ja precies, maar ze zijn wel relevantquote:
hoezo weet je Oud en Nieuw al voor 10 %, houdt je me op de hoogte, ik ben graag bij jou met Oud en Nieuwquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Kerst weet ik al half
Boom heb ik al
Oud & Nieuw weet ik voor 10%
Carnaval wordt gewoon weer feesten
Lowlands wil ik heen
Oeral niet
Vakantie weet ik nog niet
En ik verveel me niet
Eef vroeg me om mee te gaan naar een feetsje in de Sunrise, bij d'r broer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo weet je Oud en Nieuw al voor 10 %, houdt je me op de hoogte, ik ben graag bij jou met Oud en Nieuw
Ow leuk... Hoe kom je daar zo bij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Met Oud & Nieuw ga ik op de Dam in Amsterdam jongleren met oliebollen.Naakt.
O dat had ik 2 jaar terug gedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Met Oud & Nieuw ga ik op de Dam in Amsterdam jongleren met oliebollen.Naakt.
Je moet ze wel ff laten uitlekken of afdeppen, anders glibberen ze uit je handen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, met warme oliebollen valt het misschien wel mee.
Oh, jij gaat nu voor het naakt fappen met appelflappen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat had ik 2 jaar terug gedaan
Wel druk hoor
Of het ziet eruit alsof het sneeuwt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet ze wel ff laten uitlekken of afdeppen, anders glibberen ze uit je handen.
En poedersuiker zou ik achterwege laten. Dan lijkt het na een uur jongleren net of je bergen roos hebt.
Of het vet uit de bollen druipt over je armen je hele naakte lijf overquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of het ziet eruit alsof het sneeuwt.
Ja, de appel-fap marathon wil ik nu eindelijk wel eens meegemaakt hebben. Ik ben er klaar voor!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, jij gaat nu voor het naakt fappen met appelflappen?
Willen daarna alle Turken met je worstelen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Of het vet uit de bollen druipt over je armen je hele naakte lijf over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |