Ik herkende de vlaggenmastquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie samenvatting. Ben er ook al een tijdje klaar mee.
lekker blues spelen en oude nummers denk aan tijd van ccr enzquote:
Wow, thanks, goede uitleg!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Het kan allebei,
In de eerste versie speel je de B snaar open, dus speel je de toon B (duh)
Maar in de eerste versie speel je ook op de A snaar de 2e fret en dat is ook een B, dus die B zit er dan 2x in.
In de 2e versie speel je op de B snaar de 3e fret wat dus een D is, en tegelijkertijd speel je je D snaar open wat dus ook een D is waardoor die D er 2x in zit. En toch zit die B er nog in omdat je bij de 2e versie op de A snaar ook de 2e fret speelt die ook een B is
Eerste versie:
G
B
G
D
B
G
Tweede versie:
G
D
G
D
B
G
Je hebt dus in beide de 3 tonen van het G akkoord erin zitten GBD
klopt inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Wow, thanks, goede uitleg!
Het is maar wat je beter vind klinken dus ook?
Precies, maar je kan hem ook weer op allemaal andere manier pakken.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Wow, thanks, goede uitleg!
Het is maar wat je beter vind klinken dus ook?
Hee! Leuke site, even in mijn favorieten gezet, dankjewel!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies, maar je kan hem ook weer op allemaal andere manier pakken.
http://chordfind.com/
Als je die site checkt moet je maar even het G akkoord aanklikken en als je dan op Variations klikt zie je wat voor verschillende mogelijkheden er per akkoord weer zijn. De tonen zijn hetzelfde maar ze geven een andere klankkleuring. Zo kan je een stuk waar vaak dezelfde akkoorden in terug komen toch weer iets extra meegeven
Gelukkig wel, want een barré-akkoord daar waag ik me nog niet aanquote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef genakt het volgende:
[..]
klopt inderdaad
zelfde geld voor f chord heb je ook aantal verschillende grepen
http://www.all-guitar-chords.com/quote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hee! Leuke site, even in mijn favorieten gezet, dankjewel!
Sowieso, de OPquote:Op donderdag 25 november 2010 01:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bron: OP.
En verder ben ik dat gezeik over en weer wel weer zat. In het begin was het wel grappig (sorry Braddie) maar nu is het gewoon over en uit wat mij betreft...
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:Op donderdag 25 november 2010 13:09 schreef genakt het volgende:
[..]
lekker blues spelen en oude nummers denk aan tijd van ccr enz
met emg's krijg ik niet echt dat gewenste sound
Ik wil in de vaste klantennn!!1!1!1quote:
gewoon oefenen dan gaat het vanzelfquote:Op donderdag 25 november 2010 13:31 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want een barré-akkoord daar waag ik me nog niet aan
ik post al paar honderd topics mee en heb er ook nog nooit ingestaanquote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wil in de vaste klantennn!!1!1!1
Nee preciesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef genakt het volgende:
[..]
ik post al paar honderd topics mee en heb er ook nog nooit ingestaan
geen geldquote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wil in de vaste klantennn!!1!1!1
Adobe premierequote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef genakt het volgende:
dribbel wat voor programma gebruik jij voor edditten video's ?
Ik welquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn hier nog gitaristen die morgen een leuk kaartje gaan kopen?
Ja en voor grof geld doorverkopen en daar weer gitaarrotzooi voor kopenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
ja 11 uur om precies te zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef Gitaarmat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |