123 gaat sneller dan een s speen gok ik!quote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef Saffier het volgende:
De thuiszorg hier in de omgeving heeft ze nietlevertijd 10 dagen.
De 123 speen ga ik morgen wel even halen, die verkopen ze gewoon bij de DA. Probeer ik die eerst even Vicky, anders gil ik
Ze kauwt wel overal op, maar drinken deed ze eik alleen uit de difrax-speen. Een maand geleden dan. Ik had nu de ene speen op de andere fles gezet.quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
Dan zou ik inderdaad die 0 speen van avent proberen als ze gewoon elke speen pakt.
Heb je die brede nuby of een smalle? Leyla drinkt uit een smalle nuby. Ik dacht dat je die ook in een maat s had... Maar niet zeker.quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ze kauwt wel overal op, maar drinken deed ze eik alleen uit de difrax-speen. Een maand geleden dan. Ik had nu de ene speen op de andere fles gezet.
Het is trouwens niet de breastflow maar een Nubyfles met speen die ik ook nog heb.
Morgenochtend eerst naar het zh voor een laatste echo. Als we een beetje leuk tijdstip weer thuis zijn geef ik haar een flesje anders wacht ik tot morgenavond.
Bedankt Tico!
http://www.drogistdrogist.nl/verzorging/nuby-flessenspeen-natural-touch-0+-maanden-%28small%29.-nt67600_46_181889quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je die brede nuby of een smalle? Leyla drinkt uit een smalle nuby. Ik dacht dat je die ook in een maat s had... Maar niet zeker.
Die difrax is gewoon een kersspeen, daar zijn meerdere merken van, misschien een huismerk van etos die minder snel gaat.
Tja, ik heb denk ik elk merk wel geprobeerd, ik stap dus niet meer over...
Ik denk dat je niet het hele flesje in 1x moet leegdrinken, dat het dan heus geen kwaad kan.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Willen jullie even meedenken?
Ik heb een hoestdrankje gekocht, broomhexine van Etos huismerk. Helemaal niet bij nagedacht in de winkel toen ik advies vroeg te melden dat ik bv geef. Die bv is maar een kleine ochtendvoeding. Nu staat op de bijsluiter dat het niet gebruikt mag worden als je bv geeft omdat het in de moedermelk terecht kan komen, maar als ik op google zoek, staat dat het weliswaar in de melk komt, maar mits gebruikt in de normale doseringen het wel samen kan met bv omdat het geen kwalijke gevolgen heeft.
Innemen of ruilen? En in geval van ruilen, iemand een goede tip voor een hoestdrank die samen kan met bv?
Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet het hele flesje in 1x moet leegdrinken, dat het dan heus geen kwaad kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |