellen?
Dat merk ik, jij had toch die hitler UI?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ben Het_Fenomeen en post af en toe wat op FOK!
Vandaag was ik vrij dus bagger ik lekker veel
Verder studeer ik en geloof ik in mezelf
Ja maar ik kwam erachter dat Hitler helemaal niet zo'n aardige man wasquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat merk ik, jij had toch die hitler UI?
Ja, dan was jij het. Ik mocht jou van het begin al niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja maar ik kwam erachter dat Hitler helemaal niet zo'n aardige man was
Nu heb ik een zwarte pietje
Omdat ik dacht dat je AP was?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dan was jij het. Ik mocht jou van het begin al niet.
Nee, gewoon, om je postgedrag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je AP was?
Ga nou niet de moraalridder uithangenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, gewoon, om je postgedrag.
Ohh okquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, gewoon, om je postgedrag.
Dat ben ik al sinds 2 weken. Ik open geen kuttopics, ik post goed mee, ik bash kutnewbies, en ik doe veel TR'squote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga nou niet de moraalridder uithangen
Goed bezigquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ben ik al sinds 2 weken. Ik open geen kuttopics, ik post goed mee, ik bash kutnewbies, en ik doe veel TR's
je bent zelf ook een newbiequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ben ik al sinds 2 weken. Ik open geen kuttopics, ik post goed mee, ik bash kutnewbies, en ik doe veel TR's
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Goed bezig
Over een tijdje mag je je aanmelden als NSB'er
PMquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je bent zelf ook een newbie
Alleen maar kliekjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eerder dat er in de SC kliekjes werden gevormd.
Hihiquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alleen maar kliekjesWij houden van elkaar! Er zijn zelfs stelletjes ontstaan!
Fargotsquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alleen maar kliekjesWij houden van elkaar! Er zijn zelfs stelletjes ontstaan!
Wbquote:
Ooh ja?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef tdrone het volgende:
maar ik ben zo weer verdwenen mestal heb ik 's avpnds andere dingen
Harry Potterquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:39 schreef tdrone het volgende:
vanavond bijvoorbeeld harry potter en wat gamen ofzo (halo reach)
Dat is waar, sorryquote:
Mijn werk afmakenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef tdrone het volgende:
wat ga jij dan doen als mijn onderwerp onbespreekbaar is
Nog steeds niet klaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn werk afmakenen een UI voor CC in elkaar zetten
Neequote:
Die van mij nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:45 schreef tdrone het volgende:
niet doorvertellen he maar mijn UI is ook van het wereldwijde web
Arme jijquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig?![]()
*Poeff* Daar ging het zelfvertrouwen van Honkeytonk.
Je had een hoelakrans op je hoofd. Dat is grappig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig?![]()
*Poeff* Daar ging het zelfvertrouwen van Honkeytonk.
Jij zit nu op mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je had een hoelakrans op je hoofd. Dat is grappig.
AdvancedPowerquote:
Een baggeraar, waarvan heel veel mensen, dachten dat ik dat was. Ik werd overspoeld door PM's over waarom ik nog niet geband was, en of ik nog terug kwam etc.quote:
Tofquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je had een hoelakrans op je hoofd. Dat is grappig.
Ik weet dat mannen met hun penis denken, maar sinds wanneer is je hoofd je lul?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij zit nu op mijn hoofd
[..]
AdvancedPower
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:51 schreef tdrone het volgende:
oh die foto heb ik wel gezien met een briefje van zo'n nadere user
hoi wat is Malice in Lalalandquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, Malice in Lalaland is grappig.
Hoooi!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, Malice in Lalaland is grappig.
Daaag!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Naar dat topic? Zoek lekker zelf!![]()
En ik ga... Ajuus![]()
Okay, tof! Vanavond hopelijk, anders morgen. Zit onderde puistjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had trouwens ook een foto voor jou in dat topic! Maar jij moet ook een voor mij
Puistjes verdwijnen in 1 avond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, tof! Vanavond hopelijk, anders morgen. Zit onderde puistjes.
De roodheid gaat wel weg. En morgen heb ik weer een pony.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Puistjes verdwijnen in 1 avond?
Zal wel ik let eigenlijk niet eens zo op puistjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
De roodheid gaat wel weg. En morgen heb ik weer een pony.
Bij mij kun je er niet niet op letten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zal wel ik let eigenlijk niet eens zo op puistjes
nee ik heb gekeken naar fobo van beachquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje!
HT is zo schattig hè!
Heb je toevallig ook een linkje naar het topique?
Okay, ik zoek zo nog wel even!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik heb gekeken naar fobo van beach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |