ja precies, maar ze zijn wel relevantquote:
hoezo weet je Oud en Nieuw al voor 10 %, houdt je me op de hoogte, ik ben graag bij jou met Oud en Nieuwquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Kerst weet ik al half
Boom heb ik al
Oud & Nieuw weet ik voor 10%
Carnaval wordt gewoon weer feesten
Lowlands wil ik heen
Oeral niet
Vakantie weet ik nog niet
En ik verveel me niet
Eef vroeg me om mee te gaan naar een feetsje in de Sunrise, bij d'r broer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo weet je Oud en Nieuw al voor 10 %, houdt je me op de hoogte, ik ben graag bij jou met Oud en Nieuw
Ow leuk... Hoe kom je daar zo bij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Met Oud & Nieuw ga ik op de Dam in Amsterdam jongleren met oliebollen.Naakt.
O dat had ik 2 jaar terug gedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Met Oud & Nieuw ga ik op de Dam in Amsterdam jongleren met oliebollen.Naakt.
Je moet ze wel ff laten uitlekken of afdeppen, anders glibberen ze uit je handen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, met warme oliebollen valt het misschien wel mee.
Oh, jij gaat nu voor het naakt fappen met appelflappen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat had ik 2 jaar terug gedaan
Wel druk hoor
Of het ziet eruit alsof het sneeuwt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet ze wel ff laten uitlekken of afdeppen, anders glibberen ze uit je handen.
En poedersuiker zou ik achterwege laten. Dan lijkt het na een uur jongleren net of je bergen roos hebt.
Of het vet uit de bollen druipt over je armen je hele naakte lijf overquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of het ziet eruit alsof het sneeuwt.
Ja, de appel-fap marathon wil ik nu eindelijk wel eens meegemaakt hebben. Ik ben er klaar voor!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, jij gaat nu voor het naakt fappen met appelflappen?
Willen daarna alle Turken met je worstelen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Of het vet uit de bollen druipt over je armen je hele naakte lijf over
Ah ranzigquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Of het vet uit de bollen druipt over je armen je hele naakte lijf over
Nee dat was toen ik vandaag de hetero's in singles uitlegde wat felching wasquote:
Dit is een H&Mquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dit is een echte stad.
*kommaarkommaarkommaar*
Wel donders mooi gedaanquote:
Een wat? De term komt me niet bekend voor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is een H&M
kommaarkommaarkomaar
Hoe kan je die nou niet bekend voorkomen als die rode letters bij jou dara om iedere hoek je voor de kop slaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een wat? De term komt me niet bekend voor.
kommaarkommaarkomaar
Ik denk dat ik blind ben voor goedkope dingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou niet bekend voorkomen als die rode letters bij jou dara om iedere hoek je voor de kop slaan
en die opmerking zie je nu ook niet meer zeker ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blind ben voor goedkope dingen.
Vandaar dat ik mijn scharrel ook nooit meer zie.
Was dat die 8 seconden verliefd was?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef Ang3l het volgende:
"Je verwaarloost me"
O flikker even op zeg. We fucked! That's all!
De Amélie-scharrel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef Ang3l het volgende:
"Je verwaarloost me"
O flikker even op zeg. We fucked! That's all!
Is dat je scharrel dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb creno al een tijd niet zien posten zeg.
quote:
Ja die ja.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blind ben voor goedkope dingen.
Vandaar dat ik mijn scharrel ook nooit meer zie.
Nee dat is de fotograaf. Daar heb ik nooit iets me gedaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was dat die 8 seconden verliefd was?
Zeg, het gaat tegenwoordig om het aantal cm's.quote:
Nee hoor, dat mensen aandacht willen van het object van hun liefde, dat is van alle leeftijden.quote:
Ik hou het echt niet meer bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is de fotograaf. Daar heb ik nooit iets me gedaan.
En de 8 sec verliefdheid was toen hij door de camera keek.
"Je gaf licht".
Zeg, de fotograaf is niks, was niks, en wordt niks hoorquote:
Hij wil vaker doorgesmeerd worden.. kennelijk lukt dat je niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de fotograaf is niks, was niks, en wordt niks hoor
Verder zijn er alleen barman2 en de puber, en die laatste wordt ook niks. Veel te jong.
En al helemaal als we nu al gaan beginnen dat ie me amper ziet/spreekt. I have a life!
Oh, okee. *notities maak*quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de fotograaf is niks, was niks, en wordt niks hoor
Verder zijn er alleen barman2 en de puber, en die laatste wordt ook niks. Veel te jong.
En al helemaal als we nu al gaan beginnen dat ie me amper ziet/spreekt. I have a life!
Misschien moet je dan een [homo] daten, dan kun je je leven mooi combineren met aandacht voor je scharrel.quote:
Nog steeds bij de D. En de S.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef Peter het volgende:
Is het alfabet al vol of ben je (weer) bij D's?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanavond een hele gave film gezien
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Ja goed idee, ik zal hem anders gewoon hier uitnodigenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een [homo] daten, dan kun je je leven mooi combineren met aandacht voor je scharrel.
Ik zit vol goede ideeën.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja goed idee, ik zal hem anders gewoon hier uitnodigen
Harde tepeltjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Whaaah.... fotoshoot in December, buiten, zonder shirt!
Ik ga ziek zijn met de kerstdagen
Ja over m'n hele lijf gok ikquote:
Zo'n lijf wil ik ook wel... yes please!quote:
Ik vond hem als Fez leuker, geloof ik, nu is ie zo'n bad boy.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:16 schreef Peter het volgende:
Fez van 'that 70's show is ook wel aardig opgedroogd zeg
Neuh, beetje jong, maar wel leuk.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoewel Ang3l er waarschijnlijk weer duizend-en-één dingen op aan heeft te merken.
Ja, beter dan zo'n slissende semi-gay nerd dusquote:Op woensdag 24 november 2010 01:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem als Fez leuker, geloof ik, nu is ie zo'n bad boy.
De jeugd heeft de toekomst.quote:Op woensdag 24 november 2010 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, beetje jong, maar wel leuk.
Jeetje wat een.... ff denken... overbelichting op het gezicht? Of een berg foundation? Of photoshop? Of een combi? Da's wel een erg "perfect"gezichtquote:Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De jeugd heeft de toekomst.
[ afbeelding ]
Hihi, die heeft ene awwww-knijp-hoofdquote:
Zeg meld je eens gauw aan voor Neon Glitterquote:
Ik wil best in zijn lijf knijpen hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hihi, die heeft ene awwww-knijp-hoofd
maar het lijf is dan weer totaal niet awwww, meer OEFFF!
donequote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg meld je eens gauw aan voor Neon GlitterOp facebook!
Geen leuke foto....quote:Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De jeugd heeft de toekomst.
[ afbeelding ]
wie?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Anders leren ze het nooit.
ja daar moet je wel streng tegen zijn...quote:
Ik vind het zorgelijker dan die man in de kamer zit en blijkbaar te dom is om sms en twitter op de iPhone uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Daarom twitter ik dus niet
http://www.telegraaf.nl/b(...)_tweet__.html?p=35,1
Al valt de pikantheid wel mee
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Een kennis van mij ging met zijn laptop vandaag langs de studentencomputerbalie en die meneer tikte wat in en ineens popte gaytube op. DAT is ook genant
Ik vind Twitteren in de Kamer eigenlijk sowieso not done... je zit daar om te debatteren ... twitteren doe je maar in je pauzequote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijker dan die man in de kamer zit en blijkbaar te dom is om sms en twitter op de iPhone uit elkaar te houden
waarom krijgen kamerleden eigenlijk iPhones? Er zijn zat goedkopere alternatievenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijker dan die man in de kamer zit en blijkbaar te dom is om sms en twitter op de iPhone uit elkaar te houden
Misschien heeft hij een app waarmee je teksten kunt typen en pas daarna hoeft aan te geven hoe je het wilt versturen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is al heel wat dát hij er is.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Twitteren in de Kamer eigenlijk sowieso not done... je zit daar om te debatteren ... twitteren doe je maar in je pauze
cda en sgp kamerleden zijn natuurlijk heel plichtsgetrouwquote:Op woensdag 24 november 2010 17:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is al heel wat dát hij er is.. Als je soms ziet hoe leeg de Kamer is...
Bezuinigingenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
waarom krijgen kamerleden eigenlijk iPhones? Er zijn zat goedkopere alternatieven
ik had daar nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Een kennis van mij ging met zijn laptop vandaag langs de studentencomputerbalie en die meneer tikte wat in en ineens popte gaytube op. DAT is ook genant
Nog nooit gezien of "nog een keer kijken"?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, die moet ik ook nog een keer kijken.
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog nooit gezien of "nog een keer kijken"?
ow godquote:
EN meneer Bredoteau woonde op rue Mouffetard, waar ons hotel zat, zag ik netquote:
Dan ben ik gewoon een freakquote:
is maar net wat je vroeg noemtquote:Op donderdag 25 november 2010 08:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben gewoon chagrijnig door het vroeg opstaan
Das omdat het twinkies zijn zekerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind de net-niet-zoenen foto's veel mooier
Deze bijv:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind de net-niet-zoenen foto's veel mooier
Deze bijv:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Das omdat het twinkies zijn zeker
Forum Opties | |
---|---|