Hoi schatjequote:
Sorry lipjesvanboven!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
en wordt mijn fipo nog ingejat ook
Je heb het geproefd?quote:
Ach... je wil niet weten wat Lutte en ik uitspokenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
yay
nergens anders hoor anders wordt mijn dinnetje denk ik boos
En mijn boyfriend.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
yay
nergens anders hoor anders wordt mijn dinnetje denk ik boos
ja nu wel, vertel vertel maar niet te snel we schrijven meequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach... je wil niet weten wat Lutte en ik uitspoken
Hele kinky PM's sturen en CC weet ervanquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja nu wel, vertel vertel maar niet te snel we schrijven mee![]()
oehw nou nouquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hele kinky PM's sturen en CC weet ervan
Dat noemen we dus FOK!-PMtrionueckqseckqsquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat noemen we dus FOK!-PMtrionueckqseckqs
Ik ben sinterklaas nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef Michhas het volgende:
Leugens zijn het, LEUGENS!
Scandeer het van de daken medemensen, leugens, allemaal!
is mijn leven een leugenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:30 schreef Michhas het volgende:
Leugens zijn het, LEUGENS!
Scandeer het van de daken medemensen, leugens, allemaal!
Lutje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat zou FOK! zijn zonder Lutte?Ik ben er net drie maanden, zo onvervangbaar zal ik niet zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul wel, want jij bent een bijna-modjequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er net drie maanden, zo onvervangbaar zal ik niet zijn!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat zou FOK! zijn zonder Lutte?Wat zou FOK! zijn zonder PD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna-modje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heul wel, want jij bent een bijna-modje
ja want jij word wel een modjequote:
Misschien. Ooit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja want jij word wel een modje
Jij wel.quote:
Dit dus en pics dan he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Keep licking them assholes Lutte, one day it'll pay off
Van Lutte als modje hoop ik dat je bedoeldquote:
Het inlikken laat ik aan HT over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Keep licking them assholes Lutte, one day it'll pay off
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Van Lutte als modje hoop ik dat je bedoeld
Hij is daar koning inquote:
gaat dat voor jou te ver?quote:
Je gedraagt je nu al als modjequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:47 schreef Lutte het volgende:
Zullen we hierbij het Lutte als modje onderwerp afsluiten?
Als jij een nieuw onderwerp oppertquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:47 schreef Lutte het volgende:
Zullen we hierbij het Lutte als modje onderwerp afsluiten?
Ja die leven op de Oostpoolquote:
Nee, op de westpool, faal!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja die leven op de Oostpool
Faalbeunhaas! Op de Zuidpool hoorquote:
Succesquote:
Geef hier. Dat is voorlopig genoeg.quote:
is wel volgeladen met cafeine hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geef hier. Dat is voorlopig genoeg.
Zij is er morgen weerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:16 schreef tdrone het volgende:
weet iemand waar NBT heen is eigenlijk?
Katten/poezen/kalfjesquote:
kattenquote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
katten
had er gisteren nog 1tje in mijn hand hangen.
lag eerst heel lief bij me te snorren, dus wil hem weer een aai over de kop geven. hangt die ineens in mijn hand
dus ik gelijk: godver tering hoeren kut tifus *%$#*^$(%#$)@_!#($ beest
terwijl ik met iemand aan de tel hing
Ik wel in ieder gevalquote:
Ja zonder CC wel jaquote:
Is het net die ene man die wel reageerde op je sollicitatiebriefquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
geeft ook wel een leuk effect aan de andere kant zo een scheldkannonade
Dat zou kut zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het net die ene man die wel reageerde op je sollicitatiebrief
vrij lulligquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is het net die ene man die wel reageerde op je sollicitatiebrief
Ach die is dat ondertussen wel gewendquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
vrij lullig
of je vriendin die denkt dat je haar de tering inscheld
Ook een kopje vliegensoep?quote:
oke... hoezo datquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ach die is dat ondertussen wel gewend
Was maar een grapje, ik ben heel beschaafdquote:
Veel naakte vrouwenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef tdrone het volgende:
heb maar even (voor het eerst) mijn FB aangepast iemand nog tips?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit op stage dus dat moet dan wachten
quote:
quote:
Wat voor stage doe je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit op stage dus dat moet dan wachten
waarover ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:29 schreef ElmoFan het volgende:
amoi, eindelijk klaar met folders, nu een werkstuk maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |