pingpong balletje kleinmaken en in een lucifersdoosje........ ik was het helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:06 schreef marcel-o het volgende:
rookbommen maak je dan ook van pingpongballetjes of kunstmest
een bom maken van 1000 kleine rotjes (al het kruit bij elkaar)............ denk je dat dat mag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:02 schreef killz4fun het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend zegt dat als je nu een rookbom maakt van enkel sterretjes (maakt niet uit waar, zelfs in je eigen achtertuin) je illegaal bezig bent. Ik denk van niet want je mag sterretjes heel het jaar door afsteken en een rookbom maken is gewoon meerdere sterretjes tegelijk afsteken, toch? Dus ik denk dat als je er niemand mee hindert het gewoon mag (ook met pvc buis). Heb ik gelijk of is het zoals mijn vriend zegt illegaal? En wat zijn de straffen?
Ik denk dat ze je alsnog een milieuboete kunnen geven, ook als je geen overlast veroorzaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef devl1nsect het volgende:
rookbommen maken van sterretjes mag het hele jaar door. Zolang je geen overlast veroorzaakt. En dat is dus ook de bom afsteken in je achtertuin, want dat kan overlast geven bij de buren.
Komt een man bij het tankstation en vraagt: "Hoeveel kost een druppel benzine?"quote:Ik denk van niet want je mag sterretjes heel het jaar door afsteken en een rookbom maken is gewoon meerdere sterretjes tegelijk afsteken, toch?
kijk kijk..quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:06 schreef marcel-o het volgende:
rookbommen maak je dan ook van pingpongballetjes of kunstmest
Dus dat vliegtuig van El Al was maar bijzaakquote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef beetotheizzo het volgende:
De nitrocellulose is een verklaring voor het feit dat alle drie die rampen zo extreem waren.
ehmm....oke?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef beetotheizzo het volgende:
Weet niet of mensen hier de boeken Koud Bloed lezen, maar in de laatste uitgave staat een stuk over de vuurwerkrampen in 1991 (Culemborg) en 2000 (Enschede) en het verband met de Bijlmerramp. Wat blijkt is dat er bij alle drie de rampen een bindende factor is, namelijk ijsfonteintjes gevuld met het uiterste explosieve nitrocellulose, en een Mister Fireworks die sinds 1979 het Korps Controleurs Gevaarlijke Stoffen leidt, maar er ook een handeltje op nahoudt met onder meer de Israëlis.
De nitrocellulose is een verklaring voor het feit dat alle drie die rampen zo extreem waren.
Je hebt helemaal gelijk, heeft er weinig met dit topic te maken maar moest het even van me hart.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:10 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Dus dat vliegtuig van El Al was maar bijzaak![]()
Ik snap verder ook niet wat dit met het topic te maken heeft.
sommigen die denken dat in NL alles mag en anders horen ze het welquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:09 schreef Feestkabouter het volgende:
een bom maken van 1000 kleine rotjes (al het kruit bij elkaar)............ denk je dat dat mag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |