Aanzienlijk valt wel mee. Wel wat meer helder. Het voelt ook wel oké op die geïrriteerde bollen van me. Ja, het is anderhalve maand houdbaar geloof ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt het aanzienlijk witter, ja?
Want da's dan wel handig bij belangrijke gesprekken ensow, c.q. first impressions to make.
Je wordt er vast niet zomaar blind van als je het overal kan kopen behalve in Nederland.
Het spul is alleen wél beperkt houdbaar geloof ik, check dat effe. Had toen al eens gezocht ivm Huub die die dope digde.
Ik nog nooit. Er zit een Hollister.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef Dementor het volgende:
Daar ben ik nu twee keer geweest (centro), het tweede jaar vielen ze toch sterk in herhaling daar.
Ik wist al bijna al namen van de standhouders en de chocoladewaffels waren ook niet zo lekker als voorheen.
Toch gaan we daar waarschijnlijk weer naar toe.
Moet ik even komen met het sprookjesboek langskomen voor een exorcisme?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
En ik zou willen dat ik nooit in dat schimmen-topic had gepost. Nu zie ik elke nacht het gordijn voor een demoon aan, Lavenderr.
Nee, fuck me, Jesus.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet ik even komen met het sprookjesboek langskomen voor een exorcisme?
Ok.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, fuck me, Jesus.
[ afbeelding ]
Ook hier zie je de geweldige resultaten van Visine, Mike!
Ik weet waar de paus woont!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Toverheks het volgende:
heb marco van Basten gezien en weet waar hij woond
![]()
(en ze letten ook op de kleintjes, hebben een paar pakken wc papier ingeslagen) echt ik wordt nog eens de paperazzi roddelheks
Dat jordijnenjedoe blijft wel hangen ha.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
En ik zou willen dat ik nooit in dat schimmen-topic had gepost. Nu zie ik elke nacht het gordijn voor een demoon aan, Lavenderr.
Wat dacht je van mij? Slaap sinds dat topic weer met licht aanquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
Jij kunt maar beter niet naar de nieuwe Harry Potter gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij? Slaap sinds dat topic weer met licht aan![]()
Denk steeds dat er zo'n zwarte figuur zonder gezicht naar me staat te kijken, damn. Ja, en ik weet dat dat niet kan, zonder gezicht, maar zo voelt het
quote:De PVV wordt geen partij waar mensen lid van kunnen worden. De PVV-fractie heeft een voorstel daartoe van fractiegenoot Hero Brinkman dinsdag verworpen.
Nee, ben ik ook absoluut niet van plan, no wayquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kunt maar beter niet naar de nieuwe Harry Potter gaan.
Aha en wat vind je daarvan Pietje?quote:
Plus dat die mini-mensjes je hele bed in beslag nemen! Maar heel soms moet het even.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat jordijnenjedoe blijft wel hangen ha.![]()
Da's al een jaar terug, van die amazing story!
Ik kreeg vannacht de vraag waarom dromen niet echt zijn. Want hij wou z'n ogen niet meer dichtdoen want dan kwam die rare droom weer en ik wilde hem geruststellen. Maar het probleem is dat ze zo echt zijn (vooral) als je klein bent.
Ganglichtje aan helpt wel. En in het ergste geval moet de kleine boef maar in het grote bed. Alleen voor je het weet heeft-ie dan elke nacht ineens een 'enge droom'.
Oeh, die link legde ik nog helemaal niet!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kreeg vannacht de vraag waarom dromen niet echt zijn. Want hij wou z'n ogen niet meer dichtdoen want dan kwam die rare droom weer en ik wilde hem geruststellen. Maar het probleem is dat ze zo echt zijn (vooral) als je klein bent.
Ganglichtje aan helpt wel. En in het ergste geval moet de kleine boef maar in het grote bed. Alleen voor je het weet heeft-ie dan elke nacht ineens een 'enge droom'.
Die woont toch in die sjieke wijk tegen het Vondelpark aan. Is dat Oud-Zuid al? Wel geinige optrekjes daar..quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Toverheks het volgende:
heb marco van Basten gezien en weet waar hij woond
![]()
(en ze letten ook op de kleintjes, hebben een paar pakken wc papier ingeslagen) echt ik wordt nog eens de paperazzi roddelheks
Ik ga dat soort topics niet eens lezen, ik kijk ook geen enge achtervolging of horrofilms, kan ik helemaal niet tegen. Momenteel helemaal, de nieuwe HP heb ik overgeslagen in be bios, die kijk ik dan wel thuis op een wat kleiner scherm, met het geluid wat zachter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk steeds dat er zo'n zwarte figuur zonder gezicht naar me staat te kijken, damn. Ja, en ik weet dat dat niet kan, zonder gezicht, maar zo voelt het
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je niet zo'n last hebt van zo'n turf. Valt tegen hè.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Plus dat die mini-mensjes je hele bed in beslag nemen! Maar heel soms moet het even.
Das leuk als je elf bent! Beetje occultist heeft een fatsoenlijk grimoire en roept meteen een helleheer op! Waarom onderaan de ladder beginnen als je ook rechtstreeks een leidinggevende kan bellen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Dude!
Ik denk dat we moeten glaasje draaien om er weer af te komen. Jij eerst!
hey hoe gaat het vandaag met jequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet waar de paus woont!![]()
Ik heb ook de nummers van de belangrijkste Nederlandse Kerkelijk instanties en personen!
ja daar, ga niet zijn adres neer plempen hoor, mooie huisjes staan er pppfffttttt en mooie auto`s voor de deur.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die woont toch in die sjieke wijk tegen het Vondelpark aan. Is dat Oud-Zuid al? Wel geinige optrekjes daar..
Iets beter dan gisteren! Zolang ik dat elke dag kan zeggen is dat een mooi iets!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hoe gaat het vandaag met je
Ik vind je PI ruk. Moet ik nu Laysa bellen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Das leuk als je elf bent! Beetje occultist heeft een fatsoenlijk grimoire en roept meteen een helleheer op! Waarom onderaan de ladder beginnen als je ook rechtstreeks een leidinggevende kan bellen?
Hahaha nog één kiddiestory dan: mormel hier heeft "laten schrikken" ook net ontdekt. Komt-ie "aangeslopen" op z'n tenen, grote grijns op z'n bakkes, je hebt het al een half uur van tevoren door. En als ie er dan eindelijk is, triomfantelijk gillen: "BOE!" Nounounou de rikketik gaat van bonkebonk hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:54 schreef Juud79 het volgende:
Dementor laat mij wel eens schrikken, staat ie opeens achter een deur ofzo, vervolgens schrikt hij weer als ik hem laat horen hoe snel mijn hart ervan gaat kloppen.
Oh kut!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:57 schreef Gert het volgende:
Daarom krijgt ie dit jaar niks in zijn schoen.
Gert misschien raar, maar geef hem een knuffel of iets dergelijks mee, mijn oudste had daar ook last van, tot dat ze een roze konijntje kreeg van me, die beschermde haar, roze konijntje staat hier in de hoek met haar pop ( catootje) maar dat had ze jaren bij haar s`nachts, dan was ze niet meer bang vertelde ze.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Oohh!! Zo was het totaal niet bedoeld!quote:
Vervloek Danny dat er geen leuke tussen zitten! Is die een helleheer dan? Slaat dat helle of dat heer op haar of alle twee?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind je PI ruk. Moet ik nu Laysa bellen?
Ik heb ze elkaar gegeven. Yo hiero, hier heb je je broertje. Succes en slaap lekker! Probleem opgelost tot op heden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Toverheks het volgende:
Gert misschien raar, maar geef hem een knuffel of iets dergelijks mee, mijn oudste had daar ook last van, tot dat ze een roze konijntje kreeg van me, die beschermde haar, roze konijntje staat hier in de hoek met haar pop ( catootje) maar dat had ze jaren bij haar s`nachts, dan was ze niet meer bang vertelde ze.
En nu knaagt het als een marmot on crack, dat schuldgevoel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Gert het volgende:
Oohh!! Zo was het totaal niet bedoeld!
Wel jammer eigenlijk.
hahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ze elkaar gegeven. Yo hiero, hier heb je je broertje. Succes en slaap lekker! Probleem opgelost tot op heden.
Hahaha, mijn oppasmeis van bijna 2 roept dan heel hard tegen haar mama. 'Mama! en vervolgens 'Boehhh!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha nog één kiddiestory dan: mormel hier heeft "laten schrikken" ook net ontdekt. Komt-ie "aangeslopen" op z'n tenen, grote grijns op z'n bakkes, je hebt het al een half uur van tevoren door. En als ie er dan eindelijk is, triomfantelijk gillen: "BOE!" Nounounou de rikketik gaat van bonkebonk hoor.![]()
Ben laatst een keertje ineens heel hard op 'm afgerend toen ie me wilde laten schrikken, daar schrok hij wel van.
haar vader staat nu ook op de voorpagina van de Telegraaf, kan niet kopieren maar lijkt echt sprekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, fuck me, Jesus.
[ afbeelding ]
Ook hier zie je de geweldige resultaten van Visine, Mike!
Slapen jouw jongens bij elkaar op de kamer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ze elkaar gegeven. Yo hiero, hier heb je je broertje. Succes en slaap lekker! Probleem opgelost tot op heden.
Hij heeft zeven knuffels in z'n bed, waaronder een hond van een meter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert misschien raar, maar geef hem een knuffel of iets dergelijks mee, mijn oudste had daar ook last van, tot dat ze een roze konijntje kreeg van me, die beschermde haar, roze konijntje staat hier in de hoek met haar pop ( catootje) maar dat had ze jaren bij haar s`nachts, dan was ze niet meer bang vertelde ze.
Ian schuift nog wel eens voorbij, heeft het druk, Teun lurkt alleen mee ( denk ik ) Jammer Teunnnn kom eens tevoorschijnquote:
Waarvoor? Heb je IAN en Teun soms in de ketel gedaan voor een heksenbrouwsel?quote:
hoeft niet, je kan iets *speciaals* met hem uitzoeken he.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft zeven knuffels in z'n bed, waaronder een hond van een meter.
Misschien moet dát maar eens minder.
neeehheeee dat doe ik alleen met hele valse geniepig mensen,schorem dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarvoor? Heb je IAN en Teun soms in de ketel gedaan voor een heksenbrouwsel?
Ah... da's een variant op "wat ben ik goed verstopt hè!"quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hahaha, mijn oppasmeis van bijna 2 roept dan heel hard tegen haar mama. 'Mama! en vervolgens 'Boehhh!
Nah, 't is verder absoluut geen issue hoor. Hij had vannacht een beetje eng gedroomd, that's it.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeft niet, je kan iets *speciaals* met hem uitzoeken he.
Werken die het beste in een brouwsel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeehheeee dat doe ik alleen met hele valse geniepig mensen,schorem dus
Maar op 5 december toch wel een kadootje? Toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je niet zo'n last hebt van zo'n turf. Valt tegen hè.![]()
Vooral omdat die van ons dan eerst nog een half uur wil babbelen. En om zeven uur 's ochtends weer. Daarom krijgt ie dit jaar niks in zijn schoen.
Ok. Nu snap ik er niets meer van. Hoe oud is hij? Is hij traag qua ontwikkeling of juist supersnel en gaat ie op zijn vierde al op kamers?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, 't is verder absoluut geen issue hoor. Hij had vannacht een beetje eng gedroomd, that's it.
En het is echt een nuchter ventje. Al kan dat nog veranderen natuurlijk. Helemaal als ie straks op kamers gaat.
Hij is 4, maar neem 'straks' gewoon een beetje ruim.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ok. Nu snap ik er niets meer van. Hoe oud is hij? Is hij traag qua ontwikkeling of juist supersnel en gaat ie op zijn vierde al op kamers?
Zo hebben wij weken lang iedere avond een vogel uit de slaapkamer van 1 van de kinderen verjaagd. Die was er echt van overtuigd dat die vogel er zat en daar kon hij niet van slapen. Dus dan deden we het raam wagenwijd open, joegen met veel kabaal die vogel naar buiten, raam dicht en kindje sliep heerlijk! En zo plotseling als die vogel kwam zo plotseling bleef hij ook weg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom dan! Nog 11 dagen bis zum heerlijk avondje!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
[..]
En nu knaagt het als een marmot on crack, dat schuldgevoel.
Dat is gemeen. Jij gaat naar Spanje, voor strafquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha nog één kiddiestory dan: mormel hier heeft "laten schrikken" ook net ontdekt. Komt-ie "aangeslopen" op z'n tenen, grote grijns op z'n bakkes, je hebt het al een half uur van tevoren door. En als ie er dan eindelijk is, triomfantelijk gillen: "BOE!" Nounounou de rikketik gaat van bonkebonk hoor.![]()
Ben laatst een keertje ineens heel hard op 'm afgerend toen ie me wilde laten schrikken, daar schrok hij wel van.
Ik moet ze wel lezen , en soms doe ik dat vluchtig, als het heel eng is, scroll ik er snel doorheen met mijn ogen een beetje dichtgeknepen, hahaha.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ga dat soort topics niet eens lezen, ik kijk ook geen enge achtervolging of horrofilms, kan ik helemaal niet tegen. Momenteel helemaal, de nieuwe HP heb ik overgeslagen in be bios, die kijk ik dan wel thuis op een wat kleiner scherm, met het geluid wat zachter.![]()
Dementor laat mij wel eens schrikken, staat ie opeens achter een deur ofzo, vervolgens schrikt hij weer als ik hem laat horen hoe snel mijn hart ervan gaat kloppen.
Ik ben echt een schijterd.
Het probleem is dat kinderen tot een jaar of 6/7 bijna niet fictie en de realiteit kunnen onderscheiden, wat ze denken te zien bestaat ook echt in hun ogen. Dromen zijn ook echt in hun beleving.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe zie je/jullie dat dan als ouder als je kind 'iets' ziet of denkt dat er 'iets' is? Is er dan ook echt 'iets' of is het meer in de categorie fantasie 'iets'?
Leg je dan uit aan de kindjes dat er logischerwijs dat 'iets' niet kan bestaan of ga er in mee?
Ik heb momenteel geen kindjes bij de hand om het op te testen (haha, grapje zo oud als de weg naar Rome)
In eerste instantie vertel je dat dat "iets" er niet is, of niet kan bestaan. Maar soms zijn kindjes er zo van overtuigd dat het wel zo is dat het voor de nachtrust van je kindje en (ook niet geheel onbelangrijk) voor je eigen nachtrust beter is er even in mee te gaan. Onze ervaring is dat het "probleem" zich eigenlijk altijd vanzelf oplost.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe zie je/jullie dat dan als ouder als je kind 'iets' ziet of denkt dat er 'iets' is? Is er dan ook echt 'iets' of is het meer in de categorie fantasie 'iets'?
Leg je dan uit aan de kindjes dat er logischerwijs dat 'iets' niet kan bestaan of ga er in mee?
Ik heb momenteel geen kindjes bij de hand om het op te testen (haha, grapje zo oud als de weg naar Rome)
mijn ziggo is ook stuk nu!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
Groepsstoring van dinsdag 23 november 13:02 uur
Er is storing. Onze internet- en telefoniediensten zijn op dit moment niet beschikbaar.Verwacht wordt dat de problemen in de loop van de middag zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Is wel vaak tegenwoordig sinds het ziggo is
Sinterklaas vind ik altijd een dubieus voorbeeld, omdat zowel ouders als anderen, kinderen doelbewust eerst het geloof in het bestaan van hem verkondigen om vervolgens na een tijdje het tegendeel te beweren. Als kind op die leeftijd geloof je nog wat je ouders je vertellen (mag ik hopen), om naderhand te beseffen dat je ouders dus ook niet altijd de waarheid vertellen. Sinterklaas vind ik iets heel anders dan een onzichtbaar vriendje of iets van dien aard, omdat het geloof hierin niet eerst door de ouders wordt aangewakkerd en wordt beloond met cadeau'tjes van deze denkbeeldige vriend.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het probleem is dat kinderen tot een jaar of 6/7 bijna niet fictie en de realiteit kunnen onderscheiden, wat ze denken te zien bestaat ook echt in hun ogen. Dromen zijn ook echt in hun beleving.
Net als bijv het geloof in Sinterklaas, het is er, dus het bestaat.
Tot die tijd is het volgens mij vooral geruststellen, dingen wegjagen (dus meegaan in de angst), zeggen dat het maar een nare droom was (proberen ze te leren dat het niet blijvend is) en hopen dat ze weer rustig gaan slapen.
Vaak als ze wat ouder zijn, dan zijn ze ook minder angstig en kunnen ze na een nare droom zelf weer gaan slapen.
Duidelijk. Stellen kindjes je dan ook moeilijke (filosofische) vragen waarom het dan niet kan bestaan en hoe je weet wanneer iets echt is en wat niet? Of komen die vragen pas later of niet aan de orde?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
In eerste instantie vertel je dat dat "iets" er niet is, of niet kan bestaan. Maar soms zijn kindjes er zo van overtuigd dat het wel zo is dat het voor de nachtrust van je kindje en (ook niet geheel onbelangrijk) voor je eigen nachtrust beter is er even in mee te gaan. Onze ervaring is dat het "probleem" zich eigenlijk altijd vanzelf oplost.
Ik heb er niet zo vaak last van, nooit eigenlijk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
Groepsstoring van dinsdag 23 november 13:02 uur
Er is storing. Onze internet- en telefoniediensten zijn op dit moment niet beschikbaar.Verwacht wordt dat de problemen in de loop van de middag zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Is wel vaak tegenwoordig sinds het ziggo is
Klinkt mij in de oren als anderhalve maand niet betalen voor je abonnement.quote:
Wat doen ze je grootste fan aan!quote:
Bij t-mobile zit ik daar wel aan te denken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt mij in de oren als anderhalve maand niet betalen voor je abonnement.
Je hoeft dat niet allemaal zelf bij te houden. Jij kan niet bijhouden wie wanneer de voicemail krijgt en wegvalt. Het enige wat je moet doen is voorleggen aan de geschillencommissie dat je dus een abonnement hebt voor een dienst die niet nageleefd wordt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij t-mobile zit ik daar wel aan te denken.
Maar ik ga het nu eerst allemaal bijhouden: alle mensen die voicemail krijgen terwijl de telefoon gewoon aan staat. Alle smsjes die úren later binnenkomen. De gesprekken die ineens wegvallen.
Gut daar vraag je zoiets............kan het me eigenlijk niet zo herinneren. Wat ik wel weet is dat het voor kinderen heel belangrijk is dat wanneer ze bang zijn, waardoor dan ook, dat ze bij papa en mama terecht kunnen zonder dat ze worden uitgelachen. En niet terug naar bed worden gestuurd met woorden als "stel je niet zo aan". Even troosten, even knuffelen, desnoods een beest wegjagen en dan weer lekker slapen. Deur op een kiertje en nachtlampje aan schelen ook vaak al een hoop.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinterklaas vind ik altijd een dubieus voorbeeld, omdat zowel ouders als anderen, kinderen doelbewust eerst het geloof in het bestaan van hem verkondigen om vervolgens na een tijdje het tegendeel te beweren. Als kind op die leeftijd geloof je nog wat je ouders je vertellen (mag ik hopen), om naderhand te beseffen dat je ouders dus ook niet altijd de waarheid vertellen. Sinterklaas vind ik iets heel anders dan een onzichtbaar vriendje of iets van dien aard, omdat het geloof hierin niet eerst door de ouders wordt aangewakkerd en wordt beloond met cadeau'tjes van deze denkbeeldige vriend.
[..]
Duidelijk. Stellen kindjes je dan ook moeilijke (filosofische) vragen waarom het dan niet kan bestaan en hoe je weet wanneer iets echt is en wat niet? Of komen die vragen pas later of niet aan de orde?
Daar kan ik mij wel in vinden ja. Ik denk dat als je steeds zegt 'stel je niet aan' dat je kinderen dan ook minder geneigd zijn met problemen bij de ouders te komen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gut daar vraag je zoiets............kan het me eigenlijk niet zo herinneren. Wat ik wel weet is dat het voor kinderen heel belangrijk is dat wanneer ze bang zijn, waardoor dan ook, dat ze bij papa en mama terecht kunnen zonder dat ze worden uitgelachen. En niet terug naar bed worden gestuurd met woorden als "stel je niet zo aan". Even troosten, even knuffelen, desnoods een beest wegjagen en dan weer lekker slapen. Deur op een kiertje en nachtlampje aan schelen ook vaak al een hoop.
Weet je, kleine kindjes vragen zo veel en niet altijd heb je een antwoord. De meeste kindjes zijn niet tevreden met een antwoord als "omdat het zo is" en blijven doorvragen, tot je er moe van wordt!
1 Van de kinderen van mijn zus stelde eens een vraag over de kleur van....het kan de lucht zijn geweest, of het gras, of van een bloem. Ik weet het echt niet meer. En mijn zus had echt iets van "wat moet ik daar nu op antwoorden?" En ineens had ze het: omdat de rode verf op was! Kindje had een antwoord en was helemaal tevreden !
De vraag is niet wat je niet zou zeggen, maar meer wat je dan wel zou zeggen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:33 schreef Dementor het volgende:
Ik zou ook niet zo snel "omdat het zo is" tegen een kind zeggen.
Het is toch niet zo moeilijk om dingen te verklaren?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De vraag is niet wat je niet zou zeggen, maar meer wat je dan wel zou zeggen?
Houd je mond! waarom vraag je zulke rare dingen?!!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg negen van de tien keer 'Stel je niet zo aan!' te horen.
Oh ja in Eindhoven dragen ze sokken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
'Gewoon, omdat dat zo is. En als je door blijft zeuren, dan ga je straks op blote voeten naar bed.'
Dat soort vragen komt vaak wanneer ze nog niet naar school gaan, peuterleeftijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel in vinden ja. Ik denk dat als je steeds zegt 'stel je niet aan' dat je kinderen dan ook minder geneigd zijn met problemen bij de ouders te komen.
Maar dat is toch geen antwoord dat overeenkomstig de 'werkelijkheid' is. Wat is er mis met zeggen: "Dat is een goede vraag, dat weet paps/mams ook niet!""Vraag het eens op school aan de leraar!".
Je bent snel klaar als je zegt dat God dat zo gewild of bedacht heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat soort vragen komt vaak wanneer ze nog niet naar school gaan, peuterleeftijdOf in ieder geval de uitleg niet begrijpen en soms ben je al die vragen als ouder gewoon even zat en maak je je er met een Jantje van Leiden vanaf
![]()
Antwoorden dat jij het niet weet werkt niet altijd, kinderen op die leeftijd denken nog vaak dat ouders alles weten en alles kunnen. Best een goed gevoel geeft dat hoor
Is de maan echt van kaas?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk om dingen te verklaren?
Das hetzelfde als zeggen 'omdat het zo is'.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent snel klaar als je zegt dat God dat zo gewild of bedacht heeft.
Daarom neem ik daar geen genoegen mee en ik gok een kind van mij ook niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das hetzelfde als zeggen 'omdat het zo is'.
Mijn peuter zegt smorgens vroeg 'mama het is nacht he, het is donker buiten, het is niet dag' .quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom is de lucht overdag blauw en 's nachts zwart?
Probeer dat maar duidelijk te maken aan een kind die nog niets weet van de natuurkunde, biologie et cetera.
Aha. De vraag die ik stelde vond ik interessanter eigenlijk. Jammer dat je die niet beantwoordt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom neem ik daar geen genoegen mee en ik gok een kind van mij ook niet.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is de maan echt van kaas?
- Alleen in tekenfilms.
- Omdat overdag de zon schijnt, kijk maar naar het behang op je kamer dat kleurt ook donkerder als we het licht uit doen.
Waarom worden kindjes ziek?
- Kindjes worden net als oudere mensen soms ziek, soms omdat we iets verkeerds eten/drinken of inademen maar heel vaak kunnen we er zelf niets aan doen.
Waarom is het gras groen?
- Dan zou ik het breken en laten zien dat het sap ook groen is.
Waarom hebben koeien zwarte vlekken?
- Daarmee blijven ze langer warm (of je begint over de bolletjes in de vla).
Probeer dat maar duidelijk te maken aan een kind die nog niets weet van de natuurkunde, biologie et cetera.
Waarom beweegt vlekje niet meer?
- Dood.
Wat is dood papa?
- Eeuwig slapen.
Is er een hemel?
-Heel veel mensen denken van wel.
Hoe leg je dat uit zonder kindje te kwetsen? Als je niet gelooft vertel je dan dat Vlekje naar de hemel is of leg je even uit de de hemel niet bestaat? Of bestaat dan de hemel wel, maar over een paar jaar niet meer?
Lastig hoor.
Niet zo snel conclusies trekken sjaak.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha. De vraag die ik stelde vond ik interessanter eigenlijk. Jammer dat je die niet beantwoordt.
Deze antwoorden zijn geen echt concrete antwoorden maar leiden gewoon weer tot andere vragen. Jammer.quote:
Ik probeer altijd overal antwoord op te geven, maar dan wel een antwoord dat past bij de belevingswereld van een kind. Zo kan een kind dus na een aantal jaar een ander antwoord krijgen dan een paar jaar ervoor. Maar ik vind dat een kind altijd alles mag vragen, van vragen leren ze veel en kweek je een goede algemene ontwikkeling, door regelmatig geen of geen bevredigend antwoord te geven, gaat een kind minder vragen volgens mij. Of erger nog, krijgt het het idee tot last te zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is de maan echt van kaas?
Waarom worden kindjes ziek?
Waarom is het gras groen?
Waarom hebben koeien zwarte vlekken?
Waarom beweegt vlekje niet meer?
Wat is dood papa?
Is er een hemel?
Hoe leg je dat uit zonder kindje te kwetsen? Als je niet gelooft vertel je dan dat Vlekje naar de hemel is of leg je even uit de de hemel niet bestaat? Of bestaat dan de hemel wel, maar over een paar jaar niet meer?
Lastig hoor.
Het is ook de bedoeling dat ze zelf op onderzoek uit gaan, het is echt niet zo dat een kind blijft doorvragen op die leeftijd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deze antwoorden zijn geen echt concrete antwoorden maar leiden gewoon weer tot andere vragen. Jammer.
Dit eindigt in oeverloos gezwam. Volgende onderwerp.
Zelfs concrete antwoorden leiden weer tot vragen als ze in zo'n waarom zijn de bananen krom- periode zitten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deze antwoorden zijn geen echt concrete antwoorden maar leiden gewoon weer tot andere vragen. Jammer.
Staat een abdij te koop niet zo heel erg ver hier vandaan. Lijkt me wel een passend onderkomen voor jou. Belangstelling?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt nog wel....quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Marrije het volgende:
Als ze heel klein zijn dan zijn ze wat sneller tevreden heb ik het idee. Mijn zoon van 3,5 vraagt in elk geval nooit waarom.
Maar die is natuurlijk gewoon zo slim dat ie het allemaal al wel weet.
Ik vind je antwoorden niet echt uitnodigen tot nader onderzoek, maar ja ik ben ook geen kind. Vandaar dat ik het dus degenen vraag die wel een kind hebben van die leeftijd of ouder.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat ze zelf op onderzoek uit gaan, het is echt niet zo dat een kind blijft doorvragen op die leeftijd.
Wow!
Wat moet ik met een abdij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Staat een abdij te koop niet zo heel erg ver hier vandaan. Lijkt me wel een passend onderkomen voor jou. Belangstelling?
Vanwaar die interesse dan, jij zou het af kunnen doen met de schepper heeft het zo bedacht en als het gaat over narigheid ligt het opeens buiten God's macht en is het Satan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind je antwoorden niet echt uitnodigen tot nader onderzoek, maar ja ik ben ook geen kind. Vandaar dat ik het dus degenen vraag die wel een kind hebben van die leeftijd of ouder.
[..]
Wat moet ik met een abdij?
Waarom zou ik dat eigenlijk doen dan? Jij beoordeelt elk boek alleen op de titel? Dit zegt meer over jou dan over mijn opvattingen? Leuk dat je 'iets' (dat is mij niet zo duidelijk) hilarisch vindt, dan kan er tenminste één van ons nog om lachen, want de humor hiervan ontgaat me.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vanwaar die interesse dan, jij zou het af kunnen doen met de schepper heeft het zo bedacht en als het gaat over narigheid ligt het opeens buiten God's macht en is het Satan.
Hilarisch gewoon.
Nee, maar natuurlijk roepen antwoorden weer nieuwe vragen op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat eigenlijk doen dan? Jij beoordeelt elk boek alleen op de titel? Dit zegt meer over jou dan over mijn opvattingen? Leuk dat je 'iets' (dat is mij niet zo duidelijk) hilarisch vindt, dan kan er tenminste één van ons nog om lachen, want de humor hiervan ontgaat me.
Geen idee. Mijn glazen bol heeft momenteel storing en ik krijg geen signaal uit de toekomst.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar natuurlijk roepen antwoorden weer nieuwe vragen op.
Dat blijft toch zo de rest van je leven hoop ik?
Ziggo is ook niet de beste provider voor glazen bollen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn glazen bol heeft momenteel storing en ik krijg geen signaal uit de toekomst.
Aha.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ziggo is ook niet de beste provider voor glazen bollen.
De vorige bewoner van ons huis is ook in huis overleden, ze hebben de boel open moeten breken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:31 schreef Laysa het volgende:
In het huis waar we nu gaan wonen is de vorige bewoner overleden...Althans ze is overleden en we denken thuis , dit na aanleiding van het verhaal van de buurvrouw....Ik vertel dit ivm met de schimmen van Noek En Lavenderr...Tot nu toe is deze mevrouw ons goed gezind
De van de familie stond huilend bij de buurvrouw voor de deur, maar verdomde het om het huis leeg te maken...dat moest de woningbouw maar doen vonden ze...En dat...lieve mensen...Dat vind ik gewoon ronduit schunnigquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
De vorige bewoner van ons huis is ook in huis overleden, ze hebben de boel open moeten breken.
+ de familie had nog wel even wat dingetjes weggehaald om in de verkoop te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
De van de familie stond huilend bij de buurvrouw voor de deur, maar verdomde het om het huis leeg te maken...dat moest de woningbouw maar doen vonden ze...En dat...lieve mensen...Dat vind ik gewoon ronduit schunnig![]()
Nu krijgen wij nog steeds post voor : de erven van...Die moet ik dan ff langs de WB brengen
Wacht maar tot jullie er wonen, misschien komt ze wel "spoken"!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:31 schreef Laysa het volgende:
In het huis waar we nu gaan wonen is de vorige bewoner overleden...Althans ze is overleden en we denken thuis , dit na aanleiding van het verhaal van de buurvrouw....Ik vertel dit ivm met de schimmen van Noek En Lavenderr...Tot nu toe is deze mevrouw ons goed gezind
Dat is wel heel erg lelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
+ de familie had nog wel even wat dingetjes weggehaald om in de verkoop te doen.
Just another day in my housequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie er wonen, misschien komt ze wel "spoken"!
Tja, en eerlijk gezegd zou het mij ook niet verbazen als de familie heeft afgezien van de erfenis en de kosten van de uitvaart betaald is door de gemeente.quote:
Ik zeg, tijd om naar huis te gaan!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:43 schreef Dementor het volgende:
Haha, ik heb net iets meesterlijk opgelost (werk).
We hadden het over geesten en opeens zie ik iets gebeuren waar ik al twee fuckin uren op zat te kloten.
Of nog ruim voor die tijd. Grootouder moet volgens de kinderen naar een bejaardentehuis. En de vrijgekomen woning wordt inclusief inboedel alvast verdeeld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:48 schreef Dementor het volgende:
Er zijn er ook bij die al beginnen met de verdeling terwijl een familielid op zijn of haar sterfbed ligt.
In sommige gevallen kun je ook maar beter afzien van de erfenis. Maar om de gemeente op te laten draaien voor de kosten van de begrafenis zou me dan net weer iets te ver gaan. Tenminste.......quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, en eerlijk gezegd zou het mij ook niet verbazen als de familie heeft afgezien van de erfenis en de kosten van de uitvaart betaald is door de gemeente.
Rosti!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg, tijd om naar huis te gaan!
Tis nog best een eindje....grin.
We eten slavink, rosti koekjes en broccoli.
Mijn grootmoeder is slim, ze geeft nu al dingen weg aan haar kinderen waarvan zij denkt dat diegene er echt wat aan heeft of de emotionele waarde er van in ziet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of nog ruim voor die tijd. Grootouder moet volgens de kinderen naar een bejaardentehuis. En de vrijgekomen woning wordt inclusief inboedel alvast verdeeld.
Wij straks kip met rijstquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
Tegenoffensief met sushi en zeewiersalade.
Nee dat is meer jezelf in de voet schieten! Rauwe vis op een bedje van zeeonkruid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
Nomnomnom, sushi en sashimi zijn mijn lievelings....quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef Copycat het volgende:
Japans voedsel heeft mij nooit echt kunnen bekoren!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nomnomnom, sushi en sashimi zijn mijn lievelings....
Dat ga ik eten als ik ben bevallen, want ik mag het nu niet hebben.
Zeg, wat heb jij vandaag, verkeerde been gepakt ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Japans voedsel heeft mij nooit echt kunnen bekoren!
Nee, ik vind Japans eten gewoon niet lekker. Natuurlijk wel uitzonderingen, maar niet de genoemde recepten die hier staan. Is dat negatief dan? Je hoeft toch niet alles te lusten, lijkt me? Walvis of sprinkhaan zijn eveneens dingen die mij bij voorbaat al niet lekker lijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zeg, wat heb jij vandaag, verkeerde been gepakt ofzo?
Mister negatief...
Bij ons in het dorp na een gevalletje zelfmoord kwam de familie uit Canada zelfs over om te graaien, en dan hebben we het over zware grefo's en de overledene was homo... ze hadden al die tijd niets met hem te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:48 schreef Dementor het volgende:
Er zijn er ook bij die al beginnen met de verdeling terwijl een familielid op zijn of haar sterfbed ligt.
Mijn moeder is al constructies voor de erfenis aan het bedenken waarbij het verdomd handig is dat ik uiteindelijk toch nog een kind krijg, want zo hebben haar beide kinderen evenveel kinderen en kan ze dus rechtstreeks aan de kleinkinderen laten toekomen wat anders via ons zou moeten en nu kan dat zonder daar per (klein)kind verschil in te makenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn grootmoeder is slim, ze geeft nu al dingen weg aan haar kinderen waarvan zij denkt dat diegene er echt wat aan heeft of de emotionele waarde er van in ziet.
De rest gaat op de grote hoop.
Yep, als er dan al wel wat ontsluiting is, anders zou het idd zomaar woensdag kunnen worden...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:25 schreef Marrije het volgende:
Fijn Lea dat alles in orde was. En dinsdag dus misschien bevallen, spannend hoor.
Spannendquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
Goedgekeurd, komende vrijdag en maandag weer een afspraak en als het krummeltje zichzelf dan nog niet gemeld heeft dinsdag inleiden... en vooralsnog geen tekenen van een aanstaande bevalling![]()
Voor "enge" dingen als spoken en dergelijke had ik voor B. spokenspray;
Men neme een plantenspuit (die goed schoon is, dus volledig ontdaan van eventuele giftige meuk) en daar doe je een paar druppels van mama's parfum in (of van papa's meest gebruikte geurtje) en vervolgens aanvullen met water...
Kan de kleine naar hartelust spoken wegsprayen, en omdat het heel licht naar mama (of papa) ruikt is het vertrouwd en dus veilig, en durft er echt geen spook meer in de buurt te komen
Je kan bedenken wat je wil, maar het moet wel conform het burgerlijk wetboek zijn. Zo heel veel heb je na je dood niet meer te bepalen. Dat kan je beter bij leven doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn moeder is al constructies voor de erfenis aan het bedenken waarbij het verdomd handig is dat ik uiteindelijk toch nog een kind krijg, want zo hebben haar beide kinderen evenveel kinderen en kan ze dus rechtstreeks aan de kleinkinderen laten toekomen wat anders via ons zou moeten en nu kan dat zonder daar per (klein)kind verschil in te maken
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik even spokenspray voor je maken?
Aan de kleinkinderen mag ook bepaalde bedragen geschonken worden (conform het wetboek), als ze nu ieder kleinkind bedrag X schenkt dan gaat er op die manier 4x bedrag X van de erfenis af...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan bedenken wat je wil, maar het moet wel conform het burgerlijk wetboek zijn. Zo heel veel heb je na je dood niet meer te bepalen. Dat kan je beter bij leven doen.
Ow spannendquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
Ga straks voor het eerst naar cursus, vind het eng maar ook wel spannend en ben benieuwd wat het allemaal is en inhoud.
( had vanmorgen * solicitatie* bij De Regenboog, voor dak en thuislozen, verslaafde en exverslaafde en alcoholisen en ex alcoholisten)
Het mocht ook al eerder hoor, ze zei "als je het helemaal zat bent mag het nu ook al" maar ik wil het krummeltje graag de kans geven uit zichzelf te komen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
Leandra, dus nu maar weer wachten, ach het is zo volgende week dinsdag, laat het dan maar maandagnacht spontaan komen.
maar ieder geval ben je volgende week dus weer opnieuw mama
Gewoon tijdens het leven al gedeeltelijk geven dat wat je belastingvrij kan schenken. Waarom de Staat na je dood laten afsnoepen wat je zelf bij elkaar gespaard hebt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de kleinkinderen mag ook bepaalde bedragen geschonken worden (conform het wetboek), als ze nu ieder kleinkind bedrag X schenkt dan gaat er op die manier 4x bedrag X van de erfenis af...
Eerder kon dat ook wel maar omdat mijn zusje 2 kinderen heeft en ik tot nu toe 1, zou dat betekenen dat je het ene huishouden zou moeten benadelen ten opzichte van het andere, of het ene kleinkind zou moeten bevoordelen ten opzichte van de andere twee...
De wet is in deze geen hindernis, ze houdt alleen erg van een gelijke verdeling, en dat is makkelijker met 2 kinderen die ieder ook weer 2 kinderen hebben
Wat voor cursus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
Ga straks voor het eerst naar cursus, vind het eng maar ook wel spannend en ben benieuwd wat het allemaal is en inhoud.
( had vanmorgen * solicitatie* bij De Regenboog, voor dak en thuislozen, verslaafde en exverslaafde en alcoholisen en ex alcoholisten)
hoop het hahaha maar ja ben niet alleen samen met Yvonne dus ach ik verschuil me dan wel achter haar.quote:
Ja, dat dus, maar dat vindt ze makkelijker als er bij ons beiden evenveel kleinkinderen zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het leven al gedeeltelijk geven dat wat je belastingvrij kan schenken. Waarom de Staat na je dood laten afsnoepen wat je zelf bij elkaar gespaard hebt?
Ik vind het ook wel zo netjes staan, dan hebben we een maagd, een weegschaal, een schorpioen en een boogschutter, gewoon keurig op een rijtjequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:46 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat alles goed was Leandra. Binnen 1 week hebben we dus een kersverse mama hier.![]()
En toch een Boogschutter. Is mijn zoon ook en dat is me toch een lekker joch.![]()
ja daar kan ik me wat bij voorstellen, bij mij werd de dosis 4 x in een uur opgehoogd van je bam boem beng en alles zonder pijnstilling gedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, als er dan al wel wat ontsluiting is, anders zou het idd zomaar woensdag kunnen worden...
Ik heb sowieso al aangegeven dat ik qua inleiden vooralsnog de voorkeur voor rustig aan heb, zodat ik de weeën zelf kan blijven opvangen (kost me achteraf ook veel minder spierpijn).
Maar wat gaan Yvonne en jij leren op die cursus??quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop het hahaha maar ja ben niet alleen samen met Yvonne dus ach ik verschuil me dan wel achter haar.
Wat goed van je heksje. Wat houdt die cursus in?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
Juist niet lijkt me? Gewoon aan elke klein-kind wat geld overmaken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dus, maar dat vindt ze makkelijker als er bij ons beiden evenveel kleinkinderen zijn...
Ja... dat soort dingen zit je dus niet op te wachten, plus dat het in mijn geval waarschijnlijk ook nog eens veel langer kost om te herstellen na zo'n turbo-toestand, en ik zie het niet echt zitten om 3 weken later nog kapot te gaan van de spierpijn, alleen omdat de bevalling snel moest.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daar kan ik me wat bij voorstellen, bij mij werd de dosis 4 x in een uur opgehoogd van je bam boem beng en alles zonder pijnstilling gedaan
Wat grappig en toevallig ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het ook wel zo netjes staan, dan hebben we een maagd, een weegschaal, een schorpioen en een boogschutter, gewoon keurig op een rijtje
Als aan ieder kleinkind ¤ 10.000,= wordt overgemaakt, dan is het in de huidige situatie zo dat het gezin van mijn zusje dus 2 keer zoveel krijgt als mijn gezin, en dus zou dat weer gecorrigeerd moeten worden met de erfenissen van mijn zusje en mijzelf...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Juist niet lijkt me? Gewoon aan elke klein-kind wat geld overmaken?
dat was wel de insteekquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... dat soort dingen zit je dus niet op te wachten, plus dat het in mijn geval waarschijnlijk ook nog eens veel langer kost om te herstellen na zo'n turbo-toestand, en ik zie het niet echt zitten om 3 weken later nog kapot te gaan van de spierpijn, alleen omdat de bevalling snel moest.
Okay, als het echt snel moet vanwege de gezondheid van de baby is het een ander verhaal...
Ja, daar was ik al bang voorquote:
Vast welquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor
Nou ja, we zien het wel, en het zal wel goedkomen... ik red me er vast wel mee
ik wordt Buddy, dus krijg een client waar ik 1 keer in de week een dagdeel mee ga doorbrengen, dus kan een verslaafde of ex verslaafde wezen iemand die in de war is etc.etc.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat gaan Yvonne en jij leren op die cursus??
Vertel, vertel, vertel
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef Gert het volgende:
Toetje vanavond: trois points pour Real.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
Top, Heks![]()
Heel veel plezier, en succes
Top, Heks![]()
Top, Heks![]()
O, ja je zal als ouder natuurlijk ook wel geld van een kinder-rekening kunnen halen. Ik snap dat nooit zo met kinder-rekeningen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als aan ieder kleinkind ¤ 10.000,= wordt overgemaakt, dan is het in de huidige situatie zo dat het gezin van mijn zusje dus 2 keer zoveel krijgt als mijn gezin, en dus zou dat weer gecorrigeerd moeten worden met de erfenissen van mijn zusje en mijzelf...
Als dit krummeltje er ook is, dan hebben zowel mijn zusje als ik 2 kinderen, dus als ze dan aan ieder kleinkind ¤ 10.000,= zouden overmaken dan zijn onze gezinnen daarmee gelijk bedeeld.
Dat is wel nobel werk van je heks!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wordt Buddy, dus krijg een client waar ik 1 keer in de week een dagdeel mee ga doorbrengen, dus kan een verslaafde of ex verslaafde wezen iemand die in de war is etc.etc.
wilde dat al heel lang doen, maar ja kwam er steeds niet van en toen hadden yvonne ( verderop je weet wel buurvrouw/vriendin) en ik ons ingeschreven bij de zonnebloem ( zij deed al lange tijd vrijwilligerswerk maar met bejaarde) en ik hou niet zo erg van bejaarde ( sorry ) maar kort verhaal, zonnebloem had geen vacatures momenteel, en bij de regenboog wel.
moest vanmorgen netjes * soliciteren* en vanavond al de 1e avond cursus.
zijn 4 cursusen ( uit me hoofd dacht ik ) en dan een hele zaterdag waar je ook kennis maakt met je aangewezen client.
de cursussen zijn ook met acteurs die dan iemand naspelen enzo.
vanavond vertel ik wel hoe het geweest was en wat ik allemaal bijgeleerd heb.
( heb alleen aangegeven ik wil geen engels sprekende client want dan wordt het niks)
nou ik ga hollen want half 7 staat de koffie klaar en om 7 uur begint het.
Goezzo Heksie!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wordt Buddy, dus krijg een client waar ik 1 keer in de week een dagdeel mee ga doorbrengen, dus kan een verslaafde of ex verslaafde wezen iemand die in de war is etc.etc.
wilde dat al heel lang doen, maar ja kwam er steeds niet van en toen hadden yvonne ( verderop je weet wel buurvrouw/vriendin) en ik ons ingeschreven bij de zonnebloem ( zij deed al lange tijd vrijwilligerswerk maar met bejaarde) en ik hou niet zo erg van bejaarde ( sorry ) maar kort verhaal, zonnebloem had geen vacatures momenteel, en bij de regenboog wel.
moest vanmorgen netjes * soliciteren* en vanavond al de 1e avond cursus.
zijn 4 cursusen ( uit me hoofd dacht ik ) en dan een hele zaterdag waar je ook kennis maakt met je aangewezen client.
de cursussen zijn ook met acteurs die dan iemand naspelen enzo.
vanavond vertel ik wel hoe het geweest was en wat ik allemaal bijgeleerd heb.
( heb alleen aangegeven ik wil geen engels sprekende client want dan wordt het niks)
nou ik ga hollen want half 7 staat de koffie klaar en om 7 uur begint het.
Nee, daar gaat het niet om, daarbij is mijn zoon, net als de oudste van mijn zusje, al meerderjarig dus daar kunnen wij helemaal geen geld vanaf halen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ja je zal als ouder natuurlijk ook wel geld van een kinder-rekening kunnen halen. Ik snap dat nooit zo met kinder-rekeningen.![]()
Nee, dat weet ik wel, maar het ging even om het feit dat m'n moeder het vooral handig vindt dat er toch nog een kleinkind komt... daar had ze al een paar heleboel jaar niet meer op gerekend.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
@Lea
Dan kan je de schenking toch doen als 't kind er is, ik zie 't probleem niet helemaal. Het is niet als je 100k hebt dat je een risico loopt als er nog een kleinkind komt dat je geen 10k meer hebt.
I like it , Nice price too, draait ook Linux zie ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef remlof het volgende:
Ow, ik heb Iris-cheques vangekregen en nu vind ik dat ik een gadget moet kopen, van de Archos 70 krijg ik het wel een beetje warm
Jij hebt ook altijd mazzelquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Copycat het volgende:
Bij ons valt niks te verdelen. Net zo makkelijk.
Ja, das ook net zo eenvoudig, ik geloof dat ik m'n vader die "spending the inheritance" sticker maar cadeau doequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Copycat het volgende:
Opmaken ben ik ook helemaal voorquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, das ook net zo eenvoudig, ik geloof dat ik m'n vader die "spending the inheritance" sticker maar cadeau doe![]()
Kijk! Daar gaan we al!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is dan vaak ook niet het geld waarover erfgenamen onenigheid krijgen. Het zijn vaak de spullen met veel emotionele waarde.
Voor mij is dat een ets (of weet ik veel, een litho) waar ik als kind al door gefascineerd was. Eén van mijn broers heeft volgens mij dezelfde voorkeur.quote:
Nee, zijn niet even duur, je hebt van die 70 ook een uitvoering met een 250 HD erin en die is dus even duur als die 101 (zonder HD), ze hebben overigens allemaal android 2.2. las ik elders.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Archos 101 heeft Android 2.2 ipv 2.1, heeft 10 inch scherm ipv 7 en dus een hogere resolutie. Ze zijn even duur
Alleen als je fullHD films op een tablet wil zetten heb je zoveel ruimte nodig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Jian het volgende:
Nee, zijn niet even duur, je hebt van die 70 ook een uitvoering met een 250 HD erin en die is dus even duur als die 101 (zonder HD), ze hebben overigens allemaal android 2.2. las ik elders.
Waren we maar enig kind, dat zou allerenigst zijn!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor mij is dat een ets (of weet ik veel, een litho) waar ik als kind al door gefascineerd was. Eén van mijn broers heeft volgens mij dezelfde voorkeur.
Ik geloof dat ik m'n broer beter niet had kunnen vertellen dat ik dat het topstuk vondquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef Copycat het volgende:
Ik ga het serieus binnenkort eens ter sprake brengen. Subtiel. Daar ben ik goed in. Not.
Hij is ook meteen zwaarder natuurlijk en dikker, ik weet niet of ik dat zou doen, liever gewoon indien gewenst zo nu en dan een externe HD eraan danquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen als je fullHD films op een tablet wil zetten heb je zoveel ruimte nodig.
Toen was het ook opeens zijn all time favorite?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat ik m'n broer beter niet had kunnen vertellen dat ik dat het topstuk vond
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was het ook opeens zijn all time favorite?
was het ookquote:
We wachten gewoon rustig af.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
Goedgekeurd, komende vrijdag en maandag weer een afspraak en als het krummeltje zichzelf dan nog niet gemeld heeft dinsdag inleiden... en vooralsnog geen tekenen van een aanstaande bevalling![]()
Voor "enge" dingen als spoken en dergelijke had ik voor B. spokenspray;
Men neme een plantenspuit (die goed schoon is, dus volledig ontdaan van eventuele giftige meuk) en daar doe je een paar druppels van mama's parfum in (of van papa's meest gebruikte geurtje) en vervolgens aanvullen met water...
Kan de kleine naar hartelust spoken wegsprayen, en omdat het heel licht naar mama (of papa) ruikt is het vertrouwd en dus veilig, en durft er echt geen spook meer in de buurt te komen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:58 schreef anufri het volgende:
[..]
was het ook![]()
en de ijsbaan is Kunst natuurlijk heh... nog geen ijs![]()
en de oliebollen zijn fucking lekker
leuk, laat maar weten wat je ervan vind vanaafquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
Stil., ik zit in de bioscoop voor Sint
Pietje! ik moet hier zo lachen! Dat zanger Petro nummer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het heeft nog geen graad gevroren en de hele friese elf steden zitten alweer bij DWDD, mooi land zijn we ook.
Het wordt een hele mooie tocht dit jaar, volgens Eric Hulzebos.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het heeft nog geen graad gevroren en de hele friese elf steden zitten alweer bij DWDD, mooi land zijn we ook.
Erg grappig jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pietje! ik moet hier zo lachen! Dat zanger Petro nummer.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
Ik haat kou....het beneemt me letterlijk de adem![]()
En het gaat natuurlijk net sneeuwen als ik het parket moet halen in eindhoven bij de ikea
Bidden om een warme woestijnwind, als D_K ook helpt moet het goed komenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
Ik haat kou....het beneemt me letterlijk de adem![]()
En het gaat natuurlijk net sneeuwen als ik het parket moet halen in eindhoven bij de ikea
Was wél gezellig, met Hulznbos!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Copycat het volgende:
Maar ... Mijn moeder heeft een gouden hugenotenkruisje dat van oma is geweest en ik graag zou willen erven... En ik gok mijn zus ook ...
Ga haar dat toch eens vragen en zo ja, begin ik nu al met het trammelant.
Zo'n aardige gozer vind ik dat. Maar wat stottert hij! Dacht dat alleen die andere schaatser dat deed, Wennemars.quote:
hihi dat weet ik tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit sloeg op dat filmpje he? niet op laysa ofzo, want dat is gewoon kut.
Maar dan moet jij niet janken als het ons luktquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Bidden om een warme woestijnwind, als D_K ook helpt moet het goed komen
Ik janken?, ik haat sneeuwquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar dan moet jij niet janken als het ons lukt
Stotteren? Dat was meer toen hij zich voor de geest haalde toe hij zich voelde toen hij die brief opende.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n aardige gozer vind ik dat. Maar wat stottert hij! Dacht dat alleen die andere schaatser dat deed, Wennemars.
Wetende dat je zoiets krijgt om vooral nee te kunnen zeggen tegen een hele hoop zaken, ik kan niet wachten op de dag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van een vette erfenis kun je ook best emotioneel worden he?
Dus jij hebt geld in het vooruitzicht van iemand waarvan je graag wil dat-ie snel dood gaat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wetende dat je zoiets krijgt om vooral nee te kunnen zeggen tegen een hele hoop zaken, ik kan niet wachten op de dag.
Schenken mag ook maar dat zit er niet in dus ik ben nu hard bezig om het zelf bij elkaar te schrappen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij hebt geld in het vooruitzicht van iemand waarvan je graag wil dat-ie snel dood gaat?
de bovenbuurman vroeg of ik hem wilde pijpen maar ik stond op het punt naar bed te gaan en had m'n tanden al uitgedaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ha Gerda, hoe is het? Rustige nacht gehad? Ja he, bummer
Dus?....lijkt me wel handig juistquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Gerda het volgende:
[..]
de bovenbuurman vroeg of ik hem wilde pijpen maar ik stond op het punt naar bed te gaan en had m'n tanden al uitgedaan.
Was wel leuk, Amsterdamned in een Sinterklaassfeertje zeg maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
leuk, laat maar weten wat je ervan vind vanaaf
Geen tweede helft kijken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef Jian het volgende:
Naïef gevoetbald, het is al weer gebeurd.Ik ga wat anders doen
Ze schenkt het toch aan de kleinkinderen, toch niet aan het gezin? Ik neem aan dat het geld in dit geval op een spaarrekening wordt gestort waarover de kleinkinderen pas op een bepaalde leeftijd kunnen beschikken, bijvoorbeeld na hun 21e? Dat lijkt me tamelijk logisch tenminste.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als aan ieder kleinkind ¤ 10.000,= wordt overgemaakt, dan is het in de huidige situatie zo dat het gezin van mijn zusje dus 2 keer zoveel krijgt als mijn gezin, en dus zou dat weer gecorrigeerd moeten worden met de erfenissen van mijn zusje en mijzelf...
Als dit krummeltje er ook is, dan hebben zowel mijn zusje als ik 2 kinderen, dus als ze dan aan ieder kleinkind ¤ 10.000,= zouden overmaken dan zijn onze gezinnen daarmee gelijk bedeeld.
Ja, Feijenoord staat er slecht voor, maar ik heb het idee dat Ajax ze nu in rap tempo achterna gaat. In de competitie 2 verloren, 1 gelijk gespeeld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef remlof het volgende:
Ach Ajax... Ik vind het veel erger dat Feijenoord zo slecht gaat.
Vites lijkt zich weer hervonden te hebben gelukkig. En die doen het na de winterstop meestal beter dan ervoor
In mijn familie ook niet echt, in mijn schoonfamilie wel helaas. Maar ik roep altijd dat ze het maar lekker uitzoeken met zijn allen, heb teveel ellende gezien wat dat betreft. Het enige wat ik wil is een persoonlijk aandenken, de rest vechten ze onder elkaar maar uit. En dat persoonlijk aandenken hoeft echt niet iets duurs te zijn, gewoon iets van "dat was van ons papa of mama".quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:41 schreef anufri het volgende:
wel sfeer hier vandaag![]()
Tering DKik wordt helemaal depri van die PI van je, neem een shot
morfine ofzow![]()
en Haks![]()
ik heb nog aan je gedacht vandaag, ook toevallig![]()
ik heb deze voor jou gemaakt![]()
[ link | afbeelding ]
Tja voor je kluppie heb ut niet geholpenquote:
hadden we het niet over Ajaxquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Gert het volgende:
Nou ja, Real is ook wel echt een hele grote club natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Gert het volgende:
Nou ja, Real is ook wel echt een hele grote club natuurlijk.
waren toch Junks ofzo... of zit ik weer verkeerd ?quote:
Die had ik gemist. Lachen.quote:
Ja ja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:46 schreef anufri het volgende:
[..]
waren toch Junks ofzo... of zit ik weer verkeerd ?
ah..quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ja!
Maar ik dacht ook gelijk dat als ze vervelend tegen heks gaan doen dan leid ik de FOK!knokploeg.
Hij moet nog uitkomen. Maar het is blijkbaar een speciaal wapen dat je kunt lokken met sardines. En die moet je inderdaad kopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef Gert het volgende:
Die had ik gemist. Lachen.![]()
Speel je 'm al?
Ik las net dat je levels af kunt kopen, voor echt geld?
nee dit is de cursus, maar er zitten dozen tussen echt, die hebben volgens mij nog nooit een daklozen of een verslaafde in het wild gezien, die hebben echt het idee van het is een *sprookje*,quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef anufri het volgende:
[..]
Tja voor je kluppie heb ut niet geholpen![]()
maar hoe was het bij de Junks ???
Heks je bent een Heldquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dit is de cursus, maar er zitten dozen tussen echt, die hebben volgens mij nog nooit een daklozen of een verslaafde in het wild gezien, die hebben echt het idee van het is een *sprookje*,
kwamen wel dingen aan bod dat Yvon ( verderop buurvrouw/vriendin) en ik toch wel meer levenservaring hebben en dat gewoon vertelde, er zitten er een paar tussen die het echt met zicht op een nieuwe baan doen, maar alleen uit de boeken hebben geleerd en ja ja daar komt het weer, van die stomme dure klotewoorden gebruiken alleen maar om intressant te doenzat ook een doos van mijn leeftijd, die deed het om met haar vrienden er over te praten enzo
die deed het echt niet omdat je voor iemand wat kan betekenen.
Was wel leuk, en ik krijg een certificaat als ik het haal en mijn best doe natuurlijk hahahaha alleen dat al, die lijst ik in voor op de trap.
We hebben ook huiswerk meegekregen voor volgende week, dan gaat het over agressie enzo, moet je deze week punten bedenken en opschrijven.
We zeiden al tegen elkaar, we hebben iemand toegewezen gekregen van de Regenboog, waar je op terug kan vallen enzo, nou die belt morgen met dit van vanavond, die zal wel horen, nou nou die 2 amsterdamse dames die niet op hun bekkie zijn gevallen zijn een beetje tegendraads en lullen er teveel tussendoor hahha.
Vond het heel leuk, maar minder dat er dan 10 andere naar je zitten te kijken als je wat zegt, ik voel me nooit op me gemak met zoveel mensen, laat me lekker in een hoekje enzo.
dat was het even in het kort.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ja!
Maar ik dacht ook gelijk dat als ze vervelend tegen heks gaan doen dan leid ik de FOK!knokploeg.
Ja FANN, heb er vannacht slecht van geslapen, vond het ook wel erg eng, hou er niet van dat je met zoveel man in een ruimte zit en je jezelf moet voorstellen en wat over jezelf moet vertellen, was ook 1 na de laatste me hart ging echt van bong bong bong hahha yvon zei leek wel of je ging huilen en je kreeg me toch een rood hoofd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:58 schreef anufri het volgende:
[..]
Heks je bent een Held![]()
en laat je nou niet in een hoekkie drukken tuttebel !
Dit kan jij denk ik heeeeeeel goed
dan schat ik je te lief in, Toverbitchie. Ga ervoor want je bent vast enorm:quote:
Ik vind het echt superknap van je, meen ik serieus !quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja FANN, heb er vannacht slecht van geslapen, vond het ook wel erg eng, hou er niet van dat je met zoveel man in een ruimte zit en je jezelf moet voorstellen en wat over jezelf moet vertellen, was ook 1 na de laatste me hart ging echt van bong bong bong hahha yvon zei leek wel of je ging huilen en je kreeg me toch een rood hoofd.
Maar heb er geen spijt van en ga me er gewoon voor de 100% tegenaan gooien, gewoon open en we zien wel wat er van komt.
Je krijgt iemand voor een jaar toegewezen en elke week een middag wat gaan doen al is het in het vondelpark wandelen enzo ach ik zie het allemaal wel maak me er nu niet meer druk, deze avond is voor mijn gevoel goed verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |