SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Gelukkig is Michhas lekker scherp op de vroege morgen en kunnen wij fijn verder in dezen mooien topique!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
Ik bleef gister met m'n voet achter de snoer van m'n headset hangen en toen zei 'ie KNAP
Was het zo'n standaard Microsoft ding of een andere?![]()
Sorry..:( was vanaf m'n telefoon dus lastig!quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:38 schreef Michhas het volgende:
Ja jij, ja, tostitomaatkaas! Als je de lapo hebt, open dan even een nieuw deelOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Alles is vergeven broederquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sorry..:( was vanaf m'n telefoon dus lastig!![]()
![]()
ik heb allang geleerd dat je dat ding niet moet laten slingerenquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
Ik bleef gister met m'n voet achter de snoer van m'n headset hangen en toen zei 'ie KNAP
tevens: hoi, doei, goeiemorgen![]()
![]()
Galil, anders AK74uquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Gister in prestige gegaan, welk wapen kan een beetje normaal schieten?De AUG krijg ik pas @ 26
![]()
Turtle Beach x11quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het zo'n standaard Microsoft ding of een andere?Ja daar kom ik nu ook achter hehequote:Op dinsdag 23 november 2010 08:46 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik heb allang geleerd dat je dat ding niet moet laten slingeren
tevens: hoi, doei, goeiemorgen
Dat snoer van dat ding is ook zo onhandig lang. Heb maar gelijk een nieuwe besteld. Misschien straks nog ff op station kijken of ze bij Free Record Shop tijdelijk ff zo'n standaard ding hebben. Ik kan niet zo lang zonder dat ik Michhas' stem hoor![]()
![]()
ik zou dat ook niet kunnen hoor, ik fap elke dag op michhas' stemquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Turtle Beach x11
[..]
Ja daar kom ik nu ook achter hehe
Dat snoer van dat ding is ook zo onhandig lang. Heb maar gelijk een nieuwe besteld. Misschien straks nog ff op station kijken of ze bij Free Record Shop tijdelijk ff zo'n standaard ding hebben. Ik kan niet zo lang zonder dat ik Michhas' stem hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:50 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet kunnen hoor, ik fap elke dag op michhas' stemBazenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Turtle Beach x11
[..]
Ja daar kom ik nu ook achter hehe
![]()
![]()
De m16. Bazenwapen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Gister in prestige gegaan, welk wapen kan een beetje normaal schieten?De AUG krijg ik pas @ 26
![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ben zo lang bezig geweest met Ghost pro te unlocken door een Sentry te vinden en onklaar te maken....kan je niet gewoon met zo'n irri-wagentje op een sentry afrijden en boem laten doen om die gun onklaar te maken?![]()
Dat werkt niet, je moet m knifen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, ik ben zo lang bezig geweest met Ghost pro te unlocken door een Sentry te vinden en onklaar te maken....kan je niet gewoon met zo'n irri-wagentje op een sentry afrijden en boem laten doen om die gun onklaar te maken?
Ik heb het op deze manier gedaan; Zelf een sentry-gun als killstreak instellen, die inroepen en laten kapen. Daarna relaxed die gast volgen, hem knifen en sentry knifen.
Duurde wel even voordat hij gekaapt werd..na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik heb hem al hoor maar vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat werkt niet, je moet m knifen.
Ik heb het op deze manier gedaan; Zelf een sentry-gun als killstreak instellen, die inroepen en laten kapen. Daarna relaxed die gast volgen, hem knifen en sentry knifen.
Duurde wel even voordat hij gekaapt werd..
Een 6 killstreak halen is lastig genoeg voor mij TBH![]()
![]()
Oja, las er overheen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb hem al hoor maar vroeg het me gewoon af
Een 6 killstreak halen is lastig genoeg voor mij TBH
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Vind die shit ook allemaal net iets te veel van het goede. Eerst dingen unlocken en dan ook nog eens moeten kopen. En al die gay challenges om pro perks te halen.![]()
Op zich vind ik dat allemaal prima, heb toch überveel COD-punten, wat zou ik er anders mee moeten doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:12 schreef Parvus het volgende:
Vind die shit ook allemaal net iets te veel van het goede. Eerst dingen unlocken en dan ook nog eens moeten kopen. En al die gay challenges om pro perks te halen.Die andere 2 challenges van Ghost zijn ook prima hoor, probleem is gewoon die sentry omdat bijna niemand die gebruikt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: