Misschien wel meerdere zelfs, om aan m'n GAS te kunnen voldoenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn hier nog gitaristen die morgen een leuk kaartje gaan kopen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn hier nog gitaristen die morgen een leuk kaartje gaan kopen?
23 april in de Melkwegquote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wanneer is millencolin en waar
Dat werkt inderdaad gewoon nietquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef mdvries_2 het volgende:
*mompelt iets over fok-op-lowlands-meet die altijd mis schijnt te gaan*
Ik kom anders altijd wel een paar fokkers tegen op een festival.quote:
Nog een maand tot de midwinter bbqquote:nee doe dan maar gewoon een FOK!Gitaristentopic BBQ ofzo.
Zeker doen. Ik hoop alleen op wat minder stofwolken dan de laatste keer dat ik ze zag.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens naartoe gaan dan
hoevaak is dat al besproken hahah heb alleen dean en televur nog gezienquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Meets op een festival.
nee doe dan maar gewoon een FOK!Gitaristentopic BBQ ofzo.
En Coldplay fans natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
Wat gaat er morgen allemaal in de vvk dan?
En sowieso, kaartjes doorverkopen met winst mag alleen aan U2-fans.
Wat heb ik trouwens een schijthekel aan coldplay zegquote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef mdvries_2 het volgende:
Coldplay- en U2 fans zou ik sowieso niet zo snel een kaartje aan doorverkopen...
Ach, als ik er 100 euro winst per kaartje op kan maken, doe ik niet moeilijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef mdvries_2 het volgende:
Coldplay- en U2 fans zou ik sowieso niet zo snel een kaartje aan doorverkopen...
En dat betekent ook dat je die kneuzen 1 avond niet ziet!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als ik er 100 euro winst per kaartje op kan maken, doe ik niet moeilijk.
Dat soort kneuzen zie ik sowieso al niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En dat betekent ook dat je die kneuzen 1 avond niet ziet!
Ik zit nog op school en zie ze noodgedwongen dus welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat soort kneuzen zie ik sowieso al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |