abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89042279
Enge ontwikkeling... Hopen dat iedereen rustig blijft...

De TT is trouwens echt tenenkrommend blaartrekkend dom en slecht gespeld. 'antwoord terug'? :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89042287
Het Zuident nog wel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_89042334
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:27 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij zijn er altijd wel schermutselingen, toch?
Ik weet niet of dit ernstiger is dan normaal.
Ze zijn officieel nog steeds in staat van oorlog. Er is nooit vrede getekend.
pi_89042338
quote:
'Beurzen zullen naar beneden denderen'
DINSDAG 23 NOVEMBER 2010, 07:54 uur | 805 keer gelezen
AMSTERDAM (AFN) - De Europese aandelenmarkten zullen dinsdag bij de opening naar beneden denderen door de schermutselingen tussen Noord- en Zuid-Korea, voorspelt handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer.

Andere zaken die het sentiment onder beleggers negatief zullen beïnvloeden, zijn de Ierse schuldenkwestie en het onderzoek naar handel met voorkennis in de Verenigde Staten. ,,Het is leuk dat we miljarden euro's in Ierland pompen, maar kunnen ze het ook terugbetalen?'', aldus Koenders.

Het Amerikaanse ministerie van Justitie deed drie jaar onderzoek naar malafide beurshandel en staat op het punt dagvaardigingen te versturen. ,,Er worden heel grote namen genoemd, waaronder Goldman Sachs'', aldus Koenders.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89042343
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Enge ontwikkeling... Hopen dat iedereen rustig blijft...

De TT is trouwens echt tenenkrommend blaartrekkend dom en slecht gespeld. 'antwoord terug'? :')
wat boeit spelling :')
Zielige mensjes om iedereen af te zijken op spelling, reageer gewoon ontopic op de discussie :')

Ben benieuwd wat het wordt, denk niet dat china N-K gaat steunen als het tot een oorlog komt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_89042354
Hoeveel soldaten heeft Noord-Korea aan de grens staan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_89042356
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:32 schreef Lyrebird het volgende:
Obama's reset policy in action.

(niet dat de politiek van GWB effectief was, maar dit is gewoon knudde)
Het was effectief in die mate dat een land bij voorbaat het al dun door de broek liep bij de gedachte aan de Verenigde Staten en haar militair bestand. Met Obama veegt de wereld hun reet af, die kerel heeft de machtspositie en het charisma van een hoopje stront. Z'n hele presidentschap tot op heden is een appeasement carrousel.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:39:11 #33
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_89042357
Z-Korea loopt continue te provoceren met hun oefeningen voor de kust van NK, zeer begrijpelijk dat N-korea nu eindelijk eens hard optreedt tegen de hondjes van de VS.
Schijt aan iedereen
pi_89042360
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:37 schreef Stokstaart het volgende:
---
Ja, dankzij Ierland vooral, niet vanwege dit gedoe.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_89042367
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:22 schreef ShaoliN het volgende:
Provocatie noemt men dat.... Bizar om op een oefening te antwoorden met schoten op burgerdoelen.
Is het ook, maar uiteindelijk gebeurt er niets omdat noord-korea anders Seoul in een paar minuten volledig platbombardeert.
pi_89042376
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:39 schreef Deadre het volgende:
Z-Korea loopt continue te provoceren met hun oefeningen voor de kust van NK, zeer begrijpelijk dat N-korea nu eindelijk eens hard optreedt tegen de hondjes van de VS.
:')
pi_89042401
Het zal allemaal wel meevallen. Zal wel gewoon haantjes gedrag zijn van een van de officieren daar in NK.

Zie ZK echt niet zo snel NK aanvallen. Gevolgen zullen enorm zijn voor beide landen. Wat als het regime van NK valt? Wederopbouwing van t land en tot een Korea zal nog wel een pijnlijke klus worden dan.

Ben eerder benieuwd wat de mogelijke machtswisseling voor een gevolgen heeft voor NK.
pi_89042410
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:42 schreef johnnylove het volgende:

Wederopbouwing van t land en tot een Korea zal nog wel een pijnlijke klus worden dan.

Onmogelijk :N
pi_89042434
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Onmogelijk :N
De Duitsers hadden t nog makkelijk mee. En na 22 jaar zijn verschillen nog steeds merkbaar.
pi_89042448
Het lijkt tussen Noord-Korea en Zuid-Korea te blijven, maar eigenlijk is dit het begin van de 3e wereldoorlog ;(
pi_89042449
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:19 schreef Voorschrift het volgende:
Ach het valt wel weer mee, beiden hebben teveel te verliezen om een totale oorlog te gaan voeren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_89042452
Nu ze hebben geshowd dat ze nucleaire zooi hebben durft niemand meer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:47:04 #43
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_89042466
Volgens mij is deze nog niet gepost
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:47:28 #44
324665 meth77
to do or not to do
pi_89042474
Het regent granaten (Televaag)
quote:
di 23 nov 2010, 07:31 |
Noord-Korea schiet op huizen Zuid-Korea SEOUL - Het leger van Noord-Korea heeft dinsdag tientallen granaten afgevuurd op een Zuid-Koreaans eiland, meldde het Zuid-Koreaanse leger. Zestig à zeventig huizen staan er in brand. Volgens de Zuid-Koreaanse televisie zijn daardoor gewonden gevallen, waaronder minstens vier militairen.
pi_89042502
Spannend
pi_89042532
Dit noem ik trouwens geen provocatie meer,maar een regelrechte oorlogsdaad. Nuken die hap.
pi_89042542
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:39 schreef Deadre het volgende:
Daar hebben we de eerste :)

Laat Z-K maar lekker provoceren. Noord-Korea is de kanker op de aardbol en is wat mij betreft het enige land wat wel eens 'bevrijd' mag worden door het Westen. Elke oorlog tegen een soevereine staat zal nooit mijn goedkeuring weg kunnen dragen, tenzij het tegen Noord-Korea is. Walgelijk regime.

Natuurlijk hoop ik wel dat men verstandig is en niet koste wat kost aan gaat vallen. Seoul wordt dan binnen de kortste keren door een paddestoel van de kaart geveegd. Ik denk dan ook dat dit wel losloopt. Noord-Korea wordt bestuurd door megalomane gekken die er volgens mij geen enkel probleem mee hebben om op de rode knop te drukken.
pi_89042599
nu.nl meld dat er 1 soldaat is overleden.
Ben benieuwd naar het antwoord. Zal het alleen bij terugschieten blijven, of gaan ze verder
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_89042618
Wachten is op de eerste iteratie van de Kim-familie die er geen zin meer in heeft. Zolang we echter xbox-en en playstations blijven sturen en hij via z'n satellietverbinding spelletjes kan spelen, gaat dat niet gebeuren.
pi_89042638
quote:
Gestopt

De beschieting lijkt om 08.15 uur (Nederlandse tijd) te zijn gestopt. Dat zei een ooggetuige tegen de Zuid-Koreaanse televisie. Bewoners ontvluchten hun eiland met vissersboten.

China heeft dinsdag beide partijen gemaand ''meer te doen voor vrede'', aldus een woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken. China heeft goede betrekkingen met zowel Noord- als Zuid-Korea.
Het land stelde dinsdag zeer bezorgd te zijn over de beschietingen.
Mocht het dus ooit tot oorlog komen is het de vraag wie China gaat steunen
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')