Damn als ik dat zie dan heb ik echt weer zin om te zwemmen en lekker aan het strand te chillen en muziek te maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:39 schreef Iemand91 het volgende:
Blegh, morgen tussenpresentatie.
Wanneer is het zomer(vakantie)?
[ afbeelding ]
hej lijkt heel veel op die van mijquote:Op donderdag 25 november 2010 01:32 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ik heb mijn oog echt op deze gitaar, wat een beauty..
[ afbeelding ]
Afgelopen week een Vox amPlug ontvangen, echt een leuk dingetje alleen heb ik hem laten vallen en nu issie stuk, hij ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Heb mezelf een Line 6 Pod Express gekocht omdat de amPlug ook alleen een Lead Tone had met veel te veel chorus en de Line 6 Pod heeft een aantal mooie geluiden.
Op dit moment zit een vette versterker er voor mij niet in, heb al echt 6 jaar hetzelfde crap ding en dat kan nu echt niet meer.
Dit ding kan ik meenemen en mocht het nodig zijn nog e.v.t over een PA laten lopen.
Line 6 - Pod Express:
[ afbeelding ]
Als er interesse is zal ik een soort van 'review' maken van het ding.
Nog ff een filmpie :
ik ben nooit afgezeken wat voor kutherrie ik ook plaatste en krijg altijd normale feedback terug maar dat zal wel met mijn eigen gedrag te maken hebben hequote:Op donderdag 25 november 2010 01:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, man...
Wat een onzin.
Ik zeg net dat mijn muziek ook niet lekker klinkt, maar het ligt wel beter in de mix(De instrumenten onafhankelijk van elkaar dan)
Ik ben zeker wel gitarist!.
Ik vat niet waarom er wel normaal gedaan kan worden tegen iemand die net 2 maanden speelt en zich hier op het forum begeeft, en iemand die nu al 6 maanden speelt gewoon afgezeken wordt bij ALLES wat hij post, zelfs al klinkt het nog redelijk..............
quote:Op donderdag 25 november 2010 02:00 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, maar kom op.
Ik vind het leuk dingen te laten horen aan de buiten werlend nou nou poepoe wat erg..
leest het nog eensquote:ik ben nooit afgezeken wat voor kutherrie ik ook plaatste en krijg altijd normale feedback terug maar dat zal wel met mijn eigen gedrag te maken hebben he
heb je vaak genoeg mensen zien afzeiken of irritant lopen doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:09 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, m`n gedrag...
Op welke punten?
Als ik reageer probeer ik dat goed te doen(in dit subforum dan)
dat is het vooral ja, het laten blijken uit je omschrijving dat je het zelf echt gewoon goed vind/goed genoeg vind. Terwijl de meesten onder ons vaker oefenen voordat we wat opnemen. Als jij dat ook zou doen zou je echt wel wat betere commentaar krijgen. Ik ben hier ook weleens helemaal bekritiseerd, en daar heb ik uiteindelijk veel van geleerd!quote:Op donderdag 25 november 2010 02:30 schreef Libelah het volgende:
Ik meng me er even in als dat mag. Wat voor veel mensen volgens mij een probleem is, is dat jij als je iets post er vaak een commentaar bij zet in de zin van "dit en dit heb ik gedaan na maar 10 minuten oefenen en ik vond het zelf heel goed klinken". Waarin je dus een positief 'vooroordeel' laat blijken in plaats van neutraal vragen wat anderen ervan vinden/om tips vragen. Dat werkt storend...
Wel zo handig, genoeg kabelsquote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Cynic het volgende:
Ochtend!
Vandaag een vrije dag
STraks even langs de muziekwinkel om wat extra xlr-kabels te halen voor het opnemen zaterdag. Ik kwam tot 6, heb er toch echt 8 nodig.
Niet dat het in de buurt is, maar ik speel 3 dec zelfquote:Op donderdag 25 november 2010 10:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wel zo handig, genoeg kabels
3 December optreden in Westkapelle, iemand die wilt komen die daar in de buurt woont?
Ik ben echt benieuwd zaterdag, wel posten die shit!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Cynic het volgende:
Ochtend!
Vandaag een vrije dag
STraks even langs de muziekwinkel om wat extra xlr-kabels te halen voor het opnemen zaterdag. Ik kwam tot 6, heb er toch echt 8 nodig.
Waarom?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:25 schreef genakt het volgende:
ik moet een fender stratocaster hebben
Ik zit me al een half uur af te vragen waar die foto is gemaakt, zie ik ineens dat het vlak bij mijn ouders is. Hoog tijd dat ik die kant weer eens op ga.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef The_Dean het volgende:
Kerry Fuckin' King! Slayer fan gespot in Damwoude?
[ afbeelding ]
Rabo inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit me al een half uur af te vragen waar die foto is gemaakt, zie ik ineens dat het vlak bij mijn ouders is. Hoog tijd dat ik die kant weer eens op ga.
Je post dingenquote:Op donderdag 25 november 2010 02:09 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, m`n gedrag...
Op welke punten?
Als ik reageer probeer ik dat goed te doen(in dit subforum dan)
Goeie samenvatting. Ben er ook al een tijdje klaar mee.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je post dingen
Mensen geven je opbouwende kritiek en doen normaal in het begin
Dat waardeer je niet, mensen denken, godverdomme ik doe moeite voor hem en hij doet er niks mee
Je blijft doorgaan zonder er iets mee te doen
Je doet dingen als mensen vragen dat ze het liever niet hebben omdat jij vindt dat het wel kan
Je wil altijd commentaar op je eigen filmpjes
Je post dingen waarvan je zelf weet dat het niet goed is
In je post kom je al met allemaal excuses waarom het kut klinkt
Je wil alleen oogstrelende woordjes horen en niet de waarheid
Je geeft nooit reacties als iemand anders wat posts
Het lijkt of alles wat jij hier komt doen om jou moet draaien.
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar dat is het laatste wat ik eraan vuil maak, het is allemaal leuk geweest wel zo....
En aan je topics op gitaarnet te zien ligt het niet aan ons dat we zulke reacties geven, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |