abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2010 @ 20:36:35 #76
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89270353
Dank je, daar ga ik morgen achteraan :* Moet die op een speciale fles ook of past die op de dirfrax-achtige flessen? Of is het een avent-maat?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89270468
Difraxmaat :)
ik heb ze helaas niet meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89270570
Oh je kan ze evt ook online kopen en anders wil ik hier wel ff kijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89270599
Leyla drinkt op stand 3 van de 123 speen... Maar ik geef m nu toch vaker op stand 1, dan doet ze er iets langer over en knoeit ze niet zo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89270631
Pessie wat fijn! *O*
Mijn vriendin had de tip gekregen van de LK om met een steeds grotere maat TH te voeden zodat haar kindje leerde om een grotere hap te nemen. Dat is waarschijnlijk ook waarom je nu last van een kloof hebt, hopelijk ben je daar snel vanaf en ik duim dat je ook snel helemaal zonder TH kunt voeden!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 28 november 2010 @ 20:51:21 #81
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89271202
De thuiszorg hier in de omgeving heeft ze niet :{ levertijd 10 dagen.
De 123 speen ga ik morgen wel even halen, die verkopen ze gewoon bij de DA. Probeer ik die eerst even Vicky, anders gil ik :*
Ylana
pi_89271306
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Saffier het volgende:
De thuiszorg hier in de omgeving heeft ze niet :{ levertijd 10 dagen.
De 123 speen ga ik morgen wel even halen, die verkopen ze gewoon bij de DA. Probeer ik die eerst even Vicky, anders gil ik :*
123 gaat sneller dan een s speen gok ik!
pi_89271346
En drinkt ze goed uit een aventspeen? Die heeft toch ook een hele trage speen?
  zondag 28 november 2010 @ 20:56:57 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89271508
Avent heb ik in huis :o stom! De 123 is dus een vlotte? De difrax die ik nu heb is ook een hele snelle blijkt. Morgen de Avent proberen.
Ik heb uit zo'n doos ook nog een hele andere, de brestflow als ik het goed heb?? Maar daar wilde ze vorige maand alleen maar op kauwen.

Ik ga morgen eers de koelkast eens uitspitten welke spenen daar allemaal inliggen en proberen, Avent probeer ik wel als eerst.
Ylana
pi_89271587
Ja die breastflowspenen zijn heel bijzonder. Dat moeten ze vacuum trekken en dan leegmelken zoals een borst, maar Leyla snapt er ook niets van.
pi_89271639
En saffier, heb je de onderkant van de difrax wel stevig vast? Want als die wat losser zit dan loopt ie ook sneller door.
  zondag 28 november 2010 @ 21:02:23 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89271855
Ik had net een medelaflesje met vaste/dichte onderkant (van mijn medela-kolfset)en een difrax-speen. M. zei dat de difrax te snel ging vandaar deze fles gepakt. Net mijn ouders gebeld en mijn vader zei dat de speen daar ook zo heel snel leegloopt en dat ze moeite heeft met het wegslikken. Arme pap dacht dat het 'hoorde'.
Ylana
pi_89272142
Dan zou ik inderdaad die 0 speen van avent proberen als ze gewoon elke speen pakt.
  zondag 28 november 2010 @ 21:13:02 #89
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89272594
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
Dan zou ik inderdaad die 0 speen van avent proberen als ze gewoon elke speen pakt.
Ze kauwt wel overal op, maar drinken deed ze eik alleen uit de difrax-speen. Een maand geleden dan. Ik had nu de ene speen op de andere fles gezet.

Het is trouwens niet de breastflow maar een Nubyfles met speen die ik ook nog heb.

Morgenochtend eerst naar het zh voor een laatste echo. Als we een beetje leuk tijdstip weer thuis zijn geef ik haar een flesje anders wacht ik tot morgenavond.
Bedankt Tico!
Ylana
pi_89272991
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ze kauwt wel overal op, maar drinken deed ze eik alleen uit de difrax-speen. Een maand geleden dan. Ik had nu de ene speen op de andere fles gezet.

Het is trouwens niet de breastflow maar een Nubyfles met speen die ik ook nog heb.

Morgenochtend eerst naar het zh voor een laatste echo. Als we een beetje leuk tijdstip weer thuis zijn geef ik haar een flesje anders wacht ik tot morgenavond.
Bedankt Tico!
Heb je die brede nuby of een smalle? Leyla drinkt uit een smalle nuby. Ik dacht dat je die ook in een maat s had... Maar niet zeker.
Die difrax is gewoon een kersspeen, daar zijn meerdere merken van, misschien een huismerk van etos die minder snel gaat.
Tja, ik heb denk ik elk merk wel geprobeerd, ik stap dus niet meer over...
pi_89273185
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je die brede nuby of een smalle? Leyla drinkt uit een smalle nuby. Ik dacht dat je die ook in een maat s had... Maar niet zeker.
Die difrax is gewoon een kersspeen, daar zijn meerdere merken van, misschien een huismerk van etos die minder snel gaat.
Tja, ik heb denk ik elk merk wel geprobeerd, ik stap dus niet meer over...
http://www.drogistdrogist.nl/verzorging/nuby-flessenspeen-natural-touch-0+-maanden-%28small%29.-nt67600_46_181889
pi_89273334
Dit flesje heeft Leyla:

Het goedkoopste flesje van alle geprobeerde flesjes..
  zondag 28 november 2010 @ 22:56:08 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89279328
Kersjes :*

En ook voor Tico :*

Hier een jongetje dat ondanks flinke afleiding toch weer redelijk goed drinkt overdag! Lang leve een lang weekend Parijs! *O*
En ik heb geen uierbedekker gebruikt ;) Zelfs geen voedingskleding. Gewoon hoppa boel (discreet) omhoog, kind aanleggen en gaan met die banaan.
Ow en ik kan me prima voorstellen hoe gesluierde vrouwen dat doen hoor. Ik kan (zonder bv-kleding) ook niet altijd goed zien wat ik doe en Harry weet de tepel 9 van de 10 keer toch te vinden :D Ook 's nachts zie ik geen bal, maar leg kindlief met zijn gezicht ter hoogte van mijn borst en hij heeft de tepel al gevonden voordat ik dat heb :D
  maandag 29 november 2010 @ 07:42:38 #94
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89286089
Ik heb denk ik een brede Nuby.
Ylana
  maandag 29 november 2010 @ 13:45:59 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89295574
Ow en Saffier, ik gebruik hier nog steeds een 0+ speen van tommie tippee (closer to nature).
nou ja, gebruikte dan want Harry drinkt niet meer uit de fles
Daar druppelt de melk wel langzaam uit, maar het stroomt niet.
pi_89429932
Willen jullie even meedenken?

Ik heb een hoestdrankje gekocht, broomhexine van Etos huismerk. Helemaal niet bij nagedacht in de winkel toen ik advies vroeg te melden dat ik bv geef. Die bv is maar een kleine ochtendvoeding. Nu staat op de bijsluiter dat het niet gebruikt mag worden als je bv geeft omdat het in de moedermelk terecht kan komen, maar als ik op google zoek, staat dat het weliswaar in de melk komt, maar mits gebruikt in de normale doseringen het wel samen kan met bv omdat het geen kwalijke gevolgen heeft.

Innemen of ruilen? En in geval van ruilen, iemand een goede tip voor een hoestdrank die samen kan met bv?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89430626
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Willen jullie even meedenken?

Ik heb een hoestdrankje gekocht, broomhexine van Etos huismerk. Helemaal niet bij nagedacht in de winkel toen ik advies vroeg te melden dat ik bv geef. Die bv is maar een kleine ochtendvoeding. Nu staat op de bijsluiter dat het niet gebruikt mag worden als je bv geeft omdat het in de moedermelk terecht kan komen, maar als ik op google zoek, staat dat het weliswaar in de melk komt, maar mits gebruikt in de normale doseringen het wel samen kan met bv omdat het geen kwalijke gevolgen heeft.

Innemen of ruilen? En in geval van ruilen, iemand een goede tip voor een hoestdrank die samen kan met bv?
Ik denk dat je niet het hele flesje in 1x moet leegdrinken, dat het dan heus geen kwaad kan.
  donderdag 2 december 2010 @ 15:17:25 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89430747
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet het hele flesje in 1x moet leegdrinken, dat het dan heus geen kwaad kan.
Zo denk ik er ook over :Y
pi_89430824
Ik zou het zelf ook gewoon nemen, Miss. Senna is geen baby'tje meer en ze drinkt enkel 's ochtends nog.
pi_89430936
Wat jullie zeggen, dacht ik ook, maar het is fijn om even wat bevestiging te krijgen!

Dan ga ik zo mijn eerste dosis eens nemen.

Wel stom dat ze dan in de bijsluiter zetten dat het niet mag, dat geeft toch onzekerheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')