Pennywise? Waarquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zit nog op school en zie ze noodgedwongen dus welGaan ze helemaal zeiken over hoe mooi clocks en yellow enzo wel niet zijn, terwijl die zeurderige zang en die muziek die bij elk nummer hetzelfde is gewoon hartstikke kut zijn
27 januari in de Melkweg.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pennywise? Waar
Jammergenoeg niet met Jim, maar Zoli is ook goed
Ignite
krijg heel de tijd foutmelding bij me computerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukje muziek op dat gitaarstukje van gister verder uitgewerkt.
http://www12.speedyshare.(...)wnload/introsong.mp3
MAAR HET IS NIET OP ALLE KANALEN GOED GEMIXT UNDZOWEITER![]()
![]()
Hier speciaal voor jou dan:quote:Op donderdag 25 november 2010 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo net alsof?
Ben je in staat dan om iets op te nemen waaruit enige vorm van kwaliteit blijkt?
Tot nu toe niet namelijk.
Het lukt je anders prima om het bloed onder onze nagels vandaan te halen...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, julie trekken al een conclusie voordat julie wat hebben gehoord, net alsof ik geen kwaliteiten heb..
Dat Braddie niet de helderste is is wel duidelijk, maar het persoonlijke aanvallen en gebash vind ik wel eens genoeg geweest. Het is dan internet en als je op internet zit moet je wat kunnen hebben, maar 3,5 maand te vroeg geboren is gewoon kut in het algemeen, en dat wens ik niemand toe.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Wanneer is die mongool Bradding eigenlijk op zijn hoofd gevallen? Het lijkt alsof zn geheugen is gewist?
QFT!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het lukt je anders prima om het bloed onder onze nagels vandaan te halen...
Kwaliteit
Ik snap je punt Dean en begrijp 't, maar wat jij in je 3e alinea schrijft krijgen we hier maar niet aan zijn verstand en dat irriteert mij + veel anderen, daar komt ook veel persoonlijk gebash uit voort. Oké het is misschien niet helemaal eerlijk om Braddie aan te vallen (zoals jij zei; 3,5 maand te vroeg geboren) maar ik kan me ook wel voorstellen dat meerdere mensen (waaronder ik) zich behoorlijk aan hem ergeren.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat Braddie niet de helderste is is wel duidelijk, maar het persoonlijke aanvallen en gebash vind ik wel eens genoeg geweest. Het is dan internet en als je op internet zit moet je wat kunnen hebben, maar 3,5 maand te vroeg geboren is gewoon kut in het algemeen, en dat wens ik niemand toe.
Ik heb Braddie ontmoet laatst, en het lijkt me een goede gozer.
Ik ben niet degene die over iemands talent kan en mag oordelen, dus daar ga ik niet op in, maar ik ben wel klaar met dat hele gebash en gedoe. Hij kan dan wellicht niet zo goed spelen nog, maar hij probeerd het wel. Meer oefenen zou niet erg zijn, maar ik kan het echt waarderen dat iemand, wie dan ook, gewoon lekker enthousiast met muziek bezig is. Ik ben ook echt geen virtuoos, maar ik als ik speel heb ik er zo enorm veel plezier in dat het me weinig kan boeien wat iemand anders er van vind.
Braddie:
Voor je eigen 'veiligheid', als je weer wat speelt en het idee opneemt, bewaar het dan voor jezelf en/of je vrienden maar post niet in je ongeremde enthousiasme je eerste take. Oefen het een poosje goed alvorens je het ons laat horen. Laat ook je 'goedpraat' commentaar achterwege, want het geeft een verkeerde indruk. Dingen als: Ik speel het nu een kwartier maar ik vind het supergoed klinken. Dan verwacht ik en iedereen met mij een supergoed stukje muziek, wat meestal flink tegevalt vanwege slechte bends, timing en strakheid.
Is niet erg, maar daarom roepen we: Laat dat achterwege en oefen het wat langer voordat je het ons laat horen, dat is voor iedereen beter.
Halve topics bestaan nu uit gebash jouw kant op en posts van jou om alles goed te praten... ik ben het wel een beetje zat.
Meer oefenen, minder snel posten [anders in je linkdumtopic] en dan zal je zien dat het nodeloze gebash af zal nemen.
Als we nu met zijn allen eens wat verstandiger en volwassener met elkaar praten word het hier vast nog veel gezelliger dan dat het al is.
Maar dat is gewoon erg lastig, gezien we al meerdere keren vriendelijk, boos en geïrriteerd aan hem hebben gevraagd zijn fragmenten voor hem te houden. Dat beloofd hij vervolgens maar hij doet het hierna toch. Ik irriteerde me persoonlijk ook erg aan het feit dat hij die basgitaar die hij een paar weken geleden heeft gekocht mij probeert aan te smeren voor het dubbele.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je je er wel aan stoort, negeer hem/het dan gewoon, maar die kant die de topics nu op gaan zit niemand, althans ik niet, op te wachten.
Dean, ik kan het niet beter verwoorden!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat Braddie niet de helderste is is wel duidelijk, maar het persoonlijke aanvallen en gebash vind ik wel eens genoeg geweest. Het is dan internet en als je op internet zit moet je wat kunnen hebben, maar 3,5 maand te vroeg geboren is gewoon kut in het algemeen, en dat wens ik niemand toe.
Ik heb Braddie ontmoet laatst, en het lijkt me een goede gozer.
Ik ben niet degene die over iemands talent kan en mag oordelen, dus daar ga ik niet op in, maar ik ben wel klaar met dat hele gebash en gedoe. Hij kan dan wellicht niet zo goed spelen nog, maar hij probeerd het wel. Meer oefenen zou niet erg zijn, maar ik kan het echt waarderen dat iemand, wie dan ook, gewoon lekker enthousiast met muziek bezig is. Ik ben ook echt geen virtuoos, maar ik als ik speel heb ik er zo enorm veel plezier in dat het me weinig kan boeien wat iemand anders er van vind.
Braddie:
Voor je eigen 'veiligheid', als je weer wat speelt en het idee opneemt, bewaar het dan voor jezelf en/of je vrienden maar post niet in je ongeremde enthousiasme je eerste take. Oefen het een poosje goed alvorens je het ons laat horen. Laat ook je 'goedpraat' commentaar achterwege, want het geeft een verkeerde indruk. Dingen als: Ik speel het nu een kwartier maar ik vind het supergoed klinken. Dan verwacht ik en iedereen met mij een supergoed stukje muziek, wat meestal flink tegevalt vanwege slechte bends, timing en strakheid.
Is niet erg, maar daarom roepen we: Laat dat achterwege en oefen het wat langer voordat je het ons laat horen, dat is voor iedereen beter.
Halve topics bestaan nu uit gebash jouw kant op en posts van jou om alles goed te praten... ik ben het wel een beetje zat.
Meer oefenen, minder snel posten [anders in je linkdumtopic] en dan zal je zien dat het nodeloze gebash af zal nemen.
Als we nu met zijn allen eens wat verstandiger en volwassener met elkaar praten word het hier vast nog veel gezelliger dan dat het al is.
Als je je er wel aan stoort, negeer hem/het dan gewoon, maar die kant die de topics nu op gaan zit niemand, althans ik niet, op te wachten.
Oh, dat begrijp ik zeker hoor, maar het is dan beter voor iedereen om hem wat te negeren, als het je echt zo stoort.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik snap je punt Dean en begrijp 't, maar wat jij in je 3e alinea schrijft krijgen we hier maar niet aan zijn verstand en dat irriteert mij + veel anderen, daar komt ook veel persoonlijk gebash uit voort. Oké het is misschien niet helemaal eerlijk om Braddie aan te vallen (zoals jij zei; 3,5 maand te vroeg geboren) maar ik kan me ook wel voorstellen dat meerdere mensen (waaronder ik) zich behoorlijk aan hem ergeren.
Ik ben het hier ook meer dan mee eens, misschien moet ik het idd maar in m`n link dump topic gooien..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dean, ik kan het niet beter verwoorden!
Na de post van Dean gelezen te hebben, ga ik hier maar niet op reageren.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou dan:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Ibanez%20Bass%29.mp3
Speel op een De akkoorden komen van een Telecaster, De bas partij van een Ibanez, en al het omliggende uit m`n casio keyboard(gemultitracked)
Nu zeiken wij erover, veel beter inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook meer dan mee eens, misschien moet ik het idd maar in m`n link dump topic gooien..
De reden dat ik dat overigens niet doe is omdat ik anders weer die Petro gasten achter me aan krijg die daar om gaan zeiken..
Idem, bij deze.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Na de post van Dean gelezen te hebben, ga ik hier maar niet op reageren.
Ik hoop dat dat je genoeg zegt.
Die gasten moet je gewoon wat negeren of laconiek mee omgaan. Op Fok! is 75% een autistische puber, dus als je er niet op in gaat houden ze vanzelf opquote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook meer dan mee eens, misschien moet ik het idd maar in m`n link dump topic gooien..
De reden dat ik dat overigens niet doe is omdat ik anders weer die Petro gasten achter me aan krijg die daar om gaan zeiken..
Dat is ook zo..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die gasten moet je gewoon wat negeren of laconiek mee omgaan. Op Fok! is 75% een autistische puber, dus als je er niet op in gaat houden ze vanzelf op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |